AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Min mann kom i dag med kritikk av hvordan jeg håndterte en konkret situasjon med min sønn på fem år. Dette gjorde han mens sønnen hørte på. Etterpå ville sønnen kun at pappa skulle hjelpe etc. Ja jeg kunne sikkert håndtert situasjonen på en bedre måte, men jeg er syk og har lekt med Lego med guttungen i to timer mens far har sovet på sofaen. Han ville ikke bli med p leke med Lego selv om guttungen maste instendig. Forbannende mannfolk! 🤬🤬 Anonymkode: 7e315...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Typisk starten på «hvordan sette familiemedlemmer opp mot hverandre» - opplegg… følg med… det er ikke greit. Anonymkode: 29b07...08f 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Vet du, det hender jeg sier "møkkamann" til gubben, om/til gubben foran ungene. vi er bare mennesker og noen ganger bobler det over. Ta det med han etter barnet er i seng, si at det er fint om dere kan ta uenigheter etter at barnet har lagt seg. Anonymkode: fdd9f...a98 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Forbannende mannfolk! 🤬🤬 Anonymkode: 7e315...2f3 Ja, "forbanna alle mannfolk i hele verden", fordi at du har valgt en som kritiserte deg foran din sønn. Det er jo ikke som at det finnes noen kvinner som kritiserer mennene sine foran barna sine ... 🤷♂️ Anonymkode: 8970a...07f 3
Pippi Lotta Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, "forbanna alle mannfolk i hele verden", fordi at du har valgt en som kritiserte deg foran din sønn. Det er jo ikke som at det finnes noen kvinner som kritiserer mennene sine foran barna sine ... 🤷♂️ Anonymkode: 8970a...07f Må absolutt alt på KG bli en kjønnskampen? TS det kan jo være det bare var en forseelse fra manen sin side, men det er ikke bra oppførsel. Det er ikke bra for barnet å høre at dere ikke støtter hverandre, mannen undergraver jo din autoritet overfor barnet. Er det noe som går igjen må du slå ned på det hver gang, eventuelt ta kontakt med en tredjepart som kan forklare dette for mannen din. Endret 15. august 2023 av Pippi Lotta
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 10 minutter siden, Pippi Lotta said: Må absolutt alt på KG bli en kjønnskamp? Du får spørre TS, men det ser ofte slik ut ja. Anonymkode: 8970a...07f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, "forbanna alle mannfolk i hele verden", fordi at du har valgt en som kritiserte deg foran din sønn. Det er jo ikke som at det finnes noen kvinner som kritiserer mennene sine foran barna sine ... 🤷♂️ Anonymkode: 8970a...07f Nå leser du KG som fanden leser bibelen. TS sa ingenting om alle mannfolk i hele verden, men at det spesifikke mannfolket hun deler postkasse med akkurat i dag er et forbanna mannfolk. Anonymkode: 85473...c61 2
Pippi Lotta Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får spørre TS, men det ser ofte slik ut ja. Anonymkode: 8970a...07f TS har ikke startet noen kam, hun har skrevet om mannen sinn. Det må jo være mulig å snake om ekteskapet sitt uten at det må bli en kjønnskampen av den grunn. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 24 minutter siden, Pippi Lotta said: TS har ikke startet noen kam, hun har skrevet om mannen sinn. Det må jo være mulig å snake om ekteskapet sitt uten at det må bli en kjønnskampen av den grunn. Da burde noen formulere seg bedre, for det var ikke alt som var rettet kun mot hennes mann, men mot "mannfolk". Kjønnskampen ble derfor startet i HI. Hadde ikke HI blitt avsluttet med et utbrudd mot "mannfolk", så hadde det vært noe annet. 2 hours ago, AnonymBruker said: Forbannende mannfolk! 🤬🤬 Anonymkode: 7e315...2f3 Anonymkode: 8970a...07f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Ja typisk mannfolk En kvinne, ville aldri ha kritisert sin mann foran deres sønn og datter. Ja det er bare menn som gjør slikt. Anonymkode: 38e97...98e 1
Pippi Lotta Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da burde noen formulere seg bedre, for det var ikke alt som var rettet kun mot hennes mann, men mot "mannfolk". Kjønnskampen ble derfor startet i HI. Hadde ikke HI blitt avsluttet med et utbrudd mot "mannfolk", så hadde det vært noe annet. Anonymkode: 8970a...07f Et mannfolk kan vel være i entall? Uanset overtenker du, TS sitt innleg handler åpenbart om mannen hennes og ikke alle menn i helle verden. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #12 Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 19.48): Min mann kom i dag med kritikk av hvordan jeg håndterte en konkret situasjon med min sønn på fem år. Dette gjorde han mens sønnen hørte på. Etterpå ville sønnen kun at pappa skulle hjelpe etc. Ja jeg kunne sikkert håndtert situasjonen på en bedre måte, men jeg er syk og har lekt med Lego med guttungen i to timer mens far har sovet på sofaen. Han ville ikke bli med p leke med Lego selv om guttungen maste instendig. Forbannende mannfolk! 🤬🤬 Anonymkode: 7e315...2f3 hvorfor lekte du med lego i to timer med barnet om du var syk? Barna må da greie å aktivisere seg selv? Anonymkode: a45fa...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå