Gå til innhold

Kjøper du for trange klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 21.07):

170 

Anonymkode: 934f5...666

Du er jo undervektig. Ikke sunt og bra.

Anonymkode: 8f31b...567

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper klærne som jeg får på meg der og da😁

Liker best å prøve klærne før jeg kjøper de.

Skrevet

Jeg kjøper baggy, mye mer behagelig. Alle som går i trange klær hvor bilringer synes på en kropp som ikke burde hatt bilringer ser bare trist ut.

Anonymkode: f72a7...442

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 23.47):

Motsatt her. Hodet mitt tror jeg er mye større enn jeg egentlig er, så kjøper alltid for store klær fordi jeg er redd de er for små. Kjøper alt på nett, så prøver ikke først.

Anonymkode: 4e41a...7c2

Jeg gjør det samme. Ender opp med masse plagg som er store fordi jeg føler meg større enn jeg er. 

Anonymkode: 9d784...833

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 17.52):

Ja jeg kjøper klær i alt for små størrelser. først og fremst fordi alle butikkene er fulle av formløse, pløsete klær som ikke kler den skjønneste modell. Ved å kjøpe minste størrelse får jeg i alle fall redusert potetsekk-effekten så mye som mulig. For bukser sliter jeg med å være større i livet enn produsentene mener jeg bør være med tanke på tykkelsen og lengden på beina (har 19,6 i bmi, så det burde jo ikke være krise, men jeg har altså ikke en kropp som produsentene liker), så da må det alltid være for trangt i livet😖

Anonymkode: c9b59...69c

Jeg er også veldig lei av de kjempebaggy, firkantede klærne som jeg synes jeg blir potetsekkaktig i. Så har gått ned en størrelse i en del plagg, da blir effekten mer "litt løs fasong" enn helt potetsekk.  

Anonymkode: 5adf4...bf6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 10.01):

Jeg kjøper baggy, mye mer behagelig. Alle som går i trange klær hvor bilringer synes på en kropp som ikke burde hatt bilringer ser bare trist ut.

Anonymkode: f72a7...442

Samme her. Bedre med for stort enn for lite . Kjøper jeg for små bukser får jeg muffin top og camel toe. 

Anonymkode: dcd30...f2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...