Gå til innhold

TV på soverommet = mindre sex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet (endret)

Hvordan det skulle blitt noe på meg uten playboy-channel, er langt utenfor min fatteevne.

Endret av TomKrus
Gjest Bodillen
Skrevet
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138488

Det jeg lurer på, er om ikke dette er resultat av at sex'en allerede ER dårlig hos de parene som har tv på soverommet, og at det faktisk er derfor de skaffet seg tv der i første omgang?

Det kommer kanskje an på kanalutvalget...

Skrevet

Jeg er helt imot å skaffe TV på soverommet. Det hører ikke hjemme inne på akkurat det rommet.

Skrevet

Vi har tv på soverommet. Får ikke inn noen kanaler på den og bruker den kun til å se på film når jeg er sjuk.

Skrevet

Vi har tv på soverommet og den fører ikke til at det blir mindre sex! Den brukes når f eks en av oss har besøk på stua, hvis det er noe som slutter sent og vi vil slippe å "våkne" for å pusse tenner og gå å legge oss, hvis vi vil se på hvert vårt program osv. Synes det er kjempepraktisk og vi verken er heller har vært tv-slaver. Og sex har vi masse av, både på soverommet og i resten av huset!

Skrevet
Vi har tv på soverommet og den fører ikke til at det blir mindre sex!

Samme her. Den brukes i grunn ganske sjelden. Greit å se litt på God Morgen Norge mens man prøver å våkne, eller hvis det går en film veldig sent.

Skrevet

Min mann vil ha tv på soverommet. Det hadde nemlig svigers :forvirret:

Synes det er en uting og har sagt at noe mer usexy skal man lete lenge etter.

Soverommet skal brukes til to ting, tv er ikke en av de.

Skrevet

Ønsker meg tv på soverommet. Hadde det før og det var toppers. Kan ikke se at det gjør noe med sexlivet til eller fra. Ett alternativ til å lese.. Og det gjør jeg gjerne både før og etter ;)

Skrevet

Vi har også tv på soverommet. Storskjerm, til og med. Kan ikke se at det skal ha noen innvirkning på sexen. Tv er tv, sex er sex. Det er ikke sånn at vi ligger og vurderer...Hmm, skal vi ha sex eller se på tv? Nei, det går en god film, så vi dropper sexen i kveld, heh?

Vil vi ha sex, så har vi sex og driter i tv´n. Verre er det ikke.

Gjest christineemily
Skrevet

Vi har tv på soverommet. Sexlivet fungerer utmerket alikevel :sjarmor: !

Skrevet
Vi har også tv på soverommet. Storskjerm, til og med. Kan ikke se at det skal ha noen innvirkning på sexen. Tv er tv, sex er sex. Det er ikke sånn at vi ligger og vurderer...Hmm, skal vi ha sex eller se på tv? Nei, det går en god film, så vi dropper sexen i kveld, heh?

Akkurat! Tror det er noe mer dyptliggende hvis enkelte har mindre sex "pga" tv'n på soverommet, mer som en unnskyldning for å ikke ha sex ("det går noe bra på tv...") kanskje.. Tror ikke det er det er feilen det at tv'n står der liksom.. Eller vet ikke jeg da..

Vi har iallefall tv på soverommet, men vi bruker den egentlig ikke så mye.

Den går iallefall ikke utover sex'n..

Skrevet (endret)

Ja - det hender da jeg plasserer Tv`en min inn på soverommet. Har ALDRI sex med noen hjemme i min leilighet. Men skal da vel ikke ha noe betydning for om sex`en blir god eller dårlig ved og ha Tv på soverommet. Whatever lissom.... :ironi:

Endret av BygdeTrollet
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Venninnebetroelser og størrelsesdebatter etter ONSer får sikkert en ny dimensjon etter hvert som TV'ene florerer.

Vet du, han jeg hadde på lørdag hadde faktisk en på 50 tommer!

Skrevet

Det ønsker jeg meg definitivt ikke. Om det blir mer eller mindre sex av tv på soverommet, har jeg ingen formening om, men tv`en hører ikke til der i mitt hode.

Gjest gjest 0
Skrevet

:Nikke:

Vi har riktignok ikke tv på rommet nå, men sexlivet har ikke endret seg noe til det bedre likevel, tvert om! Før kunne vi ligge ved siden av hverandre å se på tv og droppe programmet for sex, men nå sitter vi derimot i hvert vårt soffahjørne og ser på tv til vi er så trøtte at vi sovner med en gang vi legger oss.

Det er lettere å få lyst på sex når man ligger nakne intill hverandre under en dyne, enn fullt påkledd i hver sin ende av soffan ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...