AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Altså, hva faen... Er det Bergen eller Murmansk vi ser?! Hard to tell... Anonymkode: 71ebf...d71 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Det er slum, ja. Men det var verre i gamle dager. Nå er det litt mer variasjon av folk som bor der. I disse dager ser det verre ut enn det egentlig er. Anonymkode: 2e4da...094 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Jeg har boddpå Loddefjord. To steder hvir ett av dem er en av blokkene på bildet. Jeg stortrivdes. Ikke det vakreste sted på jord, men det finnes absolutt bedre vinkler enn det du har funnet der. Var tydeligvis flere som var enig da vi solgte langt over taks før visning. Anonymkode: 962cb...f56
Anciol Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Ja, og Øverlid vet å fremstille det i Deepshit Junkies:)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 Tja det har sine gode sider og sine mindre gode sider som de fleste andre plasser i Norge. Er glasset halvtomt eller halvfullt? Mem det har vært en bydel med mye bråk før i tiden Anonymkode: 3a669...739
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 Det er da ikke så ille, mye blokker i Fyllingsdalen også. Rolland eller hva det nå hete, oppe bak blokkene langs veien der, mye rar bebyggelse. Bak Åsane senter er det tilsvarende. Er jo fine områder på Loddefjord også, Håkonshella, Alvøen, Godvik. Fyllingsdalen er vel stedet helt uten et sted jeg kunne tenke meg å bo. Anonymkode: 77fb8...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå