AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Klarer ikke ta en avgjørelse. Eller jeg kan bestemme meg, men så ombestemmer jeg meg mange ganger. Vet mange syns det er veldig slitsomt. For eksempel, familien min bor 2 timer unna, jeg kan være på besøk, og planlegge å reise hjem en dag, men så kommer den dagen, og jeg vil bare bli lenger.. får dårlig samvittighet for at jeg drar, og ønsker bare jeg kunne bli lenger. Men jeg har samboer, så må jo hjem. Og jobb.. Som i dag, jeg har vært hos familien min i 10 dager. Skal hjem i dag, men jeg skulle bare ønske jeg kunne bli lenger. Andre som har det sånn? Hvordan ikke dårlig dårlig samvittighet? Anonymkode: 1e42f...233
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Klarer ikke ta en avgjørelse. Eller jeg kan bestemme meg, men så ombestemmer jeg meg mange ganger. Vet mange syns det er veldig slitsomt. For eksempel, familien min bor 2 timer unna, jeg kan være på besøk, og planlegge å reise hjem en dag, men så kommer den dagen, og jeg vil bare bli lenger.. får dårlig samvittighet for at jeg drar, og ønsker bare jeg kunne bli lenger. Men jeg har samboer, så må jo hjem. Og jobb.. Som i dag, jeg har vært hos familien min i 10 dager. Skal hjem i dag, men jeg skulle bare ønske jeg kunne bli lenger. Andre som har det sånn? Hvordan ikke dårlig dårlig samvittighet? Anonymkode: 1e42f...233 Jaaa! Jeg! Blir så sykt sliten av det. Har alltid hatt det sånn. Helt ekstremt, og den dårlige samvittigheten er grusom Anonymkode: 7cf45...1d5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Det er nok bare folk som lett får dårlig samvittighet som har det slik. Man dras mellom å ta avgjørelser for seg selv og avgjørelser som gagner andre. Det er virkelig utmattende. Anonymkode: fc410...d64
Majer Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Tror det er veldig vanlig blant med de adhd. Kanskje du kjenner noen med diagnosen og kan spørre de hvordan de løser det?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #5 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er nok bare folk som lett får dårlig samvittighet som har det slik. Man dras mellom å ta avgjørelser for seg selv og avgjørelser som gagner andre. Det er virkelig utmattende. Anonymkode: fc410...d64 Jeg har veldig lett for å dårlig samvittighet. Får dårlig samvittighet for alt. Absolutt alt. Det er veldig slitsomt, men klarer ikke gjøre noe med det. Er akkurat sånn det er. Jeg dras alltid mellom det jeg faktisk har lyst til, og det andre vil. Jeg orker liksom ikke tanken på at noen skal bli lei seg, eller ikke få det som de vil. Som ofte fører til at jeg ikke gjør det jeg har lyst på. Anonymkode: 1e42f...233 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #6 Skrevet 16. august 2023 Du får prøve å snu litt på det. Er det rett at alle andre alltid skal få det slik de vil, men ikke du? Forsøkt å sette deg selv først av og til, det fortjener du. Anonymkode: fc410...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå