Floja Felíz Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 Lurer bare på hva dere foretrekker, og hvorfor? Er veldig i tvil selv....
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #2 Skrevet 18. januar 2006 Jeg var ikke helt sikker på hvordan kjolen skulle se ut så jeg valgte å prøve flere, og kjøpe den ny. Ville ikke designe en jeg ikke visste hvordan ville se ut. Syns det var mer betryggende å prøve endel, så jeg visste hvilke type kjoler jeg passet best. Tilslutt stod jeg i drømmekjolen og bare MÅTTE ha den... 13.000,-..........
Gjest Markblomsten Skrevet 18. januar 2006 #3 Skrevet 18. januar 2006 JEg har kjøpt. Vurderte en stund å få moren min til å sy, men fant ingen mønster som egnet seg - derfor kjøpte jeg heller. Kunne jo selvsagt leie, men det var dette med prinsessedrømmen da... Og i min prinsessedrøm så eier jeg kjolen selv, og får den montert i glassmonter etter bryllupet og henger glassmonteren opp på soverommet Derfor kjøpt fremfor leie av brudekjole for min del
Gjest vimse Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Hvis jeg noen gang skal gifte meg, skal den sys av min tante. Jeg har ekte silke liggende, gave fra min mor, beregnet til det formålet.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har ekte silke liggende, gave fra min mor, beregnet til det formålet. ← Og når har noen tenkt å fortelle din samboer det?
Gjest vimse Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Og når har noen tenkt å fortelle din samboer det? ← ??
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Og når har noen tenkt å fortelle din samboer det? ← ?? For meg var det ikke noe annet alternativ enn å kjøpe. og dermed eie selv. Jeg vile ha kjolen trygt i hus i god tid før bryllupet, og da var det den eneste sikre løsningen.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Hvis jeg noen gang skal gifte meg, skal den sys av min tante. Jeg har ekte silke liggende, gave fra min mor, beregnet til det formålet. ← ?? For meg var det ikke noe annet alternativ enn å kjøpe. og dermed eie selv. Jeg vile ha kjolen trygt i hus i god tid før bryllupet, og da var det den eneste sikre løsningen. ← Hehe.. Var det berre eg som forstod spøken!?!?!? vimselims har stoffet til brudekjolen klart allereie! *knis*
Gjest vimse Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 Knis du lissom Den har lagt i fire år tror jeg... Og mannen synes den ligger så fint der den ligger
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #11 Skrevet 18. januar 2006 Du vet vel at for hvert sting en tar på sin egen brudekjole,er antall tårer en kommer til å felle i ekteskapet...
Gjest nevèsta Skrevet 18. januar 2006 #12 Skrevet 18. januar 2006 Jeg trodde jeg kom til å kjøpe, men kjolen jeg falt for ku nne jeg leie, så da valgte jeg å sprare noen kroner. Er visst veldig vanskelig å selge kjoler igjen nå, så da ble det en leid kjole.
Gjest Olava Skrevet 18. januar 2006 #13 Skrevet 18. januar 2006 Du vet vel at for hvert sting en tar på sin egen brudekjole,er antall tårer en kommer til å felle i ekteskapet... ← Det var vel ikke så hyggelig å prøve å presse slik dum overtro på Bjørnsdatter som har vært så flink å sy den nydelige kjolen sin? Jeg hadde tenkt å få min kjole sydd, men da jeg lette etter idèer på nettet, fant jeg drømmekjolen og kjøpte den i stedet.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. januar 2006 #14 Skrevet 19. januar 2006 Du vet vel at for hvert sting en tar på sin egen brudekjole,er antall tårer en kommer til å felle i ekteskapet... ← Ja ikke sant. Og kjedebrev må man aldri kaste. for da skjer det noe fælt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå