Gå til innhold

Kan man gå ned 10- 15 kg på 3 måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 175 cm høy, veier 87 kg. Altfor mye.. skal i et stort selskap I slutten av november, og skulle gjerne følt meg mer vel i kroppen, blitt kvitt noen kg..

Det har lagt seg i ansiktet, magen, armene..  

Er det mulig gå ned så mye på 3 måneder? Noen som har gjort det?

Anonymkode: 4c6c0...435

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er 175 cm høy, veier 87 kg. Altfor mye.. skal i et stort selskap I slutten av november, og skulle gjerne følt meg mer vel i kroppen, blitt kvitt noen kg..

Det har lagt seg i ansiktet, magen, armene..  

Er det mulig gå ned så mye på 3 måneder? Noen som har gjort det?

Anonymkode: 4c6c0...435

Wegovy?

Anonymkode: 2c9a1...125

• Nyttig 1
Skrevet

Ja! Jeg gjorde det for noen år siden. Kosta blod, svette og tårer i form av mye styrketrening og streng diett 

Anonymkode: d0764...964

Skrevet

Hei,

Ja, det er fint mulig. Men da må du holde deg strengt til et opplegg. Spis så du har  500 i kcalunderskudd hver dag + gå en tur hver dag. Så får du til det.

Anonymkode: 4196f...d91

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja! Jeg gjorde det for noen år siden. Kosta blod, svette og tårer i form av mye styrketrening og streng diett 

Ble du fornøyd?

Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Er du dame? Hold deg til 1600 kcal om dagen, også i helger så kan du gå ned 0,5-1 kg i uka..

Skrevet

Det er ikke noe problem. Du har jo ganske mye vekt å ta av og, så de første kiloene vil rase av. Dersom du ligger på 1200 kalorier hver dag regner jeg med du mister 10-13 kg. 

Anonymkode: 60445...4e9

• Liker 1
Skrevet

10 kg på 90 dager = 855.5 kalorier i underskudd per dag.

15 kg på 90 dager = 1283.3 kalorier i underskudd per dag.

Absolutt mulig, men ganske hardt!

500 kalorier i underskudd per dag i 90 dager =  -5.8 kg

Skrevet

Skal ikke være noe problem det. 1200 kalorier man-tor, 1500 kalorier fre-søn. Gå en times tur daglig. 

Anonymkode: 60445...4e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble du fornøyd?

Absolutt! Det var imidlertid vanskelig å holde på resultatene over tid, og jeg ble fryktelig lei diettmat dom bestod av mye proteiner og lite fett og lite karbohydrater.

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg på 2 mnd ifjor. Spiste knekkebrød til frokost, lunsj, og kvelds. Vanlige middager (men tenkte såklart litt på porsjoner). Var helt gjennomførbart uten for mye stress. Men, da skeiet jeg ikke ut en eneste gang på de 2 mnd. 

Anonymkode: 95c36...52e

Skrevet

Jada, mulig det. Spis proteinrik mat så blir du mindre sulten. Bruk en trimsykkel hvis du har mens du ser TV. Hvis du vil se enda slankere ut så kan du unngå å spise salt 24 timer før selskapet for å bli kvitt vannvekt, men ikke gå uten salt lenger enn det! Bodybuildere og modeller gjør dette.

Anonymkode: ef244...e47

Skrevet

Absolutt! Det var imidlertid vanskelig å holde på resultatene over tid, og jeg ble fryktelig lei diettmat dom bestod av mye proteiner og lite fett og lite karbohydrater.

Kult å høre :)

Hvor lenge klarte du å holde vekta?

Skrevet

I fjor gikk jeg ned 15 kilo på 3 måneder. Holdt vekta siden da 

Anonymkode: 8631e...bac

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Wegovy?

Anonymkode: 2c9a1...125

Wegovy er en medisin med potensiellt store bivirkninger og relativt ukjente langtidsvirkninger.

Det er en medisin ment for bruk for fedmepasienter, ikke for en rask slankekur.

En bør også få oppfølging, blodprøver og ha en lengre periode med nedtrapping og vedlikehold etter oppnådd målvekt for å unngå rask vektoppgang. (her snakker en år, ikke måneder).

Anonymkode: a628a...fa2

Skrevet

Wegovy er en medisin med potensiellt store bivirkninger og relativt ukjente langtidsvirkninger.

Det er en medisin ment for bruk for fedmepasienter, ikke for en rask slankekur.

En bør også få oppfølging, blodprøver og ha en lengre periode med nedtrapping og vedlikehold etter oppnådd målvekt for å unngå rask vektoppgang. (her snakker en år, ikke måneder).

Anonymkode: a628a...fa2

Det er vel også BMI krav på 30 og oppover, ved få unntak med noe lavere.
Så det er ikke nødvendigvis at ts er kvalifisert. 

Skrevet

Jeg gikk ned fra 75 til 58 kg på 8 uker, da jeg gikk på keto. Holdt meg under 4 gr karbohydrater om dagen og var i ketose hele tiden. Fråtset i biff, fløte, egg osv, så gikk aldri sulten. 

Gikk selvsagt opp igjen et par kilo da jeg gikk over til vanlig kost, men kuttet ned på brød, ris, pasta o.l.

Anonymkode: 3cffd...924

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...