AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Var hos gyn for å ta ut spiralen, hun holdt på en stund men hun fant ikke trådene. Hun ga seg og sa at jeg kunne komme tilbake når jeg har mensen fordi jeg ville være mer åpen. Har det skjedd med flere her? Er det lettere å finne trådene når man skal ha mensen? Anonymkode: 183fa...0a2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Ja når jeg hadde kobberspiral og mensen så kom trådene mye lenger ned enn ellers. Var derfor jeg sluttet å bruke tamponger den perioden, de var så langt nede at jeg var redd de skulle røske ut med tampongen Anonymkode: cca8e...16a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #3 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 17.33): Ja når jeg hadde kobberspiral og mensen så kom trådene mye lenger ned enn ellers. Var derfor jeg sluttet å bruke tamponger den perioden, de var så langt nede at jeg var redd de skulle røske ut med tampongen Anonymkode: cca8e...16a Såpass! Kunne du kjenne tråden? Anonymkode: 183fa...0a2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 TS her igjen Jeg blødde etter forsøket, blødningen stoppet opp før helgen. Men i dag har jeg blødd veldig mye, mørkt blod og det er vondt, det stikker nederst i magen. Det er ikke mensen. Burde jeg ringe og spørre om dem kan sjekke det? Anonymkode: 183fa...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå