Gå til innhold

Din favoritt sjokolade?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min må være vanlig melkesjokolade , toppris eller new energy. Klarer ikke velge😅

Fant også ut at den mest usunne sjokoladen faktisk er kvikk lunsj ( hadde jeg ikke trodd), en av de sunneste lyse sjokoladene derimot er Japp.  

Anonymkode: 020a9...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fransk Nougat 😋

499x499-prod_26990.jpg

Skrevet

Helt vanlig Freia Melkesjokolade! :D Ikke mye som slår den selvom det er greit med litt variasjon!

• Liker 1
Skrevet

Marsipanbrød

Skrevet

Center 🤩

Anonymkode: 25af1...189

Skrevet

Lindt, salt karamell 

Anonymkode: dc1fe...a47

• Liker 1
Skrevet

Du kan spise Kvikk Lunsj med god samvittighet.. Den havner langt ned på noen tester pga. den inneholder transfett, men de forteller ikke deg at du må spise 1100 plater Kvikk Lunsj per dag for mengden transfett skal påvirke deg. De testene som faktisk tar med mengden av innholdene og ikke bare hva de inneholder bruker Kvikk Lunsj å havne ganske nær toppen av de "sunneste" sjokoladene.

• Liker 3
Skrevet
Rosa Gnom skrev (8 minutter siden):

Helt vanlig Freia Melkesjokolade! :D Ikke mye som slår den selvom det er greit med litt variasjon!

Enig i det.

ts

Anonymkode: 020a9...43d

Skrevet

Jeg liker spesielt godt Mokkatrøffel og Troika. Lohengrin var favoritten mens den fremdeles fantes.

• Liker 3
Skrevet

Troika. De burde lage en større versjon, og ikke minst en iskake-variant!

• Liker 4
Skrevet

Troika! Beste sjokkisen som fins, selv om jeg liker de fleste sjokoladetyper. 

Skrevet

Husker dere toppris-platen? Den var god den!

Ellers elsket jeg Nidar sjokolade med kaffe. Den var også veldig god.

Min favoritt var Nidar Stratos med hvit sjokolade. Håper virkelig den en dag kommer tilbake!

En som faktisk finnes ennå: smash platen 

Anonymkode: 3f238...f62

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg nesten har spist kvikk lunch hver dag en god periode nå. Var på tilbud i Sverig, 9 kr for en seks pakning. Så kjøpte noen kartonger 😄

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Mørke melkepletter fra smågodthylla!

Anonymkode: 8b835...ad2

Skrevet

Smash, Stratos med salt karamell og Japp. 

Skrevet

den med helnøtt eller firkløver.. 

:bolledeig:    

Anonymkode: 94b39...892

Skrevet

Troika er den sjokoladen jeg som regel ender med å kjøpe. Den er god, og har akkurat passe størrelse, så jeg ikke ender opp med å forspise meg på sjokolade🙈 Ellers er barnet i meg svak for diverse Kinder-produkter, særlig kinder joy og kinder maxi, men det blir fort alt for søtt. 

Beste storplate er firkløver med kaffe, men den kan jeg ikke kjøpe så ofte pga størrelsen i kombinasjon med at jeg er den eneste i husstanden som liker den. Beste konfekt er Jacobs karamell og havsalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...