Gå til innhold

Brent offer, et toast-uhell som er verdt å dele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom og hør en historie som viser at selv de enkleste kjøkkenoppgaver kan bli et stort eventyr. Se for deg dette: En morgen som startet med et løfte om gyllenbrun perfeksjon og en sprø toastskive. Men jeg visste ikke at brødristeren min hadde andre planer, og den bestemte seg for å gi brødet en uventet, brennende makeover!

Mens jeg trykket på risteknappen og fortsatte med morgenrutinen, må den uskyldige brødskiven min ha hatt ambisjoner om å bli en vågal stuntartist. Med en kraftanstrengelse som er en Hollywood-eksplosjon verdig, gikk ristet brød fra "gyllenbrunt" til "skosåle" på et blunk. Som en kjøkkensuperhelt under opplæring kastet jeg meg lynraskt (og med en smule panikk) inn for å redde min karboniserte kreasjon. Du vet at det er alvor når ristet brød ser ut som om det har prøvespilt for en rolle i en superheltfilmen "Black Panther".

Kjære kjøkkenerobrere, har dere noen gang opplevd at brødristeren har tatt en uventet omvei for frokostplanene deres? Del dine ristede historier nedenfor, og la oss knytte bånd over våre felles opplevelser av kulinariske uhell!

Anonymkode: 275b4...c09

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du vet at det er alvor når ristet brød ser ut som om det har prøvespilt for en rolle i en superheltfilmen "Black Panther"

Ville tenkt meg litt om før jeg skrev dette 

Anonymkode: 80909...89a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ville tenkt meg litt om før jeg skrev dette 

Anonymkode: 80909...89a

Hvorfor det?

Anonymkode: 275b4...c09

• Liker 1
Skrevet

Min toaster holder seg innafor lovlighetens grenser på toasthet på brødstykket og har ikke pr dags dato gjort noen veldige krumspring. Det er heller ofte jeg som skal bare ha 2 sek mer, og vips så er toasten svart! 

Anonymkode: 6cf5c...68d

Skrevet

Det er nok mange som har stått med en svart brødskive over vasken og skrapt av det svidde med en kniv for å redde frokosten. Er ikke uvanlig det. 

Anonymkode: 2171f...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...