AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Tenker som venninne... Har kjent hun i underkant av ett år. Mine barn og hennes barn leker. Hun tok fort opp kontakten med meg. Merket hun var ekstremt på, både med å gi komplimenter og ta initiativ til besøk. Jeg stusset litt over dette, spesiellt da hun itillegg kritiserte sin eks kjæreste (far til hennes barn). Jeg har fått opp kontakten litt med han den siste tiden. Han virker lun, rolig og god. Har i den siste tiden merket en vag interesse fra min side, aner ikke hva han tenker. Vanskelig å skjule alt når jeg sitter med de begge to på trening... Hat ringt han og spurt om ungene vil komme her, ikke ringt hun så mye lengre. Merker jeg blir dratt mot han mer enn henne nå. Litt fordi jeg har en mistanke om at hun prøver å skille meg og han på et vis. Hun snakker så nedlatende om han, alltid. Vi har barnehage barn og hun har nå funnet ut at han skal bytte barnehage. Hun har også ordnet seg slik at meg og hun får ukene med ungene sammen og ikke meg og han lengre. Kan det hende at hun har tatt opp kontakten med meg for en grunn? Hun dro fra han for 3år siden og han er singel. Mage følelsen min sier at jeg må velge en av dem. Aller helst han. Kan jeg stole på intusjonen min? Jeg tror han syntes desverre vanskelig å skal evt date meg om jeg er hennes nære venninne. Hilsen meg på 31. Anonymkode: 91071...159
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Hadde jeg kjent henne fra vi var yngre, hadde det nå vært én ting. Anonymkode: 91071...159
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Tror du gjør lurest i å holde deg unna begge to. Anonymkode: b531f...e3b 4 6
BobbySocks Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du gjør lurest i å holde deg unna begge to. Anonymkode: b531f...e3b Jepp. Dette lukter drama.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 Hold deg unna begge to. Dette blir bare surr for dere og barna. Du er ung. Finn noen andre. Anonymkode: 2fed9...5b5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 Virkelig? Hva om det er gjensidighet? Jeg ble forlatt av min mann som fant seg min kollega. De lever fint, jeg må bare innrette meg. Anonymkode: 91071...159
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Ts her. Jeg er virkelig frustrert.. har virkelig blitt betatt av han. Vært det lenge.. Er så lett å bare skrive "løp" eller "ikke rot deg opp i dette". Jeg har kjent henne i underkant av ett år og hun er nyforelsket. Er han virkelig helt uaktuell for meg grunnet dette? Føles som dette kun skjer på lykkevika (serier) , men det skjer også i virkeligheten. Anonymkode: 91071...159
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 Så du går fra vag interesse til skikkelig betatt Ila noen minutter. Bare spør han da, så finner du ut av det. Om han ikke er venn med eks, så sier han det sikkert ikke videre om du spør. Anonymkode: b2476...7f4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du går fra vag interesse til skikkelig betatt Ila noen minutter. Bare spør han da, så finner du ut av det. Om han ikke er venn med eks, så sier han det sikkert ikke videre om du spør. Anonymkode: b2476...7f4 Innrømmer nå at det må være mer enn interesse. Merker jeg tenker mye på han, redd for at han skal finne ei annen ei og det er for sent. Jeg merker så mye godt med han når vi møtes. Vi prater lett og jeg svever etterpå. Har høy puls hver gang jeg ser han, aner virkelig ikke hva som går av meg. Anonymkode: 91071...159
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 Ishavsrøya skrev (4 minutter siden): Uff at du orker... Klarer ikke å bare stoppe å tenke på han. Anonymkode: 91071...159
