Gå til innhold

Hvordan bli kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg var kåt. Savner følelsen å ha skikkelig lyst og det å få orgasme.

Jeg husker virkelig ikke sist jeg kjente på noen følelser i underlivet, det er helt dødt.

Hvordan bli kåt? Jeg er ikke deprimert eller stresset og jeg har det bra med mannen min. Ingenting har endret seg som skulle tilsi at det skulle være dødt ... 😔

Anonymkode: 358b4...5b4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan virkelig gå i perioder. Sist gang jeg hadde en "nedperiode" prøvde vi å ta på øyebind. Jeg tok på han først, masserte han, uten å ta på kjønnsorganet. Så kysset vi masse. Pusten endret seg og vi ble veldig tent begge to. Så to vi på hverandre uten å gå rett på sak, brukte ganske god tid, og da kjente jeg det løsnet veldig. 

Tenker det går an å prøve massering og beføling og kyssing uten å ha forhåpninger til at det blir sex. Blir du kåt er det jo bare et stort pluss:) 

Anonymkode: 88dae...8c8

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke huske sist jeg var kåt. Savner følelsen å ha skikkelig lyst og det å få orgasme.

Jeg husker virkelig ikke sist jeg kjente på noen følelser i underlivet, det er helt dødt.

Hvordan bli kåt? Jeg er ikke deprimert eller stresset og jeg har det bra med mannen min. Ingenting har endret seg som skulle tilsi at det skulle være dødt ... 😔

Anonymkode: 358b4...5b4

Jeg er mann og har ikke opplevd det, men tror du bør prøve noen nye variasjoner om han er med på det.  Jeg antar han har de mer lyst en deg, tenke veldig åpent  og snakke med han om muligheter.  lage en koselig kveld med lys, kanskje kjøpe em sex leke eller om begge er med treffe en annen person  dame eller mann. om dere er frie dra på sex klubb eller se sex filmer. Deg jeg mener er prat med hverandre og tenk åpent. Jeg vil si sex er en viktig del i limet mellom dere. selv om det er også er annet som er viktig

Endret av feliek54
Skrevet

Seksualitet er ikke statisk. Helt normalt at det svinger i korte eller lengre perioder.

Selv er det lite jeg kan gjøre for å påvirke dette. Hva andre gjør har i hvert fall ingen påvirkning. Kåthet kommer fra meg selv, og er svært lite påvirkbart.

Anonymkode: 06db7...fd8

• Liker 1
Skrevet

Hva føler du på når mannen din sier/viser at han vil ha sex da?

Om du ser på det som noe slitsomt, så må dere nærme dere hverandre på en helt annen måte. 
Ellers bør du vel tenke over hva som har fått deg kåt tidligere og bygge videre på dette. Dagdrøm litt, les erotiske noveller, gjør noe for deg selv som får deg til å føle deg digg og velstelt.

Vanskelig å gi konkrete råd med så lite info.

Skrevet

Det kan jo handle om at du ikke tenner på ham, eller samlivet deres. Det er ikke gjort i en håndvending å få til det i et langt samliv. Livet må innebære ro, pauser, tid sammen og sensualitet for å tenne. Det å tenne seg selv kan hjelpe i starten. Hva tenner deg egentlig? For meg var den en jobb å finne utav. Og hvordan skal jeg forvente at en mann skal klare det om jeg ikke vet det selv?

Hva fantaserer du om? Hvis du ikke fantaserer må du starte der. Hva tenner deg? Søk på erotiske bilde på nett, se hva som skaper en reaksjon i deg. Start med det. Vis dem kanskje til mannen din? Prat sammen om hva du egentlig liker. 

Har dere stunder sammen som er romantiske uten forventning om sex? Levende lys, noe kjekt å se sammen, kle dere pent og spille sammen, lese bok sammen?

Har du kontakt med egen kropp? Liker du egen kropp? Bruk tid på å komme i kontant med egen kropp. Spa, fotbad, stelle negler, bad, vin, løse klær hvor du kan kjenne kroppen din, gå uten undertøy, slik at du kan kjenne på luft og lett stoff mot kroppen din. 

Tenning er komplekst. Det handler selvsagt også om forholdet og dynamikken dere i mellom. Føler du deg verdsatt? At han tenner på deg? Får han deg til å føle deg skikkelig bra med deg selv?

Det er umulig å gi et enkelt svar på hvorfor du ikke tenner for det finnes 1000 grunner. Men du må i alle fall starte med å finne din egen tenning og lyst. Om du etter hvert også vil dele den med partneren din, eller om samlivet er problemet vil jo det vise deg. Men din tenning, din egen seksualitet den må du finne selv. Ved å ta vare på deg selv, bruke tid på å dyrke det som tenner deg, og å utforske selv. Kan du klare å gi deg selv orgasme uten behov for leketøy? Hva liker du, hvor liker du det? 

Anonymkode: 31162...684

Skrevet

Kanskje du må restarte din seksualitet. Det har jeg gjort flere ganger. Rekker ikke å skrive hele prosedyren nå, men kan kjapt anbefaler deg å ta deg tid til å sanse skikkelig når du står i dusjen og smører kroppen inn med krem. Virkelig føle etter hvordan det føles mot huden. Onaere litt hver dag, men ikke forvente orgasme i starten. Dra frem bøker og filmer som tidligere gjorde deg kåt, samt fantasier. Om jeg skrev hele prosedyren steg for steg ville du nok forstått meningen med de ulike tipsene bedre, men nå er det natta her. 

Anonymkode: 89769...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...