Gå til innhold

Hvor kaste kattedo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ny kattedo og må kaste den gamle. Kan jeg kaste kattedoen i vanlig restavfall?

Anonymkode: fe3b2...2fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

restavfall ja. 

Anonymkode: eb603...0ac

Skrevet

eller gi bort på kjøp og salg grupper om den er brukenes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

eller gi bort på kjøp og salg grupper om den er brukenes. 

Bruk kattedo kaster man. En annen katt vil bli utrygg av lukten til en annen, og den lukten får man ikke helt bort.

Anonymkode: 3ecef...d99

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruk kattedo kaster man. En annen katt vil bli utrygg av lukten til en annen, og den lukten får man ikke helt bort.

Anonymkode: 3ecef...d99

Det notatet har visst ikke kattene mine lest. Jeg kjøpte brukt på Finn. 

Anonymkode: 9ebc1...964

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Gi bort, kast i restavfall, lever på miljøstasjonen for å unngå at restavfalldunken blir unødvendig full (om du normalt har mye restavfall). 

Anonymkode: 89581...262

• Liker 1
Skrevet

Vask med klorin og gi bort, ellers restavfall ja :)

Anonymkode: a65d7...4c9

Skrevet

Du skriver jo ikke hvilket materiale kattedoen er laget av, men jeg vil tippe hardplast?

restavfall som de aller fleste her skriver. 

Anonymkode: 7ee0c...518

Skrevet

Bor du i relativ nærhet til en søppeldynge kan du også levere kattedoen i plastavfallet der (forbeholdt at det faktisk er en do i hardplast).
Vi bor i Drammensområdet og kan levere gratis på Lindum så lenge lasset ikke overskrider 400 kg elns, så vi samler opp søppel som teknisk sett kan gå i restavfallsdunken, men som helst bør sorteres, som feks isopor, større ting i hardplast som ikke går i plastavfallet hjemme, og spesialavfall (elektronikk, malingspann, etc) og kjører bortom et par ganger i året.

Er doen relativt hel, kan du også forsøke å legge den ut på Finn til en billig penge, eller på din lokale kjøp/bytt-gruppe på fjasbok, evt ringe din lokale kattehjelp og spørre om de trenger en ekstra do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...