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #13 Skrevet 16. august 2023 Glad du ikke er min venninne, og du er årsak nok til jeg misliker venninner. Altså, ærlig talt. Venninner er venninner uansett hvor lenge man har kjent de. Og ekser av venninner holder man seg unna, uskreven regel. De to har barn sammen, og det er noe som uansett binder de sammen for alltid. Involverer du deg med han, vil nok hun sette stopper for både det ene og det andre og barna deres vil lide pga du er ei ego sentrisk jævel. Lover deg. Tenk på dette: kommer alltid en konsekvens av en handling. Hadde du vært min venninne, og begynt å kontakte mannen min bak min rygg og funnet interesse hadde han garantert knust hjertet ditt, selvtilliten din og holdt ungene unna dine. Og aldri latt de komme inn døra noengang. Igjen, barna vil lide pga ego handlinger. Tviler uansett på han vil ha deg uansett. Han er nok bare vennlig pga barna. Du er ikke så unik vettu ;)!! Anonymkode: 08160...3b7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #14 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Glad du ikke er min venninne, og du er årsak nok til jeg misliker venninner. Altså, ærlig talt. Venninner er venninner uansett hvor lenge man har kjent de. Og ekser av venninner holder man seg unna, uskreven regel. De to har barn sammen, og det er noe som uansett binder de sammen for alltid. Involverer du deg med han, vil nok hun sette stopper for både det ene og det andre og barna deres vil lide pga du er ei ego sentrisk jævel. Lover deg. Tenk på dette: kommer alltid en konsekvens av en handling. Hadde du vært min venninne, og begynt å kontakte mannen min bak min rygg og funnet interesse hadde han garantert knust hjertet ditt, selvtilliten din og holdt ungene unna dine. Og aldri latt de komme inn døra noengang. Igjen, barna vil lide pga ego handlinger. Tviler uansett på han vil ha deg uansett. Han er nok bare vennlig pga barna. Du er ikke så unik vettu ;)!! Anonymkode: 08160...3b7 Hvorfor skal barna lide i dette? Finner man kjærligheten, så takler nok barna dette greit i motsetning til mye annet som kan skje i livet. Anonymkode: 91071...159
Ulla Ullsokk Skrevet 16. august 2023 #15 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tviler uansett på han vil ha deg uansett. Han er nok bare vennlig pga barna. Du er ikke så unik vettu ;)!! Anonymkode: 08160...3b7 Lurer på hva som får folk til å skrive sånt her til fremmede. 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #16 Skrevet 16. august 2023 Ulla Ullsokk skrev (1 time siden): Lurer på hva som får folk til å skrive sånt her til fremmede. Hun føler seg kanskje truffet.. Anonymkode: 91071...159 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #17 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Glad du ikke er min venninne, og du er årsak nok til jeg misliker venninner. Altså, ærlig talt. Venninner er venninner uansett hvor lenge man har kjent de. Og ekser av venninner holder man seg unna, uskreven regel. De to har barn sammen, og det er noe som uansett binder de sammen for alltid. Involverer du deg med han, vil nok hun sette stopper for både det ene og det andre og barna deres vil lide pga du er ei ego sentrisk jævel. Lover deg. Tenk på dette: kommer alltid en konsekvens av en handling. Hadde du vært min venninne, og begynt å kontakte mannen min bak min rygg og funnet interesse hadde han garantert knust hjertet ditt, selvtilliten din og holdt ungene unna dine. Og aldri latt de komme inn døra noengang. Igjen, barna vil lide pga ego handlinger. Tviler uansett på han vil ha deg uansett. Han er nok bare vennlig pga barna. Du er ikke så unik vettu ;)!! Anonymkode: 08160...3b7 Syntes dette var å dra deg veldig langt. De er ekser og over og ut. Ikke forpliktet å holde sammen livet ut vet du, han lever sitt liv og hun sitt nå. Anonymkode: 91071...159 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #18 Skrevet 17. august 2023 Ishavsrøya skrev (På 15.8.2023 den 21.52): Uff at du orker... Lettere sagt enn gjort. Anonymkode: 91071...159
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #19 Skrevet 20. august 2023 Dette lukter rot og drama lang vei. Jeg ville løpt unna. Anonymkode: a48e4...3f7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #20 Skrevet 20. august 2023 Du kan ikke beholde henne samtidig som du er sammen med eksen hennes, det skjønner du vel. Anonymkode: 9e8b8...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå