AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Drømmer om å finne meg en mann fra gullkysten i Afrika, Togo, Ghana, Nigeria, Elfenbenkysten. Hvilken nettside vil dere anbefale for å komme i kontakt med de? Anonymkode: da12d...8de
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Søk på Google. African dating eller noe lignende. Antar det vil dukke opp noen sider Anonymkode: c157d...f75
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Ghana er jo veldig enkelt, er jo "Gambia 2". Går jo fly med kåte damer dit rett som der er. Anonymkode: 111a6...950 1 2
GrønnNellik68 Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 De nigerianerne utgir seg jo for å være amrikanere over en lav sko så de vil dukke opp på hvilken som helst ting du har på SoMe. .. prøv og lag en profil på tik tok så raser det inn med love scammers...som egentlig er nigerianere og folk fra det området. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Drømmer om å finne meg en mann fra gullkysten i Afrika, Togo, Ghana, Nigeria, Elfenbenkysten. Hvilken nettside vil dere anbefale for å komme i kontakt med de? Anonymkode: da12d...8de Hvorfor? Jeg har jobbet med 2 fra Nigeria. Skal lete lenge etter noen som jobber så lite som de. Snik kaller jeg sånne Anonymkode: d2683...239 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Drømmer om å finne meg en mann fra gullkysten i Afrika, Togo, Ghana, Nigeria, Elfenbenkysten. Hvilken nettside vil dere anbefale for å komme i kontakt med de? Anonymkode: da12d...8de Burde ikke være vanskelig, klarer du ikke det så må du ta et hint.... Hvorfor? Anonymkode: 491eb...818 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 Er du klar for kulturforskjellene og forventningene? Har du en fetisj? Jeg kjenner mange i det vest afrikanske miljøet i Norge og må si jeg stusser over fetisjene mange norske kvinner har. De reduserer svarte menn til ett objekt og ser ikke på dem som bare menn. Hvorfor vil du aktivt finne deg noen fra dette området? Anonymkode: efba3...d67 3
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2023 #8 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er du klar for kulturforskjellene og forventningene? Har du en fetisj? Jeg kjenner mange i det vest afrikanske miljøet i Norge og må si jeg stusser over fetisjene mange norske kvinner har. De reduserer svarte menn til ett objekt og ser ikke på dem som bare menn. Hvorfor vil du aktivt finne deg noen fra dette området? Anonymkode: efba3...d67 Akkurat som mange menn i Norge gjør … ser damer som et objekt ikke ett menneske av kjøtt og blod og med følelser. Hva er forskjellen?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #9 Skrevet 16. august 2023 1 hour ago, GrønnNellik68 said: Akkurat som mange menn i Norge gjør … ser damer som et objekt ikke ett menneske av kjøtt og blod og med følelser. Hva er forskjellen? Greit poeng, men gjør det saken noe bedre? Anonymkode: 0375f...d80 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #10 Skrevet 16. august 2023 Hvorfor skal du dit å finne mann? Er det ikke bøttevis med slike i norge allerede? Anonymkode: 4c60b...e37 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #11 Skrevet 16. august 2023 Vest-Afrika er et av verdens fattigste, voldeligste og mest kaotiske områder. Utdannelse er i stor grad fraværende, og kulturen preget av tribalisme og kontinuelig stammefeider. Prøv noe annet. Anonymkode: 935c0...3d4 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #12 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vest-Afrika er et av verdens fattigste, voldeligste og mest kaotiske områder. Utdannelse er i stor grad fraværende, og kulturen preget av tribalisme og kontinuelig stammefeider. Prøv noe annet. Anonymkode: 935c0...3d4 Men de har også veldig store kuker😛😛😛 Anonymkode: 7e198...8af
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #13 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er du klar for kulturforskjellene og forventningene? Har du en fetisj? Jeg kjenner mange i det vest afrikanske miljøet i Norge og må si jeg stusser over fetisjene mange norske kvinner har. De reduserer svarte menn til ett objekt og ser ikke på dem som bare menn. Hvorfor vil du aktivt finne deg noen fra dette området? Det er jo intet vanskelig spørsmål, dette er jo samme greie som med ekle menn som henter seg unge asiatiske jenter fra gogo-bar. Anonymkode: 20c37...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå