AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Jeg er mannen på 37. Tenner rett og slett aller mest på kvinner som er 20 år eldre og mer enn det. Til nå har jeg bare hatt sex med jevnaldrende og yngre, men fantasien om litt drøy aldersforskjell har alltid tent meg. Da jeg var rundt 20 var det 40-åringene som pirret meg. Vet ikke om det er tabuet som gjør det, alt virker bare mer spennende å gjøre med eldre kvinner enn meg selv. Syns formene er deiligere, ofte mer å ta i. Kvinner eldes med stil, og jeg syns det er vakkert at kroppen eldes. Ser ingenting negativt med at ting henger, strekkmerker etc. Hvis jeg tenker tanken på å kline med en slik dame, eller tanken på skulle gå ned på henne og slikke... Får et sug i magen og en pirrende følelse i kroppen jeg ikke får av noe annet. Yngre damer gir meg ikke den samme pirrende følelsen selv om jeg selvsagt tenner på dem også. Føler bare jeg må prøve det, men det er ikke akkurat lett å komme i kontakt med damer. Ikke på egen alder heller, og da er det enda vanskeligere å komme i kontakt med eldre. Trolig er jeg for nærme deres barn i alder til at de syns det er aktuelt. Hadde ikke ønsket noe tøm og røm opplegg, men gjerne en fast partner over lengre tid. Er det veldig vanskelig å finne noe sånt? Ville du som dame i denne aldersgruppen likt at menn på min alder prøvde seg? For det at de aller fleste ville vært negative til det, gjør jo at jeg ikke tør å sjekke noen opp. Så jeg holder meg til tinder og slikt, men der er det lite å hente. Anonymkode: 61bba...fb5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Alle har vel sine fetisjer 🤷♂️ Men ligge med gamlinger blir for drøyt for min del Anonymkode: 4f042...b07
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle har vel sine fetisjer 🤷♂️ Men ligge med gamlinger blir for drøyt for min del Anonymkode: 4f042...b07 55 + er da ikke gammelt. Anonymkode: 61bba...fb5 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Æsj k 41 Anonymkode: a5b1f...77e Herlighet, hvorfor? Man har da ulike preferanser.. Anonymkode: 21311...1d7 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 Tenk å bare denge løs!!! KOM TIL PAPPA!!!!🥰 🤩😍 Anonymkode: 794ff...212
lh45 Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mannen på 37. Tenner rett og slett aller mest på kvinner som er 20 år eldre og mer enn det. Til nå har jeg bare hatt sex med jevnaldrende og yngre, men fantasien om litt drøy aldersforskjell har alltid tent meg. Da jeg var rundt 20 var det 40-åringene som pirret meg. Vet ikke om det er tabuet som gjør det, alt virker bare mer spennende å gjøre med eldre kvinner enn meg selv. Syns formene er deiligere, ofte mer å ta i. Kvinner eldes med stil, og jeg syns det er vakkert at kroppen eldes. Ser ingenting negativt med at ting henger, strekkmerker etc. Hvis jeg tenker tanken på å kline med en slik dame, eller tanken på skulle gå ned på henne og slikke... Får et sug i magen og en pirrende følelse i kroppen jeg ikke får av noe annet. Yngre damer gir meg ikke den samme pirrende følelsen selv om jeg selvsagt tenner på dem også. Føler bare jeg må prøve det, men det er ikke akkurat lett å komme i kontakt med damer. Ikke på egen alder heller, og da er det enda vanskeligere å komme i kontakt med eldre. Trolig er jeg for nærme deres barn i alder til at de syns det er aktuelt. Hadde ikke ønsket noe tøm og røm opplegg, men gjerne en fast partner over lengre tid. Er det veldig vanskelig å finne noe sånt? Ville du som dame i denne aldersgruppen likt at menn på min alder prøvde seg? For det at de aller fleste ville vært negative til det, gjør jo at jeg ikke tør å sjekke noen opp. Så jeg holder meg til tinder og slikt, men der er det lite å hente. Anonymkode: 61bba...fb5 Herlig... Jeg hadde en meget kåt elskerinne som var 10 år eldre enn meg, hadde sex med henne til hun var ca 70 år. Hun er desverre ikke blant oss lengere, covid. Savnet er stort 😪
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Helt enig med deg, mange de ilige i den alderen. Mange holdr seg utrolig bra, og ser mye yngre ut. Når jeg varr 33, hadde jeg ei elskerinne/kk på 68. Trodde hun var 50 - 55 når jeg traff henne. Hun var heit og kåt som bare det. Kjør på, og kos deg du. Mange i den alderen vil ha noe "ungt og sprekt" i forhold til gubbene på sin egen alder. Anonymkode: 519a5...1a4 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Helt enig med deg, mange de ilige i den alderen. Mange holdr seg utrolig bra, og ser mye yngre ut. Når jeg varr 33, hadde jeg ei elskerinne/kk på 68. Trodde hun var 50 - 55 når jeg traff henne. Hun var heit og kåt som bare det. Kjør på, og kos deg du. Mange i den alderen vil ha noe "ungt og sprekt" i forhold til gubbene på sin egen alder. Anonymkode: 519a5...1a4 Skulle ønske det var realiteten, men det virker jo ikke helt sånn. Anonymkode: 61bba...fb5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #10 Skrevet 16. august 2023 Jeg er sammen med en på 37, men jeg er 50 da, så 5 år eldre kvine med en på 37 er jo ikke usannsynlig. Anonymkode: fdeab...efb 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #11 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 19.22): Alle har vel sine fetisjer 🤷♂️ Men ligge med gamlinger blir for drøyt for min del Anonymkode: 4f042...b07 Et vanlig tema når det kommer til å pule gamlinger er vel tanken på at de faktisk vet å tilfredsstille begge. Anonymkode: dfdab...815 2 1
fjord 40 Skrevet 18. august 2023 #12 Skrevet 18. august 2023 Kjør på, det er mye mindre snikk snakk å styr i ettertid med ein FF som er mye eldre. Eg som mann hadde ei på var 15 år eldre, og det var fantastisk! Kunne bare skrive sms som "kuk?" Jepp, døren er open😉 Hun knullet meg virkelig! Eg var tynn å lett hun trente å var kraftig å sterk,ein gang vi brukte misjoner stillingen kom eg rett før hun, da tok hun tak i rompe ballene mine å knullet seg selv! Eg glemmer aldri den styrken hun hadde....... Det minnet opplever eg neppe igjen😛 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #13 Skrevet 18. august 2023 Jeg ville nok blitt smigret, og du er gammel nok til at det ikke bare vil virke latterlig, slik det er når 20-åringene prøver seg. Og ja, det er mange av dem. Men selv vil jeg ha forhold, ikke bare sex, og da er du for ung. Det finnes sikkert noen som vil det samme som deg, problemet er vel å finne ut hva de du møter ønsker seg? Jeg kan tipse om at DNT-turer er stappfulle av single kvinner på min alder. Det kan nok hende at mange synes du er et mye bedre alternativ enn mye av det som er tilgjengelig, i min alder vil menn gjerne veldig langt ned i alder i forhold til seg selv, rekorden min er 82-åringen som inviterte meg ut og presiserte at han ikke hadde potensproblemer - sikkert riktig det, men hvor mange år ville jeg hatt ham? Jeg ønsker som sagt en kjæreste og er glad for at min er jevngammel med meg og legger vekt på å ta vare på seg selv. Yngre vil jeg ikke ha, nettopp av ovennevnte grunn, de kan ha sjanse på kvinner som er 10-15 år yngre enn meg, og selv om jeg kan konkurrere med dem i dag kan jeg det neppe om ti år. Anonymkode: 2d976...ee2
Flintis Skrevet 18. august 2023 #14 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville nok blitt smigret, og du er gammel nok til at det ikke bare vil virke latterlig, slik det er når 20-åringene prøver seg. Og ja, det er mange av dem. Men selv vil jeg ha forhold, ikke bare sex, og da er du for ung. Det finnes sikkert noen som vil det samme som deg, problemet er vel å finne ut hva de du møter ønsker seg? Jeg kan tipse om at DNT-turer er stappfulle av single kvinner på min alder. Det kan nok hende at mange synes du er et mye bedre alternativ enn mye av det som er tilgjengelig, i min alder vil menn gjerne veldig langt ned i alder i forhold til seg selv, rekorden min er 82-åringen som inviterte meg ut og presiserte at han ikke hadde potensproblemer - sikkert riktig det, men hvor mange år ville jeg hatt ham? Jeg ønsker som sagt en kjæreste og er glad for at min er jevngammel med meg og legger vekt på å ta vare på seg selv. Yngre vil jeg ikke ha, nettopp av ovennevnte grunn, de kan ha sjanse på kvinner som er 10-15 år yngre enn meg, og selv om jeg kan konkurrere med dem i dag kan jeg det neppe om ti år. Anonymkode: 2d976...ee2 Så det er på DNT turer det foregår, sånn sjekkemessig?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #15 Skrevet 18. august 2023 Flintis skrev (2 timer siden): Så det er på DNT turer det foregår, sånn sjekkemessig? Det er ihvertfall en ekstrem overvekt av kvinner på 50-60 der. På dagsturene. Anonymkode: 2d976...ee2
Flintis Skrevet 18. august 2023 #16 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ihvertfall en ekstrem overvekt av kvinner på 50-60 der. På dagsturene. Anonymkode: 2d976...ee2 Er det der de har sånne liekoder også om rødt var optatt og grønt ledig?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 7.52): Jeg ville nok blitt smigret, og du er gammel nok til at det ikke bare vil virke latterlig, slik det er når 20-åringene prøver seg. Og ja, det er mange av dem. Men selv vil jeg ha forhold, ikke bare sex, og da er du for ung. Det finnes sikkert noen som vil det samme som deg, problemet er vel å finne ut hva de du møter ønsker seg? Jeg kan tipse om at DNT-turer er stappfulle av single kvinner på min alder. Det kan nok hende at mange synes du er et mye bedre alternativ enn mye av det som er tilgjengelig, i min alder vil menn gjerne veldig langt ned i alder i forhold til seg selv, rekorden min er 82-åringen som inviterte meg ut og presiserte at han ikke hadde potensproblemer - sikkert riktig det, men hvor mange år ville jeg hatt ham? Jeg ønsker som sagt en kjæreste og er glad for at min er jevngammel med meg og legger vekt på å ta vare på seg selv. Yngre vil jeg ikke ha, nettopp av ovennevnte grunn, de kan ha sjanse på kvinner som er 10-15 år yngre enn meg, og selv om jeg kan konkurrere med dem i dag kan jeg det neppe om ti år. Anonymkode: 2d976...ee2 Takk for svar og et godt tips! Anonymkode: 61bba...fb5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 Det er jo så hyggelig og bli brukt og utnyttet av yngre bare for sex og så vil vedkommende attpåtil ikke vise seg offentlig med deg, men bare møtes i smug fordi han egentlig skjemmes av sin 15 år eldre kvinne. Videre ønsker en ung mann bare å slappe av, mens hun gjør mesteparten av jobben. Yngre er totalt bortkastet tid og bare et mas. Nei, bruk heller tiden mer fornuftig damer! Anonymkode: 3ce5b...37f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå