AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Og du fikk vite det fra dine venner. Anonymkode: 9be70...c36
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Kommer jo helt an på grunnen. Anonymkode: c7876...c4f
Andro Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Det er normalt å ha kontakt med sine ekser. Hvordan jeg hadde reagert på at en partner hadde kontakt med eksen ville kommet an på intensjonen hans; om han beholdt kontakten fordi de var venner, eller om han ønsket seg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Hun sa at han var død i hennes øyner, ville aldri ha noe med han å gjøre. Hvor man da ser at hun prøver å skrive at hun vil forklare alt til personen, og være ærlig. Anonymkode: 9be70...c36
M.H85 Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun sa at han var død i hennes øyner, ville aldri ha noe med han å gjøre. Hvor man da ser at hun prøver å skrive at hun vil forklare alt til personen, og være ærlig. Anonymkode: 9be70...c36 Hæ?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 M.H85 skrev (Akkurat nå): Hæ? Det var det hun sa til meg dagen hun blokkerte exen, at hun aldri ville snakke med han igjen og aldri høre fra han igjen. Som nevnt, jeg fikk vite dette av vennene mine at hun har tatt kontakt med han, hun sa aldri noe til meg og prøvde å benekte det. Helt til jeg fikk se bilde bevisene. Anonymkode: 9be70...c36
M.H85 Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var det hun sa til meg dagen hun blokkerte exen, at hun aldri ville snakke med han igjen og aldri høre fra han igjen. Som nevnt, jeg fikk vite dette av vennene mine at hun har tatt kontakt med han, hun sa aldri noe til meg og prøvde å benekte det. Helt til jeg fikk se bilde bevisene. Anonymkode: 9be70...c36 Da må du spørre hvorfor hun tok kontakt med eksen sin nå.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 M.H85 skrev (Akkurat nå): Da må du spørre hvorfor hun tok kontakt med eksen sin nå. Det er derfor jeg vil høre med dere hva dere hadde gjort. Når dem ikke har unger ilag eller noen som helst ting til sammen. Så forstår jeg ikke hvorfor, og spesielt holde ting skjult. Anonymkode: 9be70...c36
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 Hun er tydeligvis ikke ferdig med eksen sin... Anonymkode: 6fb17...486
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Hun sier at hun ønsker å «forklare alt», det indikerer at det har skjedd noe dem i mellom som hun har dårlig samvittighet for eller lignende. Det behøver ikke bety verken at hun fortsatt har følelser, ønsker å gjenoppta kontakt eller ønsker seg tilbake. Virker som det har vært et brutalt brudd, siden hun sier han er død for henne, og da er det åpenbart noe som ikke har blitt bearbeidet. Uavhengig av årsak, så hadde jeg sett på dette som et mini tillitsbrudd. Jeg ville spurt kjæresten min om hva som er greia, og forklart hvordan det påvirker meg at hen tar kontakt med eksen bak min rygg. Avhengig av hens forklaring og reaksjon på min reaksjon, ville jeg vurdert situasjonen derfra. Anonymkode: e6525...f18
PM75 Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 Jeg synes det er ille at hun lyver om det til deg, til og med på et direkte spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå