AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #1 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg er kvinne på 45 som begynt å miste litt volum i ansiktet og ikke ønsker å begynne med fillers og slike ting. Men var hos en behandler i går og tok en slik behandling. https://www.revok50.no Veldig fornøyd i dag da jeg våknet og håper effekten holder seg slik. Skal inn igjen om 4 uker for å ta en ny behandling og deretter opprettholde det kanskje en gang i året Noen som har prøvd dette og er fornøyd? Hvor lenge syns dere effekten holdt? Jeg leter også til kosttilskudd som er god mot hud, hår og negler. Noen som har testet ut produkter som virkelig fungerer og kan anbefales? Anonymkode: b08c9...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aut.s Skrevet 16. desember 2023 #2 Del Skrevet 16. desember 2023 Hvordan ble resultatet..? Fornøyd? Hvor tok du det..? Dersom du enda vil ha tips om kosttilskudd vil jeg anbefale collagenpulver.. tar noen måneder før effekt kan sees men er veldig bra.. Av vitaminer er d+k2, b kompleks, sink, c vitamin, folat, omega 3, selen med e vitamin bra. Mange anbefaler også silicea. Produkter som jeg synes har er effekt er diverse serumer fra the ordinary, (matrixyl, argireline, lactic acid +retinoid) samt kremer fra filorga:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Del Skrevet 16. desember 2023 Hvordan effekt fikk du og hvor lenge holdt det? Er nysgjerrig på denne behandlingen selv Anonymkode: bcccf...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aut.s Skrevet 17. desember 2023 #4 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan effekt fikk du og hvor lenge holdt det? Er nysgjerrig på denne behandlingen selv Anonymkode: bcccf...085 Jeg venter også på svar fra trådstarter.. vurderer reviok 50 selv:) Selv har jeg tatt sofwave og nucleadyn ansikt for ca 6 md siden. Mener selv huden ble mere "løftet" (altså tightere) av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå