Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for moro skyld? 

Anonymkode: 9783a...4e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg jeg kunne ha gjort. For denne ene mannen. Aner ikke om han hadde ønsket det, men jeg hadde likt at han ville ha hele meg. Liker å ligge i den posituren på siden og bli kysset på brystene, det er veldig intimt og fint. 

Anonymkode: 9f9dc...63b

• Liker 3
Skrevet

Han smakte for å ha prøvd ja, men høres jo helt psyko ut når man sier man har ammet han. 

Anonymkode: 964c9...505

• Liker 13
Skrevet

Nei, fy faen i helvete heller 🤢

Anonymkode: 600aa...e0f

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Han måtte prøve ja🙈

Anonymkode: 1a518...0f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, fy faen i helvete heller 🤢

Anonymkode: 600aa...e0f

😅🤣 

Anonymkode: b0354...455

• Liker 4
Skrevet

Vet om noen som har ammet bare for å prøve og noen som ville smake. 

Melk er da bra for voksne også.

Det er jo bare koselig.

Skrevet

Ser for meg man sitter der i stolen og så ligger han over fanget og sutter på puppen 😅 ammet har jeg nok ikke.

men han har da suttet på nippelen ved forspill, men det har ikke vært pga amming eller få ut noe melk. Høres egentlig bare urteit ut, og skal han smaken på melka får han få litt i et glass eller på en skje. Skulle jeg prøvd og amme han, Nope hadde blitt sært. Ikke kunne jeg blitt tent av den typen lek lengre heller 🤢

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ser for meg man sitter der i stolen og så ligger han over fanget og sutter på puppen 😅 ammet har jeg nok ikke.

men han har da suttet på nippelen ved forspill, men det har ikke vært pga amming eller få ut noe melk. Høres egentlig bare urteit ut, og skal han smaken på melka får han få litt i et glass eller på en skje. Skulle jeg prøvd og amme han, Nope hadde blitt sært. Ikke kunne jeg blitt tent av den typen lek lengre heller 🤢

Samme

Anonymkode: 893bb...c8d

Skrevet

Han prøvde, selvfølgelig 😅 Det er et spesielt sugetak som må til for å få ut melk.. det ble litt latter ut av det. Jeg ble fryktelig kåt og kom etter litt lett berøring mellom beina 🤪

Anonymkode: de92e...eb9

Skrevet

Ja, vi gjør det. Han får skikkelig godt sugetak. Vi synes begge det er intimt og sexy.

Anonymkode: 45723...74d

• Liker 1
Skrevet

Det mangler ett ord på norsk for dette svineriet..neineinei..

Anonymkode: 255f2...4ff

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han prøvde, selvfølgelig 😅 Det er et spesielt sugetak som må til for å få ut melk.. det ble litt latter ut av det. Jeg ble fryktelig kåt og kom etter litt lett berøring mellom beina 🤪

ÆSJ, herregud. Så sykt ekkelt at du kobler amming opp mot noe seksuelt!!! Stakkars barn. Vær så snill å hold deg unna barna dine fyfffff

Anonymkode: 8f78b...ce7

Skrevet

Nei. Det synes jeg høres ekkelt ut. 

Anonymkode: 6bf76...d0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ÆSJ, herregud. Så sykt ekkelt at du kobler amming opp mot noe seksuelt!!! Stakkars barn. Vær så snill å hold deg unna barna dine fyfffff

Det synes jeg er å ta for voldsomt i. Det skader ikke babyen/barna hennes. Med mindre mannen drikker opp alt, og det er jo ikke tilfellet her.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det synes jeg er å ta for voldsomt i. Det skader ikke babyen/barna hennes. Med mindre mannen drikker opp alt, og det er jo ikke tilfellet her.

Hun ble kåt av å amme mannen sin. Fordi det må et spesielt sugetak til. Hun tenkte på barna sine som dier mens hun ble kåt av dette, og hun tenkte på hvor kåt hun ble av det neste gang hun ammet babyen sin……. Selvfølgelig er dette grusomt ekkelt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun ble kåt av å amme mannen sin. Fordi det må et spesielt sugetak til. Hun tenkte på barna sine som dier mens hun ble kåt av dette, og hun tenkte på hvor kåt hun ble av det neste gang hun ammet babyen sin……. Selvfølgelig er dette grusomt ekkelt. 

Hva i alle dager?? Nå tar du helt av her og tillegger meg tanker, meninger og handlinger som ikke har funnet sted.

Snart på tide det blir aldersgrense på KG.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Hahaha, hadde mannen spurt om å få sutte ut morsmelk hadde jeg fort blitt alenemor :hoho: Vi begge smakte litt fra flaska av nysgjerrighet, men det ble med det. 

Anonymkode: 3e9ab...b79

• Liker 1
Skrevet

Nei fy faen. Så mange pervoer😂

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...