AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Del Skrevet 15. august 2023 Har meldt meg på ett yoga kurs her i bygda jeg bor. Men hva har man av antrekk på yoga? Anonymkode: d576c...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Del Skrevet 15. august 2023 Myke klær som ikke strammer og som er gode å bevege seg i. Helst bukser som ikke glir ned og overdel som holder seg på plass selv om man bøyer overkroppen fram og ned mot gulvet. Du kan gjerne ha med en varm genser til å ha på til slutt, yogatimer pleier å avslutte med avspenning/ligge helt stille på gulvet. Anonymkode: b4db6...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 15. august 2023 #3 Del Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Myke klær som ikke strammer og som er gode å bevege seg i. Helst bukser som ikke glir ned og overdel som holder seg på plass selv om man bøyer overkroppen fram og ned mot gulvet. Du kan gjerne ha med en varm genser til å ha på til slutt, yogatimer pleier å avslutte med avspenning/ligge helt stille på gulvet. Anonymkode: b4db6...833 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4 Del Skrevet 16. august 2023 Vanlige treningstights er gode, eller i det minste en bukse med strikk i beina, så buksebeina ikke sklir langt oppover beina i stillinger hvor du ligger med beina opp i luften. En tettsittende topp, eller en du kan stappe ned i buksen, anbefales, så du ikke blotter deg når du bøyer deg fremover. (klok av skade her....) Jeg pleier ha treningstights og en singlet som holder seg på plass selv når jeg er opp ned. Og en bh uten hekter i ryggen! Anonymkode: 3e8a4...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg bruker treningstights med høyt liv for at den ikke skal rulle ned under solhilsener og hunden som ser ned, en tettsittende topp for å ikke vise magen og en topp som jeg tar av meg når jeg har blitt varm. Anonymkode: a298a...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå