AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Hva har gjort dere så bitre at dere må tråkke ned alle medsøstre? En spør om ammeslutt og får spydd ut en forutinntatt og ekkel kommentar om at hun bør amme En annen gleder seg til dåp og får høre hvor lite folk bryr seg om det å være fadder En annen sier hun er sliten med et kronisk sykt barn og blir latterliggjort fordi det tross alt ikke er noe å klage over Det er dette forumet som er verst. Tenker det er et paradoks at de som mest formaner her inne om hvordan være gode foreldre er ufordragelige og bitre. Kanskje om de hadde gitt opp ammingen, fått seg robotstøvsuger og gledet seg over en dåp, hadde de vært litt mer fornøyde og snille mot andre.. Anonymkode: bf22b...d59 15 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Bitterheten og den helt vanvittig nakne misunnelsen på KG må sees for å bli trodd. Jeg fikk sjokk da jeg begynte å lese her og sjekkket mums net.co.uk og et dansk forum jeg ikke husker navnet på for å se om de var likedan og det var de ikke. KG bebos av en hel del mennesker som ønsker å dra andre ned i den dritten de selv opplever å stå i. Anonymkode: d505c...d52 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Kg er full av mennesker som anser seg selv som så perfekte at de kan belære andre som ikke er det. Anonymkode: fa089...38e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bitterheten og den helt vanvittig nakne misunnelsen på KG må sees for å bli trodd. Jeg fikk sjokk da jeg begynte å lese her og sjekkket mums net.co.uk og et dansk forum jeg ikke husker navnet på for å se om de var likedan og det var de ikke. KG bebos av en hel del mennesker som ønsker å dra andre ned i den dritten de selv opplever å stå i. Anonymkode: d505c...d52 Hehe, ja, du sier noe! Her inne er det ekstremt. Janteloven lever på KG. Det skremmer meg såpass at jeg knapt viser sårbarhet i virkeligheten etter å ha lest hva enkelte får seg til å si. Anonymkode: bf22b...d59 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva har gjort dere så bitre at dere må tråkke ned alle medsøstre? En spør om ammeslutt og får spydd ut en forutinntatt og ekkel kommentar om at hun bør amme En annen gleder seg til dåp og får høre hvor lite folk bryr seg om det å være fadder En annen sier hun er sliten med et kronisk sykt barn og blir latterliggjort fordi det tross alt ikke er noe å klage over Det er dette forumet som er verst. Tenker det er et paradoks at de som mest formaner her inne om hvordan være gode foreldre er ufordragelige og bitre. Kanskje om de hadde gitt opp ammingen, fått seg robotstøvsuger og gledet seg over en dåp, hadde de vært litt mer fornøyde og snille mot andre.. Anonymkode: bf22b...d59 Enig i at mange svarer på en unødvendig sarkastisk, spydig og lite trivelig måte. Men mange har et poeng - kan være uansett være greit å være hyggelig selv om man er uenig eller har annen erfaring. Anonymkode: 7cbf5...372
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 Jeg tror at det er noen mennesker som har det så vondt i livet sitt at de må få utløp et sted, og for noen er dette stedet dessverre KG. Jeg er ofte målløs over hvor slemme enkelte er, av og til virker det som om de konkurrerer om å tråkke mest mulig på Ts, huff. Anonymkode: 96e91...0c9 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tror at det er noen mennesker som har det så vondt i livet sitt at de må få utløp et sted, og for noen er dette stedet dessverre KG. Her treffer du spikeren så rett på hodet som det er mulig. Anonymkode: d505c...d52 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Hele gjengen her er vel uføre, og trenger da å rakke ned på andre for å føle seg bedre. Ingenting å ta seg nær av Anonymkode: 64f75...117 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva har gjort dere så bitre at dere må tråkke ned alle medsøstre? En spør om ammeslutt og får spydd ut en forutinntatt og ekkel kommentar om at hun bør amme En annen gleder seg til dåp og får høre hvor lite folk bryr seg om det å være fadder En annen sier hun er sliten med et kronisk sykt barn og blir latterliggjort fordi det tross alt ikke er noe å klage over Det er dette forumet som er verst. Tenker det er et paradoks at de som mest formaner her inne om hvordan være gode foreldre er ufordragelige og bitre. Kanskje om de hadde gitt opp ammingen, fått seg robotstøvsuger og gledet seg over en dåp, hadde de vært litt mer fornøyde og snille mot andre.. Anonymkode: bf22b...d59 Jeg er ikke enig med alt dette. Hun som er så sliten feks. Hadde et utrolig merkelig fokus på at det var besteforeldrenes skyld. Det er lov å være uenig en skal ikke alltid stryke TS med hårene. Noen har godt av å få se at de mentalt har kjørt seg inn i ett spor en kanskje ikke kommer seg ut av. Anonymkode: 1ee97...aa5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke enig med alt dette. Hun som er så sliten feks. Hadde et utrolig merkelig fokus på at det var besteforeldrenes skyld. Det er lov å være uenig en skal ikke alltid stryke TS med hårene. Noen har godt av å få se at de mentalt har kjørt seg inn i ett spor en kanskje ikke kommer seg ut av. Anonymkode: 1ee97...aa5 Jeg er uenig med deg, særlig i hun som er så sliten. Jeg hadde null hjelp og avlastning av besteforeldre, men jeg har 3 friske barn. Det er stor forskjell. Det er vel ikke rart å forvente litt hjelp av sine nærmeste når livet tar en vending man ikke kunne forutse. At de nærmeste aldri stiller opp i det hele tatt, for et kynisk og iskaldt samfunn, ikke et jeg vil foretrekke å leve i! Anonymkode: 96e91...0c9 4
Tanuki Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er uenig med deg, særlig i hun som er så sliten. Jeg hadde null hjelp og avlastning av besteforeldre, men jeg har 3 friske barn. Det er stor forskjell. Det er vel ikke rart å forvente litt hjelp av sine nærmeste når livet tar en vending man ikke kunne forutse. At de nærmeste aldri stiller opp i det hele tatt, for et kynisk og iskaldt samfunn, ikke et jeg vil foretrekke å leve i! Anonymkode: 96e91...0c9 Helt enig. Tror dessverre mange her inne ønsker at alle skal ha det like jævlig som dem selv. Veldig mye martyrmentalitet og jantelov. 1
MyMichelle Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva har gjort dere så bitre at dere må tråkke ned alle medsøstre? En spør om ammeslutt og får spydd ut en forutinntatt og ekkel kommentar om at hun bør amme En annen gleder seg til dåp og får høre hvor lite folk bryr seg om det å være fadder En annen sier hun er sliten med et kronisk sykt barn og blir latterliggjort fordi det tross alt ikke er noe å klage over Det er dette forumet som er verst. Tenker det er et paradoks at de som mest formaner her inne om hvordan være gode foreldre er ufordragelige og bitre. Kanskje om de hadde gitt opp ammingen, fått seg robotstøvsuger og gledet seg over en dåp, hadde de vært litt mer fornøyde og snille mot andre.. Anonymkode: bf22b...d59 Jeg har ikke lest de trådene du bruker som eksempler, men mange er stygge mot andre her. Men det er ikke sikkert det er kvinner. Kan like gjerne være menn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå