Gå til innhold

Selger er en drittsekk, likevel kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo en fare for at selger kan komme borti dette innlegget men det får så bare være.

Jeg har funnet en hund på Finn.no som jeg har veldig lyst på. Dette er en liten rase, og mye av grunnen til at jeg velger en liten rase er at min mamma som også ønsker seg hund skal kunne gå på tur med den.  Så lang alt vel. Så jeg får tak i selger, og oppdager at adressen hun oppgir er ikke så langt unna så jeg planlegger neste skritt. Jeg får reg nr på foreldre dyrene, sjekker de opp, sjekker helsestatus, og jeg får også kopi av helseattesten til valpen. Alt er fortsatt veldig bra. Vi har lange samtaler på finn.no og hun virker så enormt koselig. Men så skal jeg avtale hentetid og besøk hos valpen, da viser det seg at selger er en som jeg har kranglet med før og som er min mors bitre fiende. Hun har ringt politiet på hundene mine som jeg hadde med til mamma fordi hun mente de var ulovlig, i følge henne har hun dømt hunder i ringen før ( påstår at hun er internasjonal godkjent dommer i flere hunderaser)  og likevel så mente hun at mine Mastiffer var ulovlige.  De i politiet  kom men da jeg gikk inn på nkk og viste stamtavle og de tingene der så ble det bare hoderisting og mange smil og hundene fikk mye kos. Men navnet hun signerer på finn.no stemmer jo ikke med hennes navn. Jeg har veldig lyst på hunden men hun er en som kan finne på å ringe meg døgnet rundt, komme på uanmeldt besøk og hevde både det ene og det andre. Så hva gjør man? Dette er ikke en sjelden rase så det er flere fisker i havet. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville trukket meg. 

Anonymkode: ebecc...588

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville trukket meg. 

Det blir nok til det, jeg skal snakke med mamma i morgen å høre hva hun tenker, mamma skulle egentlig få denne hunden som en slags oppmuntring ( hun ønsker seg hund men kan ikke kjøpe selv) men jeg tenker at med den selgeren blir det bare brålk,

Skrevet
Team retriever skrev (20 minutter siden):

Det blir nok til det, jeg skal snakke med mamma i morgen å høre hva hun tenker, mamma skulle egentlig få denne hunden som en slags oppmuntring ( hun ønsker seg hund men kan ikke kjøpe selv) men jeg tenker at med den selgeren blir det bare brålk,

Hvorfor kan hun ikke kjøpe hund selv? 

• Liker 1
Skrevet

Hadde holdt meg langt unna. Eventuelt fått noen andre til å kjøpe hunden for deg. 

Anonymkode: de730...fb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor kan hun ikke kjøpe hund selv? 

Mamma har ikke mulighet til det rett og slett.

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt masse på dette i natt, da jeg har hatt våken natt og det blir å droppe hele greia fra denne damen.

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...