Gå til innhold

Vaske henda etter dobesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, dere som ikke holder på penis når dere er på do, hvordan gjør dere det da?🤔

Men, man skal alltid vaske seg etter å ha vært på do.

Anonymkode: 5ea91...eaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme vasker jeg ikke alltid hendene etter å ha tisset. Jeg er ikke akkurat skitten. Har god hygiene og er ren i underlivet hver dag og det å tørke seg etter å ha tisset og ikke vaske hendene er ikke dødelig. Jeg orker ikke vaske hendene hvis jeg våkner en gang i løpet av natten og må tisse. Da går jeg i halvsøvne med ett øye halv åpent, krasjer i både dører, vegger og alt som er i veien, kommer meg til do, tisser, og går å legger meg. 

Vasker hendene etter å ha tisset andre steder og hjemme hos andre. Ikke alltid om natten. Heller ikke hvis jeg har tisset ute i naturen.

Urin er ikke farlig om det skulle komme på hendene. 

Skrevet

Fysj. Jeg skjønner ikke folk som ikke vasker henda etter å ha vært på do! Tenker de ikke på hvor mange andre som har tatt på spyleknappen, kanskje med bæsj på fingrene. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Elooon skrev (14 timer siden):

Hjemme vasker jeg ikke alltid hendene etter å ha tisset. Jeg er ikke akkurat skitten. Har god hygiene og er ren i underlivet hver dag og det å tørke seg etter å ha tisset og ikke vaske hendene er ikke dødelig. Jeg orker ikke vaske hendene hvis jeg våkner en gang i løpet av natten og må tisse. Da går jeg i halvsøvne med ett øye halv åpent, krasjer i både dører, vegger og alt som er i veien, kommer meg til do, tisser, og går å legger meg. 

Vasker hendene etter å ha tisset andre steder og hjemme hos andre. Ikke alltid om natten. Heller ikke hvis jeg har tisset ute i naturen.

Urin er ikke farlig om det skulle komme på hendene. 

ESBL er bakterier som smitter via kontakt. De finnes i urinen til den smittede, og vanlige smitteveier er via toalett knappen, vasken, dørhåndtak 

I'm just saying

Anonymkode: f4024...31f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

ESBL er bakterier som smitter via kontakt. De finnes i urinen til den smittede, og vanlige smitteveier er via toalett knappen, vasken, dørhåndtak 

I'm just saying

Bekymrer meg ikke i det hele tatt. Dessuten er ikke jeg smittet av noe slikt. Min urin er helt skinnende ren, og det samme er doen hjemme. Som sagt så vasker jeg hendene etter å ha tisset andre steder, spesielt på offentlig do. For der kan det være litt av hvert med basselusker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Menn burde begynne å tørke seg selv om de bare har tissa.. Og da selvfølgelig vaske seg etterpå.

Anonymkode: 27770...6c1

Alle menn burde venne seg til å sitte når de tisser. Bedre for omgivelsene på do, bedre for menneskene rundt og bedre for manneblæra som tømmer seg bedre i sittende posisjon. 

Anonymkode: 47924...cda

Skrevet
Elooon skrev (36 minutter siden):

Bekymrer meg ikke i det hele tatt. Dessuten er ikke jeg smittet av noe slikt. Min urin er helt skinnende ren, og det samme er doen hjemme. Som sagt så vasker jeg hendene etter å ha tisset andre steder, spesielt på offentlig do. For der kan det være litt av hvert med basselusker.

Du er kanskje ikke smittet, men hvis du er hos andre og ikke vasker henda så kan du fort bli det. Du skrev at du ikke vasker hendene hos andre om natta, som om bakteriene da ikke er der

• Liker 1
Skrevet

image.gif.933917b281f2c75d780cb71c3c43f421.gif

Anonymkode: 06532...090

Skrevet

Vasker aldri hendene etter toalettbesøk med ett unntak, at papiret revner etter jeg har bæsjet. Men hvis papiret ikke revner så gidder jeg ikke å bruke tid på å vaske hendene mine.

Anonymkode: d36a3...0c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvor viktig er det å vaske hendene etter man har tisset? Tenker i all hovedsak på gutter, da de noen ganger ikke er i direkte kontakt med kjønnsorganet. Og hva hvis man nettopp har vasket hendene, skal man da vaske de igjen etter man har tisset?

Anonymkode: 7d6a1...e1c

Kan jeg spørre hvordan du mener en gutt/mann ikke er i direkte kontakt med kjønnsorganet sitt når de urinerer? De må jo ta penisen ut av buksen/boxeren og de fleste menn jeg kjenner rister den også før de putter den tilbake i boxeren/buksa. Så de er jo fortsatt i stor grad i direkte kontakt med den selv om de ikke holder den hele tiden mens de urinerer....

Så ja, jeg syns håndvask er viktig selv om man "bare tisset". Og ja selv om du nettopp vasket hendene så skal du vaske de på nytt om du har vært på do.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er kanskje ikke smittet, men hvis du er hos andre og ikke vasker henda så kan du fort bli det. Du skrev at du ikke vasker hendene hos andre om natta, som om bakteriene da ikke er der

Det har alltid gått bra, hele mitt liv.  

Jeg er så trøtt om natta når jeg våkner og må tisse at jeg nesten ikke ser hvor jeg går og hva jeg gjør likevel. 

Endret av Elooon
Skrevet

Man vasker så klart hendene etter hvert dobesøk uavhengig om man nettopp vasket hendene. Man tar på dolokket og tørker seg med papir etterpå. Det er direkte ekkelt og uhygienisk å ikke vaske hendene etter dobesøk. Jeg regnte med at alle/iallefall de fleste har blitt lært om hvor viktig hygiene og renslighet er. 

Skrevet

Vask hendene ALLTID etter toalettbesøk. 
Vask om du har vært ute på butikken, skolen, jobb osv.  

Du drar ikke med deg bakterier hjem.
Trodde alle voksne visste dette? 

Anonymkode: fc207...84f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg mistet fullstendig tenning på en jeg datet fordi han ikke vasket seg på henda etter han tisset. Han mente det kun var nødvendig når man bæsjet. Not for me :ler:

Anonymkode: a2662...35d

😱

Anonymkode: 5724a...733

Skrevet
Jaane doe skrev (3 timer siden):

Kan jeg spørre hvordan du mener en gutt/mann ikke er i direkte kontakt med kjønnsorganet sitt når de urinerer? De må jo ta penisen ut av buksen/boxeren og de fleste menn jeg kjenner rister den også før de putter den tilbake i boxeren/buksa. Så de er jo fortsatt i stor grad i direkte kontakt med den selv om de ikke holder den hele tiden mens de urinerer....

Så ja, jeg syns håndvask er viktig selv om man "bare tisset". Og ja selv om du nettopp vasket hendene så skal du vaske de på nytt om du har vært på do.

Er ikke i kontakt med den. Drar av buksa og boxer, lener hendene mot veggen bak dass sånn at pølsen henger rett ned i dass. Hopper og knebøyer litt for å lufttørke den litt etterpå. Tar på buksa igjen. Altså det er ikke rocket science dettan her 

Anonymkode: cf7a5...19e

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke i kontakt med den. Drar av buksa og boxer, lener hendene mot veggen bak dass sånn at pølsen henger rett ned i dass. Hopper og knebøyer litt for å lufttørke den litt etterpå. Tar på buksa igjen. Altså det er ikke rocket science dettan her 

Anonymkode: cf7a5...19e

Du mener den regndansen er enklere enn å bare vaske hendene? Hilsen mann som holder junior og vasker labbene etterpå. 

Anonymkode: 6b344...b11

Skrevet
MyMichelle skrev (18 timer siden):

Fysj. Jeg skjønner ikke folk som ikke vasker henda etter å ha vært på do! Tenker de ikke på hvor mange andre som har tatt på spyleknappen, kanskje med bæsj på fingrene. 

For ikke å nevne dørhåndtaket på vei ut fra toalettet... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 20.10):

😱

Anonymkode: 5724a...733

Det hadde vært dumpegrunn for meg også, for å si det mildt.

Skrevet
Jaane doe skrev (På 16.8.2023 den 17.24):

Man skal ingenting. Man velger dette helt selv.

Anonymkode: b8dec...473

Skrevet

Vasker hender både før og etter. Tar da ikke på Lille Tore med møkkete hender. 

Anonymkode: 7ff71...fd2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...