Gjest Gjest_Høstbrura_* Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Noen som har vært/skal på bryllupsreise til Mauritius? Anbefalinger? Reiseselskap? Steder? Hotell? Etc etc. Ser herlig ut der...
Snuppelure Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Henger meg på denne tråden. Fordi jeg planlegger tur dit selv og leter også etter gode tilbud.
Gjest gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Hei Vi betaler 50000 for 2 voksne +1 barn. All inclusiv og 4* hotell. Gleder oss.
Gjest turid Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Hei Vi betaler 50000 for 2 voksne +1 barn. All inclusiv og 4* hotell. Gleder oss. ← hvor skal du bo? Vi har bestilt på Le Canonnier. Har aldri bod på all inclusive før, men skal det nå.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Samme hotell som dere. Har ikke prøv all inclusive før vi heller. Hva skal du betale?
leila Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 Dit vil jeg og.... Se http://www.nobletours.no/ - de har tilbud til Mauritius men kjenner ikke til selskapet. Kanskje andre har erfaringer?
Gjest turid Skrevet 24. januar 2006 #7 Skrevet 24. januar 2006 Vi betaler ca det samme. Når skal dere reise? Vi er der i september.
liv Skrevet 24. januar 2006 #8 Skrevet 24. januar 2006 Dit vil jeg og.... Se http://www.nobletours.no/ - de har tilbud til Mauritius men kjenner ikke til selskapet. Kanskje andre har erfaringer? ← Jeg så på siden nå og ut fra det jeg så så er de ikke med i reisegarantifondet så da hadde ikke jeg reist med de.
Trampe Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 Vi skal på bryllupsreise til Mauritius til sommeren. Betaler 30 000 for 12 netter, og reiser med paradisreiser. Vi har fått veldig godt inntrykk av de, de har gitt oss mye informasjon og veldig god service.
Gjest gjest Skrevet 25. januar 2006 #10 Skrevet 25. januar 2006 Vi reiser i februar. Reise med paradisreiser. Hår fått bra service til nå.
alicante Skrevet 25. januar 2006 #11 Skrevet 25. januar 2006 Jeg så på siden nå og ut fra det jeg så så er de ikke med i reisegarantifondet så da hadde ikke jeg reist med de. ← "Noble Tours er et registrert varemerke av Singh Travels AS, som til enhver tid stiller den lovbestemte garanti til Reisegarantifondet." Dette leste jeg nettopp på hjemmesiden deres. Og en rask sjekk på sidene til Reisegarantifondet bekrefter dette.
liv Skrevet 25. januar 2006 #12 Skrevet 25. januar 2006 Ok, jeg fant ikke det. Men da ville jeg ikke hatt noe problemer med å reise med de altså. Så lenge garantien er der så kommer en seg både frem og tilbake. Oppholdet der nede blir jo bare til hva en gjør selv
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #13 Skrevet 24. februar 2006 hvor skal du bo? Vi har bestilt på Le Canonnier. Har aldri bod på all inclusive før, men skal det nå. ← Det skal vi også. Vi skal på bryllupsreise i juli. Betaler 40 000 for 14 netter, i oppgradert rom. All inclusive. Gleder oss!!
Caramba Skrevet 4. mars 2006 #14 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Har vært på Mauritius og det er vakkert der. Vet ikke om tiden rundt norsk sommer er den beste tiden, da det er vinter der nede da. Sjekk litt med klimaet. Vi var der for ikke så lenge siden og været var fantastisk. Varmt både dag og natt. Vi bodde på en super fem-stjerners resort og hadde det deilig. Endret 4. mars 2006 av Caramba
Gjest Gjest_turid_* Skrevet 3. april 2006 #15 Skrevet 3. april 2006 Hei. Kommer dere til å reise til Mauritius nå som de er invadert av dette viruset som myggen sprer? Leste at Folkehelsa anbefalte lange bukser og genser hele døgnet. Det er ikke det jeg betaler 40 000 for.....
Gjest g Skrevet 3. april 2006 #16 Skrevet 3. april 2006 Hei. Kommer dere til å reise til Mauritius nå som de er invadert av dette viruset som myggen sprer? Leste at Folkehelsa anbefalte lange bukser og genser hele døgnet. Det er ikke det jeg betaler 40 000 for..... ← Venninnen min har akkurat vært der, og de merket ikke noe til myggen. Det er naboøya, Reunion, som er plaget med mygg. Enn så lenge.
Snuppelure Skrevet 4. april 2006 #17 Skrevet 4. april 2006 (endret) Venninnen min har akkurat vært der, og de merket ikke noe til myggen. Det er naboøya, Reunion, som er plaget med mygg. Enn så lenge. ← Faktisk finnes den myggen på Mauritsius nå, og ja den har fått oss til å revurdere reiseplanen med en liten baby. Endret 4. april 2006 av Snuppelure
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #18 Skrevet 8. april 2006 Faktisk finnes den myggen på Mauritsius nå, og ja den har fått oss til å revurdere reiseplanen med en liten baby. ← Vi reiser ikke til Mauritius...har ombestemt oss pga myggen og sykdommen! Har funnet et annet reisemål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå