Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Hei. Har hatt et forhold til en fantastisk fyr. Har vært mye følelser fra begges side, så bare pang når vi møttes. Har vært litt krøll, for ingen hadde planer om å gi slipp på singel tilverelsen, men vi har hatt det fantastisk fint når vi har vært sammen. Men i helga ble jeg litt skuffet over noe (ingen big deal) men var full, og oppførte meg superteit og sa en del ting jeg ikke mente. bla at jeg ikke orket dette mer. Sendte melding og ba om unnskyldning, fikk kort kjølig svar tilbake. Prøvde å ringe, ikke svar. I går sendte jeg en mail, og som svar spurte han om vi skulle ta en lunch til helgen. Betyr det at det kan ordne seg, eller bare at det er ett siste farvel?? Har ikke ringt noe han noe mer, og skal ikke gjøre det. Men har fryktelig lyst, lurer sånn på hva han føler. Men det er så fryktelig lenge til helgen... Og jeg tenker så fælt på hva han vil...
Gjest Gitte Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Hei du =) Det kommer jo kanskje an på hva du faktisk sa til han. Om du står å forteller om utroskapet ditt (eksempel), er nok løpet kjørt, men alle kan bli lei, alle kan bli sinte. Å ta det ut på han i fylla var kanskje en dårlig idé. Jeg har en kjæreste som reagerer sånn som din gjør når han er sint, svarer veldig kjølig på sms, ikke gidder å ta tlf osv. Min erfaring sier ihvertfall at du bør la han være litt ifred. La han tenke på dette litt selv, være forbanna og lei. Om det du sa ikke var så veldig alvorlig, vil han forhåpentligvis komme over dette. Gi han noen dager uten mas. Jeg har en følelse av at alle sms og telefonsamtaler blir oppfattet som mas når "de" er i det humøret.. At han vil møte deg virker jo positivt La han få litt tid for seg selv, så kan dere heller prate om det når dere møtes..
Gjest Trådstarter .. Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 Tusen takk!!! Føler meg litt bedre nå. Var ikke noe så alvorlig som utroskap eller noe nei. Var bare en teit ting som plutselig ble mye i fylla... Har ikke tatt noe kontakt etter at han spurte om vi skulle på lunch, og skal ikke gjøre det heller. Håper bare han ikke har glemt meg til da da....
Trampe Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Helt enig med Gitte. La han få et par dager til å tenke litt og roe seg ned, så får dere heller snakke etterpå. Han har nok ikke glemt deg, men hvis du oppførte deg veldig annerledes har han kanskje sett ei side av deg som skremte han. Masing kan være med på å gjøre vondt verre, men det der ordner seg ser du. På en eller annen måte!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Slapp av, og treff ham til helgen. Prat om det, så skal du se det ordner seg! Han er sikkert lei seg og litt forvirret han også for det som skjedde i helgen Jeg hadde en tilsvarende episode da jeg og min samboer var i date-fasen og holdt på å bli sammen. Han ble litt satt ut og behøvde et par dager på å komme seg, men vi snakket om det og det ordnet seg.
Gjest Trådstarter.... Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Tusen takk for at dere ikke er kjempenegative. Liker fyren utrolig godt, og vil ikke miste han. Skal la han få være helt i fred til søndag, men det er vanskelig. Har så lyst til å sende en melding, bare for å høre fra han... Men skal være flink pike da. Er bare så redd for at han har glemt meg helt, hater meg eller har truffet en annen.... Skal ut med jobben i dag, men skal la mobilen ligge hjemme...
Gjest trådstarter... Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 ååå, nå er det bare en dag til jeg skal ringe han for å avtale hvor vi skal møtes på søndag. Gleder meg masse til å høre stemmen hans, men gruer meg litt også. Tenk om det er siste gangen jeg ser han... Huff, har ikke hørt noe fra han siden vi avtaltes å møtes på søndag (det var på tirsdag) er det et dårlig tegn eller???
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 Jeg vet ikke om det er et dårlig tegn siden jeg er kvinne selv... Men det sies at gutter/menn er litt enklere enn oss damer. Mens du tenker på han hele tiden og analyserer alt, sitter han sikkert "med frimerkesamlinga si" og er fornøyd siden dere har en avtale på søndag. Mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå