Gå til innhold

Hvor lang overtakelsetid?

Anbefalte innlegg

Gjest prøvehøne
Skrevet

Hvor lang overtakelse tid burde man be om?

Jeg ønsker ideelt sett lang overtakelsetid så jeg har god til på å selge min egen bolig. Men vil de fleste selgere helst ha en kortere overtakelsetid? Ønsker ikke miste boligen fordi jeg har for lang overtakelsetid. Er det innafor å be om 4 måneder overtakelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal selge nå, og 4 mnd hadde vært lenge å sitte på et hus med mellomfinansiering. Vi hadde ønsket maks 2-3 mnd.

Anonymkode: 2e4f9...0fc

Skrevet

Hva med å høre med megler om hva selger helst ønsker? 

Om de selger uten å ha kjøpt noe nytt, eller selger fordi de skal over i noe som ikke er helt ferdig bygget ennå, så kan det jo være de ønsker lang overtagelse. 
Om de har flyttet allerede, eller har kjøpt nytt de overtar snart, vil de ønske kort overtagelse. 

Fortell hva du ønsker, og hør med megler hva denne tror selger vil mene om dette. 

Anonymkode: 1de69...9cd

• Liker 2
Gjest prøvehøne
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva med å høre med megler om hva selger helst ønsker? 

Om de selger uten å ha kjøpt noe nytt, eller selger fordi de skal over i noe som ikke er helt ferdig bygget ennå, så kan det jo være de ønsker lang overtagelse. 
Om de har flyttet allerede, eller har kjøpt nytt de overtar snart, vil de ønske kort overtagelse. 

Fortell hva du ønsker, og hør med megler hva denne tror selger vil mene om dette. 

Anonymkode: 1de69...9cd

God ide, det skal jeg gjøre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...