Eføy Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Håret mitt har begynt å bli fett! Jeg har slitt litt med hodebunnen min, men den er ganske bra igjen nå etter at jeg begynte med redken All soft. Jeg liker egentlig shampoen og balsamen derfra veldig godt, men den er jo heavy, og regner med at håret mitt ikke blir noe mindre fett av den i alle fall. Jeg har langt hår, det er grovt og tjukt (og egentlig tørt, bortsett fra på selve topplokket da), og derfor har jeg syntes at All Soft'en har fungert godt. Pga hodebunnen min prøver jeg å unngå å vaske håret hver eneste dag, men på dag 2 må jeg det, for da er det allerede blitt fett. Jeg trenger rett og slett tips til andre shampoer som kan gi håret mitt den fuktigheten det trenger, men som samtidig kan forhindre at det blir fett! Hjelp meg! (fint om shampoen finnes hos Look fantastic)
Gjest Elfrida Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Denne kanskje: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/1255 ?
Eføy Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2006 Takk for tipset. Har ikke fått med meg den shampoen der jeg. Har du egne erfaringer med den? vet du om den vil være hard for hodebunnen min? Det virker som jeg lett blir sår i hodebunnen, til tross for at håret mitt er noe fett. En frisørvenninne kikket oppi hodebunnen min for noen måneder siden, og syns ikke den så rød ut, eller sår, så den er jo tydeligvis bra nå. ( ihvertfall så lenge jeg holder meg unna butikk-shampoer)
Gjest Elfrida Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Sorry, jeg har ikke prøvd den selv, men jeg har vært veldig fornøyd med andre Kerastase-produkter jeg har brukt.
Grace Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Du skriver bare at du sliter med hodebunnen og ikke hvordan, men denne flasshampoen fra Sp er kjempefin. Jeg brukte den da jeg var solbrent i hodet og måtte "rense" og få bort den døde huden og denne var kjempefin.Og skånsom. Selv om jeg ikke hadde "vanlig" flass. Se på shampoen her
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Håret mitt er også langt, tørt men blir fort fett. Bruker også All Soft, men ikke balsamen. Istedenfor bruker jeg All Soft Soft Ends leave-in i de nederste lengdene når det er håndkletørt. Funker som bare det. Men bruk bare en liten ert, den er superdrøy. Håret blir ikke så tungt, veldig fuktet og lett å gre/style.
Eføy Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2006 Beklager om jeg var noe uklar ang hodebunnen min. Tidligere var jeg rød og svært sår i hodebunnen. Klødde en del. Gikk til innkjøp av Selukos for å få den i bedre form. Nå det siste halvåret har egentlig hodebunnen vært ganske så bra, bortsett fra at den begynner å klø når håret blir fett. Den er heller ikke rød lenger. Flasser gjør jeg heller ikke. Jeg bruker både shampoen og balsamen til All Soft, men balsamen bruker jeg bare i håret fra nedenfor ørene. SP sin serie har jeg brukt tidligere, men jeg syns ikke de har gitt håret mitt god nok fuktighet, også ved bruk av hårkuren demmes.
Eføy Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2006 Håret mitt er også langt, tørt men blir fort fett. Bruker også All Soft, men ikke balsamen. Istedenfor bruker jeg All Soft Soft Ends leave-in i de nederste lengdene når det er håndkletørt. Funker som bare det. Men bruk bare en liten ert, den er superdrøy. Håret blir ikke så tungt, veldig fuktet og lett å gre/style. ← Kan jo være en mulighet å begynne med den du nevner, men jeg vil jo helst prøve å få bukt med det fettete håret som kommer i tillegg..
Gjest Fruktfat Skrevet 19. januar 2006 #9 Skrevet 19. januar 2006 Kan jo være en mulighet å begynne med den du nevner, men jeg vil jo helst prøve å få bukt med det fettete håret som kommer i tillegg.. ← bruk den fra kerastase som vist over her (anter det var den som er til fet hodebunn og tørt hår?), og en balsam/kur til tørt hår. shampo til hodebunnen, balsam/kur til håret.
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #10 Skrevet 19. januar 2006 http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/1255 du kan også prøve denne. synes den er veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 Hei igjen. Jeg har ikke fått bestilt meg shampo enda, men nå har jeg jammen meg begynt å flasse også. KJøpte i ren desperasjon ElVital sin flass-shampo, men kjenner at den ikke er noe god for hodebunnen min. Klør ganske mye der nå ja. Hvis jeg bruker den fra kerastase som dere anbefalte, så står det jo at den gjør hodebunnen min bedre, men vil den da også forhindre at det blir mer flass? Jeg blir litt usikker på om jeg skal kjøpe den dere anbefalte, eller den som også fjerner flass. Den som fjerner flass, vil kanskje ikke gjøre noe for det fete håret ved hodebunnen?
Eføy Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2006 Hm, var visst ikke logget inn jeg. Var uansett meg som skrev over her.
Gjest Fruktfat Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 kerastase har to forskjellige (blå). en er klar på farge, den andre er mer krem(?)blå, det er den du skal bruke om du har fet hodebunn med flass. hmm, var inne på lokk fantastic, men fant den ikke igjen... gå i en salong som har kerastase, og se der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå