Gå til innhold

Jeg har ingen følelser for kjæresten min men han elsker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år. Følelsene mine for han eksisterer ikke lenger. Jeg er så ulykkelig og vet ikke hva jeg skal gjøre. Han sier han elsker meg og kunne ikke ha sett et liv uten meg, og det gjør meg så trist. Jeg klarer ikke å forlate han fordi det hadde knust meg å sett han blitt så knust.

han irriterer meg og vi har ikke så mye til felles. Han er en kjedelig person som så og si bare vil sitte inne, mens jeg er mer eventyrlysten. Han orker ikke å finne på ting, og gjør vi noe så er det kanskje annenhver måned. Jeg er så mett av dette forholdet, føler det drar meg ned. Jeg har så mye mer energi enn han. Han ble sint bare jeg spurte om vi kunne gå en tur sammen ute. Han blir med men ødelegger hele greia med å være sint, og ingen av oss snakker. Vi er begge 25z

Anonymkode: 26670...164

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Tycho Urke
Skrevet

Da gjør du det slutt

Du er ikke ansvarlig for hans følelser. 

Skrevet

Det er mest humant å avlive det forholdet. Det har ingen fremtid. Du må være tøff nok til å ta det riktige valget, selv om det er enklere å la være.

Anonymkode: 91d0f...4df

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Her må du bare rive av plasteret med en gang, det gjør litt vondt, men du vil få det mye bedre snart. Ikke noe å lure på, det blir bare vanskeligere og vanskeligere for hver dag du utsetter det.

Lykke til, du fortjener et liv du er lykkelig i, hvor du gleder deg til å stå opp om morgenen og hilse dagen velkommen, og alle du skal omgi deg meg.

• Liker 4
Skrevet

Du kaster bort tiden hans. Jo lenger du venter jo verre blir det. Han er 25. Han klarer å finne noen andre. 

Anonymkode: 81325...091

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Når du føler det slik, så ender du opp med å være slem mot han fordi du irriterer deg over alt ved han. Det er bedre for dere begge å gjøre det slutt. 

• Liker 3
Skrevet

Det er falskt av deg å bli værende. Gå. Dine følelser er like gyldige som hans. Du har bare ett liv, og nå holder du ham for narr.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Nå snubler du i sympatifølelsene dine. Vil han ha en kjæreste som er sammen med ham av medlidenhet tror du? Det kan vel ikke være mye som er verre enn at noen holdt ut av medlidenhet. 

Skrevet

Han fortjener å være sammen med noen som virkelig vil ha ham. Det står du i veien for. Flytt deg! 

• Liker 1
Skrevet

Ikke vær dum. Du må selvfølgelig slå opp. Du har ett liv. Skal du gå rundt deppa og irritert resten av livet? Skal du flytte sammen med han, kjøpe hus, stifte familie og bli gammel med denne fyren bare fordi du ikke vil at han skal være lei seg i noen uker?

Skal han måtte leve livet sitt med noen som ikke har følelser for han, og bare er sammen med ham ut av medlidenhet? Tror du han vil takke deg for at du behandler han som et stakkarslig barn? 

Nei. Riv av plasteret. Sett han ned, fortell han at du ikke trives i forholdet og at det nå er slutt. Gjør det kjapt og uten bortforklaringer.

Anonymkode: e986a...e9a

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med alle de over, men … gjelder deg meg og samboer og, som har barn, hus, felles økonomi og halvt liv sammen bak oss?

Anonymkode: 0f553...096

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Helt enig med alle de over, men … gjelder deg meg og samboer og, som har barn, hus, felles økonomi og halvt liv sammen bak oss?

Anonymkode: 0f553...096

Start din egen tråd 

Anonymkode: ebc0b...8b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år. Følelsene mine for han eksisterer ikke lenger. Jeg er så ulykkelig og vet ikke hva jeg skal gjøre....

Anonymkode: 26670...164

Jo, du skjønner at du må slå opp. Ingen av dere har det godt i et forhold du vil ut av.

Anonymkode: ebc0b...8b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...