AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Jeg kjenner jeg blir så oppgitt og lei av folk da. Eks. Jeg har en jobb der jeg prater med folk og får høre ting fra vårt samfunn som jeg ikke var klar over og som jeg skjønner vil bli ett problem for Norge. Eks... politihøyskolen... pga av høye karaktersnitt, så får de nå inn stort sett kvinner. De får ikke inn minoritetsgrupper o.l. Og i politi yrket er ikke bestandig høye karakterer som indikerer at du blir en god politibetjent. Det kan bli ett problem på sikt. Ander var psykologi studiet. Det er så høyt karkatersnitt og vedkommende student hadde måttet ta en masse andre fag for å få ekstra poeng for å komme inn på studiet. I år hadde plutselig Bergen redusert årets kull med 50%. Stemmer det? I såfall lurer jeg på hvorfor når køene for psykisk helsehjelp blir lengre og lengre. Det er og bekymringsfullt i mitt hodet. Men prøver du å snakke om det til noen så blir det avfeid som tull. Hvis det er tull greit. Jeg har ikke sjekket om det stemmer. Anonymkode: 7e6f8...b75
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Hvis du ønsker å diskutere noe og implikasjonene av det må du nesten sørge for å ha fakta på bordet først. Anonymkode: 5d25c...24d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): prater med folk og får høre ting fra vårt samfunn som jeg ikke var klar over og som jeg skjønner vil bli ett problem for Norge. ikke ta alt du hører for god fisk. . . det finnes ufattelig mange veldig påståelige mennesker som knapt nok har fullført videregående Anonymkode: d0337...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå