Gå til innhold

Kjøper du for trange klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg masse og holder på å gå ned i vekt. Jeg trenger klær i den størrelsen jeg er NÅ siden alt er for trangt, men ender opp med å kjøpe klær i en størrelse for lite, siden jeg tenker at snart er jeg jo der… 

Veldig tullete, for da har jeg fortsatt ingen klær som passer 🙄 Andre som kjøper for små klær?

Anonymkode: 619ab...a2c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kjøper alltid bukser for små

• Liker 1
Skrevet

Om jeg står mellom to størrelser tar jeg alltid den minste. Rett og slett fordi jeg liker best at klærne sitter stramt. 
Som regel er ikke det noe problem da XL ofte er den største størrelsen, og spørsmålet er som regel om jeg får på meg den eller ikke 😂 

Anonymkode: 2ad3d...f4e

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg kjøper klær i alt for små størrelser. først og fremst fordi alle butikkene er fulle av formløse, pløsete klær som ikke kler den skjønneste modell. Ved å kjøpe minste størrelse får jeg i alle fall redusert potetsekk-effekten så mye som mulig. For bukser sliter jeg med å være større i livet enn produsentene mener jeg bør være med tanke på tykkelsen og lengden på beina (har 19,6 i bmi, så det burde jo ikke være krise, men jeg har altså ikke en kropp som produsentene liker), så da må det alltid være for trangt i livet😖

Anonymkode: c9b59...69c

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg fortjener å ha klær som passer kroppen min her og nå. Trenger ikke være mye hvis du aktivt går ned i vekt, men det føles jo forferdelig å gå i for trange klær.

Anonymkode: d2db8...f94

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en tendens til å kjøpe klærne mine litt for små heller enn litt for store. Men passe er så klart best.

Anonymkode: 295ff...e25

• Liker 2
Skrevet
droopy skrev (2 timer siden):

Ja kjøper alltid bukser for små

Det gjør dama mi også. Veldig lekkert.☺️

• Hjerte 2
Skrevet

Nei, kjøper klær som passer, for trange klær er ubehagelig å gå med. 

• Liker 4
Skrevet

Ja uff🙈🙈 bukser bestandig. Får dem på meg. Men ser jo at knappene roper om hjelp😂😂 prøver å gå opp en størrelse for da ser jeg jo egentlig slankere ut siden klærne sitter bedre på. Men nei da. Lærer ikke. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Selvom ikke om vekta mi er på vei ned.

Jeg kjøper de passende.

Skrevet

Kjøper for store. 

Vet jeg har gått ned i vekt, men hodet henger ikke helt med 

Anonymkode: ca69a...978

Skrevet

Har gått fra 70-49 kg, men hodet henger ikke med helt. Kjøper fortsatt for store klær. 

Anonymkode: 934f5...666

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg liker best at klærne sitter stramt. 

Jeg også 🤠

Anonymkode: f9061...5fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde det motsatte problemet lenge. Kjøpte de for store, til tross for at jeg viste at de ville bli enda mer for store ganske raskt. 

Har nå forsøkt å ligge minst en størrelse i forveien. Kjøper 1, 2 og 3 størrelser for små på supertilbud og har de liggende klar. Da slipper jeg å må gå ut å kjøpe noe fordi det er absolutt nødvendig. For når jeg må det, så kommer jeg hjem med for store klær. 
Så det er jo som å kjøpe klærne i riktig størrelse eller for små... men samtidig ikke. Fordi jeg har klærne fra før av og de er kjøpt flere måneder i forveien. Da er det lettere for hodet å akseptere at de er riktig størrelse, uten at jeg kan forklare hvorfor. I butikken så blir jeg helt hjernedød og får ikke til å kjøpe riktig størrelse. 

Gensere sliter jeg veldig med. Jeg bruker fortsatt oversized hettegensere i størrelse 3XL/4XL, til tross for at jeg bruker topper i størrelse S 🙈 Sitter langt inne å finne en hettegenser i riktig størrelse.

Anonymkode: aa9c7...0dd

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har gått fra 70-49 kg, men hodet henger ikke med helt. Kjøper fortsatt for store klær. 

Hvor høy er du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor høy er du? 

170 

Skrevet

Jeg kjøper buksene alltid 1-2 størrelse mindre enn passe, liker de sitter stramt på

• Liker 2
Skrevet
On 8/15/2023 at 9:07 PM, AnonymBruker said:

170 

Dette er ikke sunn vekt. Pass på ❤❤

Anonymkode: c9b59...69c

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Motsatt her. Hodet mitt tror jeg er mye større enn jeg egentlig er, så kjøper alltid for store klær fordi jeg er redd de er for små. Kjøper alt på nett, så prøver ikke først.

Anonymkode: 4e41a...7c2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...