Gå til innhold

Hva må til for at du ønsker sex med mannen/samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det den evige mangelen på nærhet og kjærlighet i hverdagen som dreper lysten. Det, kombinert med at han ikke bryr seg om klær, tar ikke på seg parfyme/godlukt osv. Høres sikkert banalt ut det siste da, men jeg liker godlukt fra menn😬 I tillegg til at han sitter på tlf ca hvert våkne sekund… 

Anonymkode: cfab5...863

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da vet du jo hva som må til.

Skrevet

Vi er enda litt nyforelska og får ikke nok av hverandre, men jeg kjenner det frister mer å ha sex hvis jeg får nærhet, kos og komplimenter. 

Skrevet

Mannen min har veldig god hygiene,han har alltid kortklipte,velstelte negler,dusjer hver dag og barberer seg,kler seg i 'pene'klær,lukter ekstremt godt..jeg er klar til å ha sex med mannen min når som helst!!

• Hjerte 1
Skrevet

At han ikke ødelegger min lyst på ham med krangling, furting og urimelig oppførsel. Da holder det at det er 1-2 dager siden sist, så har jeg lyst. 

Anonymkode: 58d99...e7f

• Nyttig 1
Skrevet

I perioder kan livet bli for travelt og vi er rett og slett for trøtte eller hodet mitt er opptatt med andre ting som skjer. Da kan lysten min bli borte. 

Jeg må også føle meg nær mentalt for å være ordentlig nær fysisk. Så at han har glemt å snakke mitt «kjærlighetsspråk», skrur ikke akkurat lysten min på.

• Nyttig 1
Skrevet

Hva som må til? 

Jeg må først og fremst ha lyst. Deretter må det finnes tid og overskudd, og hygienen må være på plass hos oss begge. 

Skrevet

Overskudd. Og at han gidder ordne seg litt i hverdagen (jeg er ikke kravstor 😆). 

Anonymkode: 99b72...df2

Skrevet

Mangel på nærhet og omsorg gjennom hverdagen kan føre til manglende lyst hos meg. Jeg har en mann som dekker dette behovet, så lysten er for det meste på topp. Vi har perioder med mindre overskudd, men vi begge bruker sex som avkobling, så en eller annen form for sex blir det uansett. Lukt av tåfis og sur pung etter en lang arbeidsdag er ikke akkurat tennende, men han dusjer så fort barna er lagt, så sjeldent det er et problem heldigvis. 

Noen dager kan jeg være litt «tungstartet», men han kjenner meg såpass godt gjennom 15 år at han vet akkurat hvordan han skal få meg i gang: kjærtegn, beføling, kyss i nakken, synet av erigert penis under buksa, at han går kommando under buksa, at han stiller seg inntil meg, at han er bestemt, tar tak i meg og kysser meg intenst, at han løfter meg opp og holder et godt tak på rumpa mi etc. 

Heldigvis har jeg høy sexlyst, så det er vel like ofte jeg forfører ham som omvendt. Men ja, jeg trenger å kjenne meg elsket og føle omsorg og nærhet for at sexlysten skal være på topp. Hvis han en sjelden gang forsøker å forføre meg når jeg kjenner på mangel av omsorg blir jeg ikke så veldig lett tent. 

Anonymkode: 00c75...62c

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjærtegn og stryking på ryggen 😍 Eller å se han nydusjet i boxershorts eller enda bedre; helt naken 😍

Skrevet
10 hours ago, flusa said:

Mannen min har veldig god hygiene,han har alltid kortklipte,velstelte negler,dusjer hver dag og barberer seg,kler seg i 'pene'klær,lukter ekstremt godt..jeg er klar til å ha sex med mannen min når som helst!!

Slik er jeg også, samt alltid glattbarbert nedentil. Hver dag. Men 13 av 14 kvelder sovner jeg skuffet... 

Så det er åpenbart ikke det som er viktig for alle.

Anonymkode: 8ff82...788

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slik er jeg også, samt alltid glattbarbert nedentil. Hver dag. Men 13 av 14 kvelder sovner jeg skuffet... 

Så det er åpenbart ikke det som er viktig for alle.

Anonymkode: 8ff82...788

Om dama hadde vært glattbarbert, hadde jeg også hatt sjeldnere lyst. Folk liker ulike ting.

Forøvrig er det svært lite en partner kan gjøre for å påvirke hvor ofte eller sjeldent jeg vil ha sex. Min sexlyst er lite påvirkbar for andre. Den er det den er.

Anonymkode: 10024...4a9

Skrevet

Fysisk er det lite han får gjort fra eller til. Han er en flott mann uansett om han er nybarbert eller ikke, det har ikke noe å si for min lyst. Han har normal og god hygiene til daglig, det spiller liten rolle om han dusjer og steller seg ekstra.

For meg er det emosjonell nærhet som gjør susen. I praksis at han snakker med meg, uten skjerm, og faktisk hører på det jeg sier. At han forteller meg hva han tenker på og hva han føler på. En hyggelig prat, rett og slett, med mange fulle setninger på rad, litt humor og at vi kan undre oss sammen over livets små underfundigheter.

(Ja, jeg er sammen med en mann som sier og deler svært lite om sine tanker og følelser, svarer med enstavelsesord, og grynter "m-hm" når jeg forteller noe. )

Anonymkode: 65659...18a

• Hjerte 2
Skrevet
Mardina skrev (7 timer siden):

Kjærtegn og stryking på ryggen 😍 Eller å se han nydusjet i boxershorts eller enda bedre; helt naken 😍

🤩😘

Skrevet
Gorgonzola skrev (57 minutter siden):

🤩😘

Ja, det er omtrent sånn jeg ser ut da 😄

Skrevet

At han er tilstedet😅 Både fysisk (hvis ikke blir det fort vanskelig! 😛 ) og emosjonelt. Det skal ikke så mye til, egentlig. Han lukter dessuten alltid godt😅 Han er flink til å bruke både deodorant og forskjellige parfymer.  Ja, nei, vi er flinke til å være nær hverandre når vi er sammen. Det hjelper jo selvfølgelig det også! 

Anonymkode: d92ff...a2b

• Liker 1
Skrevet

Nesten ingenting! Holder egentlig at han er i nærheten. Jeg har nok oftere lyst enn han, men det er ikke vanskelig å få han med heldigvis. Han er superflink med både nærhet og komplimenter i hverdagen, lukter godt og tar vare på seg selv, det hjelper selvsagt på. 

Skrevet
Ellah skrev (30 minutter siden):

Nesten ingenting! Holder egentlig at han er i nærheten. Jeg har nok oftere lyst enn han, men det er ikke vanskelig å få han med heldigvis. Han er superflink med både nærhet og komplimenter i hverdagen, lukter godt og tar vare på seg selv, det hjelper selvsagt på. 

Dette 🥰 

Han er drømmemannen 🥰

Anonymkode: 101d7...acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...