AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Jeg har de siste 3 ukene hatt vondt i venstre pupp, men bare hvis jeg presser på brystvorten på den siden, da kommer det en brennende og vond følelse i hele puppen. Jeg kan klemme ellers på puppen, men blir bare vondt når jeg presser på brystvorten. Ingen kuler å finne. Å høyre pupp kjenner jeg ingenting på. Er ikke gravid heller, da jeg hadde mensen for 2 uker siden. Hva kan dette være? Noen som har opplevd dette? Har bestilt legetime. Anonymkode: 334af...f07
Lisemor92 Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 (endret) Hmm, har du ammet nylig ? Endret 15. august 2023 av Lisemor92
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Betennelse i selve puppen? Eller noe annet? Anonymkode: 334af...f07
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 Nei, har ikke ammet på over 6 år. Anonymkode: 334af...f07
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Betennelse Anonymkode: 5d6fd...0b1 Betennelse i selve puppen? Eller noe annet? Anonymkode: 334af...f07
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #7 Skrevet 16. august 2023 Alle forandringer i brystet skal taes på alvor. Flott at du har bestilt deg legetime 😊 Det kan jo være alt mulig og ingenting, men om det er brystkreft er det ikke alltid man finner en kul. Det kan være andre symptomer. Jeg ville ha bedt om en henvisning til brystdiagnostisk senter for mammografi og undersøkelse av spesialistene (hilsen en som har hatt brystkreft). Anonymkode: a20cb...e12
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle forandringer i brystet skal taes på alvor. Flott at du har bestilt deg legetime 😊 Det kan jo være alt mulig og ingenting, men om det er brystkreft er det ikke alltid man finner en kul. Det kan være andre symptomer. Jeg ville ha bedt om en henvisning til brystdiagnostisk senter for mammografi og undersøkelse av spesialistene (hilsen en som har hatt brystkreft). Anonymkode: a20cb...e12 Takk for et godt svar var hos lege idag, å blir henvist til mammografi, da hun ikke kunne svare meg på hva dette var:) Anonymkode: 334af...f07
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #9 Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 15.24): Alle forandringer i brystet skal taes på alvor. Flott at du har bestilt deg legetime 😊 Det kan jo være alt mulig og ingenting, men om det er brystkreft er det ikke alltid man finner en kul. Det kan være andre symptomer. Jeg ville ha bedt om en henvisning til brystdiagnostisk senter for mammografi og undersøkelse av spesialistene (hilsen en som har hatt brystkreft). Anonymkode: a20cb...e12 Kan jeg spørre hvilke symptomer du hadde? 😊 jeg har fått time til mammografi neste uke, så vet enda ikke hva det er med puppen. Anonymkode: 334af...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå