Gå til innhold

Ekskona skal gifte seg med elskeren sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett før sommerferien slapp hun bomben. Hun skal gifte deg med mannen hun forlot meg for for ca 3 år siden. Barna har såvidt begynt å få en god relasjon til han. Nå erstattes jeg totalt. Meg ville hun ikke være gifte med…

Anonymkode: 3073a...61e

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er notert.

Anonymkode: 6c253...5c1

• Liker 5
Skrevet

Dere gikk fra hverandre for 3 år siden og du bryr deg om eksen gifter seg igjen nå...?

Ok...

Anonymkode: 80926...394

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er notert.

Anonymkode: 6c253...5c1

Noter gjerne noen synspunkter også. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere gikk fra hverandre for 3 år siden og du bryr deg om eksen gifter seg igjen nå...?

Ok...

Hun gikk fra meg for han etter å vært utro med han i over 1 år. Jeg gikk ikke med andre ord. 

• Liker 1
  • Hjerte 21
Skrevet

Hun har funnet noen hun er lykkeligere med. Sånn er livet. Fint for henne. 

Anonymkode: 9fac8...9b6

• Liker 3
Skrevet

Det kan du ikke gjøre noe med, så prøv å komme over det og gå videre.

Anonymkode: 357c1...433

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Uff, skjønner det ikke føles noe bra.. men det var nok ikke dere to uansett. La det ligge. Se fremover, fokuser på deg selv.

Du har ikke møtt noen interessante du? Drit i henne. La dem seile sin egen sjø.

Vet ikke om dette hjelper, eller om det bare er teit, men en venn av meg skal skille seg med kone nummer to nå - som han var utro mot kone nummer en med. Altså lignende historie, så raknet det. Ekteskap nr 2 har vel en skilsmisserate på 70% mener jeg å ha lest. 

Så det går sikkert til helvete med de også til slutt. Men drit nå i dem som sagt, fokuser på deg selv.

Anonymkode: 16e15...03f

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan se for meg hvor vondt det må føles, selv etter 3 år.

Får håpe du finner noen du kan dele livet med snart også 😊

Anonymkode: 014e0...9e1

• Liker 6
  • Hjerte 12
Skrevet

Bare vent til hun innser at gresset ikke var grønnere likevel - da er du long gone uansett! :) 

Anonymkode: 16028...acd

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kan være tøft nok og vanskelig, men hun var da ikke grei mot deg, så hun kan du bare glemme.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Good riddance. 

Gresset er sjelden grønnere på den andre siden.

Anonymkode: d846f...b05

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare vent til hun innser at gresset ikke var grønnere likevel - da er du long gone uansett! :) 

Anonymkode: 16028...acd

Det kan dessverre virke som at han er alt jeg ikke er. Rake motsetning til meg. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Uff, skjønner det ikke føles noe bra.. men det var nok ikke dere to uansett. La det ligge. Se fremover, fokuser på deg selv.

Du har ikke møtt noen interessante du? Drit i henne. La dem seile sin egen sjø.

Vet ikke om dette hjelper, eller om det bare er teit, men en venn av meg skal skille seg med kone nummer to nå - som han var utro mot kone nummer en med. Altså lignende historie, så raknet det. Ekteskap nr 2 har vel en skilsmisserate på 70% mener jeg å ha lest. 

Så det går sikkert til helvete med de også til slutt. Men drit nå i dem som sagt, fokuser på deg selv.

Anonymkode: 16e15...03f

Takk for trøstende ord. Jeg er nok ikke bitter. Ønsker jo for barnas skyld at ekteskapet varer for deres stabilitet. Men sårt å se at elskeren ble til ektemannen. Alle vi trodde det skulle ta slutt for lengst. Tør ikke møte noen nye. Redd det samme skjer. 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for trøstende ord. Jeg er nok ikke bitter. Ønsker jo for barnas skyld at ekteskapet varer for deres stabilitet. Men sårt å se at elskeren ble til ektemannen. Alle vi trodde det skulle ta slutt for lengst. Tør ikke møte noen nye. Redd det samme skjer. 

Men uten sorg finnes ikke kjærlighet. 

Hopp opp igjen på hesten, dette er bare en kneik du må over!!

Anonymkode: 4248b...993

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun har funnet noen hun er lykkeligere med. Sånn er livet. Fint for henne. 

Anonymkode: 9fac8...9b6

😅💥

Her er empatien stor for menn gitt.

Jessufader. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Rett før sommerferien slapp hun bomben. Hun skal gifte deg med mannen hun forlot meg for for ca 3 år siden. Barna har såvidt begynt å få en god relasjon til han. Nå erstattes jeg totalt. Meg ville hun ikke være gifte med…

Hei TS. Jeg synes svarene du får er grusomme og fremstår som salt i såret.. 

Jeg forstår at dette må være sårt. Hvordan er din relasjon til barna og ekskone ellers? Har du hatt noen andre kjærlighetsforhold etter henne? Savner du henne stadig? 

• Liker 10
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Good riddance. 

Gresset er sjelden grønnere på den andre siden.

Anonymkode: d846f...b05

Gresset er faktisk oftest grønnere...

• Nyttig 4
Skrevet
Full Ugle skrev (Akkurat nå):

Hei TS. Jeg synes svarene du får er grusomme og fremstår som salt i såret.. 

Jeg forstår at dette må være sårt. Hvordan er din relasjon til barna og ekskone ellers? Har du hatt noen andre kjærlighetsforhold etter henne? Savner du henne stadig? 

Noen av svarene er svært sårende, men kanskje en liten "realitetsorientering" for meg? Har et godt forhold til barna. Veldig praktisk forhold til eksen. Datet vel en kvinne men hun orket ikke det som kom med småbarn og pendling. Vi har barn i barnehage/barneskole 

• Liker 2
  • Hjerte 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...