AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Jeg har forstått det finnes mange både dramatiske og fine historier etter Hans været. Har du lyst til å dele en? Har du lyst til å rose noen? Har det gått bra eller dårlig hos deg? Et eller annet Her vil jeg iallefall rose berrdskapen og de frvillige som reddet mye under været. Uten dem hadde katastofen her vært sykt mye værre. Noen sto midt oppi rasfarlig område å gravde grøfter for at ikke hele boligfelt skulle bli tatt av vann og ras. Dette var frivillige, fordi ingen kunne ta det pga risiko for liv. Så de bare gjorde det. Anonymkode: 8ebb6...f07
Kvakky Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Har merket veldig lite til uværet heldigvis. Vet om noen i nærheten som fikk bilen knust da et tre falt ned på bilen. Hadde nok blåst en del den natten. Selv har jeg ikke opplevd noe spesielt annet enn vanlig ruskevær og regn. 1
Frøkenfryden Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 (endret) Jeg har kommet veldig lett unna 😌 Jeg dro fra jobb tidlig en dag og fortsatte på hjemmekontor, da jeg har rullestol og så at hjemveien begynte å få innsjøer. Det leieste er at jeg skulle på ferie til mine foreldre, men å busse 6 timer gjennom farevarsel føltes ikke trygt. Så vi avlyste. Men de er heller ikke rammet. Så vi har jo vært heldige i min familie, tenker jeg. Og setter pris på det. Selv om jeg savner dem🧡 Endret 16. august 2023 av Frøkenfryden 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå