AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Det har knekt selvtilliten min å høre dette gjentatte ganger og har isolert meg mer og mer fra datingscenen. Fikk høre det senest for få uker siden. Er da som regel menn jeg har noe på gang med, som sier at jeg sikkert har ligget med hundrevis av menn og at jeg ikke er ute etter forhold. Jeg har hatt et forhold som varte i mange år og ventet lenge med å date fordi jeg hadde kjærlighetssorg, har ligget med 8 stk på 32 år og drømmen er å gifte meg og få et barn (eller to hvis jeg rekker det). Det gjør vondt når jeg ser andre småbarnsfamilier fordi jeg så skulle ønske det var meg. Så jeg forstår ikke hvordan jeg kan fremstå som løs på tråden og at jeg ikke ønsker kjæreste? Jeg er introvert og stille av meg, må kjenne noen godt for å bli fleipete og avslappet, får høre jeg er veldig behagelig og morsom å henge med etter man har blitt kjent. Kler og sminker meg classy. Anonymkode: b3e4a...4c4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Fått høre det samme jeg å, og den følelsen er ikke god. Er kvinne selv, og har ligget kun med 3 stykk i løpet av mine 25 år på denne jord. Tenker at slike menn har ikke noe med hvor mange du har ligget med, og hvertfall ikke voksne nok Anonymkode: fe97a...473 5
AprilLudgate Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Oj, det er rødt flagg da…. Du har åpenbart truffet ganske kontrollerende og nedlatende menn? 15 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Sannheten er at det er vanskelig å finne det man kaller "bra" menn der ute. Det er vanskelig å luke ut de som manipulerer og bedrar, og de som er "bra" er ofte ikke å se på sosiale arenaer. Mitt råd er å holde deg unna dating over internett og møte menn via ditt eget nettverk, eventuelt gjennom hobbyer. Har du ikke en sosial hobby, så skaffer du deg en. Bruk tid på mennene du blir kjent med før du tar neste steg. Ja, det er kjipt om man er betatt av noen og vil ha "fortgang" i relasjonen, men stresser du det er det lettere å gå på en smell. Vær forsiktig med å ta imot råd fra menn her inne. De fleste henger her dag ut dag inn, det er tydelig at erfaringene deres er begrenset og livene deres sure. Å danne relasjoner i samfunnet i dag er vanskelig, uavhengig av kjønn, uavhengig av utgangspunkt, det er en grunn til at mange er ensomme og mange sliter med datingen. Det er ikke nødvendigvis et deg-problem. Fortsett å vær deg selv, vær tydelig på verdiene dine og respekter deg selv underveis i datingen. Det vil si: du er ikke hun som ligger rundt, så da gjør du nettopp ikke det. Du ønsker et stabilt forhold og å stifte familie: vær tydelig på dette, og se etter menn det er verdt å bygge et liv med. Bli kjent med menn. Treff mange menn. Men ikke ligg med de. Utvid horisontene dine og kos deg. Så går det seg nok til. Anonymkode: 44f59...7bc 11 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fått høre det samme jeg å, og den følelsen er ikke god. Er kvinne selv, og har ligget kun med 3 stykk i løpet av mine 25 år på denne jord. Tenker at slike menn har ikke noe med hvor mange du har ligget med, og hvertfall ikke voksne nok Anonymkode: fe97a...473 Leit å høre at du opplever det samme. Det er vondt ja. Sist jeg fikk høre det var jeg litt ute av skallet mitt og glad for det fordi jeg har litt sosial angst. Følte meg munter og pratsom. Så uten at jeg har gjort noe galt sier fyren at jeg har ligget rundt, altså han spurte ikke men konstaterte det bare. Klarer vanligvis å børste sånt av meg men ble så deppa at jeg bare lå i sofaen i en hel dag og gravde meg ned. Helt enig de ikke har noe med det i det hele tatt og er jo både slemt og frekt å si sånt. Men hvordan skal man tørre å være sårbar og åpen for noe nytt når menn sier sånt?! Anonymkode: b3e4a...4c4 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sannheten er at det er vanskelig å finne det man kaller "bra" menn der ute. Det er vanskelig å luke ut de som manipulerer og bedrar, og de som er "bra" er ofte ikke å se på sosiale arenaer. Mitt råd er å holde deg unna dating over internett og møte menn via ditt eget nettverk, eventuelt gjennom hobbyer. Har du ikke en sosial hobby, så skaffer du deg en. Bruk tid på mennene du blir kjent med før du tar neste steg. Ja, det er kjipt om man er betatt av noen og vil ha "fortgang" i relasjonen, men stresser du det er det lettere å gå på en smell. Vær forsiktig med å ta imot råd fra menn her inne. De fleste henger her dag ut dag inn, det er tydelig at erfaringene deres er begrenset og livene deres sure. Å danne relasjoner i samfunnet i dag er vanskelig, uavhengig av kjønn, uavhengig av utgangspunkt, det er en grunn til at mange er ensomme og mange sliter med datingen. Det er ikke nødvendigvis et deg-problem. Fortsett å vær deg selv, vær tydelig på verdiene dine og respekter deg selv underveis i datingen. Det vil si: du er ikke hun som ligger rundt, så da gjør du nettopp ikke det. Du ønsker et stabilt forhold og å stifte familie: vær tydelig på dette, og se etter menn det er verdt å bygge et liv med. Bli kjent med menn. Treff mange menn. Men ikke ligg med de. Utvid horisontene dine og kos deg. Så går det seg nok til. Anonymkode: 44f59...7bc Takk for nyttig svar 🌹 Anonymkode: b3e4a...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 4 minutter siden, AprilLudgate said: Oj, det er rødt flagg da…. Du har åpenbart truffet ganske kontrollerende og nedlatende menn? Noen vet jeg var det, han ene ble jeg kjent med og han viste seg å ha et ganske dårlig kvinnesyn selv om han fremstod som snill og gentleman i starten. Men tror ikke nødvendigvis alle har vært slik, så er redd det er noe galt med meg også 😕 Men skal være enda mer forsiktig enn jeg allerede er fremover og ikke gi noe av meg selv før jeg vet sikkert at fyren er gjennomgående snill med gode holdninger Anonymkode: b3e4a...4c4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Syke greier. Du har tydeligvis truffet veldig usikre menn med dertil sjalu og manipulerende tendenser. Stort rødt flagg. Og apropos andre diskusjoner om rødt flagg. Dette ER rødt flagg! Ingen normale modne menn sier sånt!! Til sammenligning. Jeg var samboer i mange år med en som hadde flere sexpartnere enn deg i historien før hun traff meg, og vi var yngre enn deg da vi traff hverandre. Dette var aldri noe vi brydde oss om. Anonymkode: 7d230...130 1 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 Herregud jeg trodde dating markedet var gæli 20 år siden, det har tatt helt av nå.. Anonymkode: f5c5f...7e3 5
Million Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Skjønner ikke at du gidder å bry deg med hva sånne tufser sier. De aner jo ikke hva de snakker om, de prøver bare å rakke ned på deg og såre deg med noe. Antageligvis fordi de håper at de har bedre sjans på deg hvis de først greier å få deg nedstemt og usikker på deg selv. Jeg skjønner egentlig ikke hvor alle disse mennene, som du skriver i flertall, kommer fra en gang. Jeg er i femtiårene, og har aldri opplevd at en mann kaller meg en hore. Det må være noe menn i din aldersgruppe har fått for seg og som har spredd seg i samfunnet, usikre som de er. 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Syke greier. Du har tydeligvis truffet veldig usikre menn med dertil sjalu og manipulerende tendenser. Stort rødt flagg. Og apropos andre diskusjoner om rødt flagg. Dette ER rødt flagg! Ingen normale modne menn sier sånt!! Til sammenligning. Jeg var samboer i mange år med en som hadde flere sexpartnere enn deg i historien før hun traff meg, og vi var yngre enn deg da vi traff hverandre. Dette var aldri noe vi brydde oss om. Anonymkode: 7d230...130 Takk, trengte å lese dette i dag. Har heldigvis møtt noen greie menn som ikke har nevnt et ord om dette, men det er likevel en del som gjør det, såpass at jeg på en dårlig dag som i dag begynner å lure på om jeg kanskje ikke er verdig et forhold likevel, eller om menn ikke kan bli glad i meg fordi jeg virker som løs på tråden. Men hvis jeg klarer å tenke litt kritisk vet jeg jo at jeg er et godt menneske og en god og kjærlig partner og at det er synd jeg lar meg rive ned av det. Takk for at du minner om at ingen normale menn sier sånn 💜 Anonymkode: b3e4a...4c4 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 9 minutter siden, Million said: Skjønner ikke at du gidder å bry deg med hva sånne tufser sier. De aner jo ikke hva de snakker om, de prøver bare å rakke ned på deg og såre deg med noe. Antageligvis fordi de håper at de har bedre sjans på deg hvis de først greier å få deg nedstemt og usikker på deg selv. Jeg skjønner egentlig ikke hvor alle disse mennene, som du skriver i flertall, kommer fra en gang. Jeg er i femtiårene, og har aldri opplevd at en mann kaller meg en hore. Det må være noe menn i din aldersgruppe har fått for seg og som har spredd seg i samfunnet, usikre som de er. Enig med deg, sist jeg hørte dette børstet jeg det vekk men lot meg rive ned den siste gangen og kom meg ikke helt opp igjen. Han virket liksom så aggressiv om at jeg ligger rundt så jeg tenkte at det må jo faktisk være noe galt med meg og derfor ga det en stuck i selvtilliten. Men det fikk meg litt opp å lese de fine svarene her Anonymkode: b3e4a...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #13 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, trengte å lese dette i dag. Har heldigvis møtt noen greie menn som ikke har nevnt et ord om dette, men det er likevel en del som gjør det, såpass at jeg på en dårlig dag som i dag begynner å lure på om jeg kanskje ikke er verdig et forhold likevel, eller om menn ikke kan bli glad i meg fordi jeg virker som løs på tråden. Men hvis jeg klarer å tenke litt kritisk vet jeg jo at jeg er et godt menneske og en god og kjærlig partner og at det er synd jeg lar meg rive ned av det. Takk for at du minner om at ingen normale menn sier sånn 💜 Anonymkode: b3e4a...4c4 Det er feil menn. Kun det. Dette går ikke på deg. De er kontrillerende og nebrytende, noen menn kan KUN få dame ved å bryte ned og holde noen nede. Be de gå og fucke piggtråd Anonymkode: f5c5f...7e3 3 1 2
Jdz Skrevet 15. august 2023 #14 Skrevet 15. august 2023 Hvor finner du disse idiotene? Jeg kan ikke se for meg en eneste situasjon hvor en sånn kommentar er noe i nærheten av passende. 8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #15 Skrevet 15. august 2023 Så du blir hele tiden kalt hore av menn Dette er jo bare galskap... Anonymkode: a2b4e...1ab 2
Kipling Skrevet 15. august 2023 #16 Skrevet 15. august 2023 Høres rart ut, hvor mange forskjellige menn er det snakk om her, og i hvilken setting kalte de deg hore? 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #17 Skrevet 15. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så du blir hele tiden kalt hore av menn Dette er jo bare galskap... Anonymkode: a2b4e...1ab Nei heldigvis ikke, det er kun noe jeg har hørt av menn jeg har hatt noe på gang med. Får ellers høre fra menn generelt at jeg er en søt og snill jente. Enten har det blitt spurt litt usikkert av daten om jeg ligger rundt og ikke ønsker forhold, eller mer aggressivt hvor det er mer en konstatering enn spørsmål og jeg blir regelrett beskyldt for å være løs som han siste gjorde Anonymkode: b3e4a...4c4 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #18 Skrevet 15. august 2023 Spørsmålet er hvorfor du tiltrekker deg menn med narsissistiske og nedlatende trekk. Ser disse undermålerne tegn på at du er et bra offer, og hvorfor? Anonymkode: 81dfd...77e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #19 Skrevet 15. august 2023 4 minutter siden, Kipling said: Høres rart ut, hvor mange forskjellige menn er det snakk om her, og i hvilken setting kalte de deg hore? Kanskje 40% av de jeg treffer. Andre er motsatt og går ut ifra at jeg er veldig ordentlig så jeg blir veldig forvirret. Settingen er date eller enda verre etter sex. Så jeg kommer aldri til å ha sex før jeg er i et etablert forhold igjen Anonymkode: b3e4a...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #20 Skrevet 15. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Spørsmålet er hvorfor du tiltrekker deg menn med narsissistiske og nedlatende trekk. Ser disse undermålerne tegn på at du er et bra offer, og hvorfor? Anonymkode: 81dfd...77e Jeg har et problem med å sette grenser og føler ansvar for å gjøre folk rundt meg til lags og at de skal ha det bra så det er jo kanskje attraktivt for slike menn. Men samtidig er jeg heldigvis skrudd sammen slik at jeg bryter all kontakt etter sånn atferd så det eneste de oppnår er at jeg aldri snakker med dem igjen Anonymkode: b3e4a...4c4 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå