Gå til innhold

Intime piercinger .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et godt voksent par som ønsker å teste dette , noen som har prøvd dette , der begge parter har det ? Og grotid ? Hvor lenge før en kan de i bruk?😆 effekter ? 

Anonymkode: e8a12...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde i en del år, ingen effekt her, syns ikke det er pent heller. 

Anonymkode: 1ce2b...89b

Skrevet

Ville aldri ha gjort noe som økte mulighet for infeksjoner eller nerveskader i hurra-området av kroppen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er et godt voksent par som ønsker å teste dette , noen som har prøvd dette , der begge parter har det ? Og grotid ? Hvor lenge før en kan de i bruk?😆 effekter ? 

Anonymkode: e8a12...a87

ikke aktuelt her. Og noen sier de har mistet følelsen. ei skrev her hun hadde i pupper og det var etterpå ikke like deilig 

Endret av feliek54
Skrevet

Jeg hadde i hetten over klitoris og niplene(ble tatt ut i forbindelse med graviditet og fødsel) Og de kom aldri tilbake.. Har fortsatt i tungen og savner de andre innimellom😳 Fantasere også om å ta en i selve klitoris, en ring gjennom selve klitoris altså og i fantasien skal den gi meg en konstant pirrende og deilig følelse😳 I virkeligheten tør jeg selvfølgelig ikke😳😂

Skrevet

Det er mange som er fine, men ikke alt passer til alles anatomi. Du bør tenke deg godt om, også praktiske ting som om den kommer i veien og slike ting, og hvor enkelt det er å holde den ren. Slike piercinger kan være veldig sexy. Både for deg selv og partner. Noen kan få økt følsomhet, og få noe ut av det. For de fleste gir det kun en sexy feeling, og det er slettes ikke dumt det heller. Mange er for feige til å i det hele tatt vurdere det, disse nedsnakker ofte og sier det er stygt og harry eller uhygienisk. Noe som ikke bør ha særlig betydning for en som ønsker å pynte seg nedentil. Hull i kroppen krever alltid litt enkelt stell, uansett hvor de er. Et fint smykke er spesielt fint der nede, og vil ofte gjøre både deg og partner ekstra kåte. Piercinger i intimområdene gror raskere enn alle andre. Kroppen er skapt slik. Jeg ville ikke rørt klitoris, den er alt for verdifull til å tukles med. Det er mange andre områder som kler piercinger like godt, selv om de ikke øker følsomheten.
Det aller største hinderet for å gjøre det er å faktisk møte opp i tattisbutikken å bestille noe slikt. Den er alt for drøy for de fleste. Alle andre motargumenter er veldig små sammenlignet. Hadde dette kunnet vært gjort helt enkelt og fullstendig anonymt som madam x med ansiktsmaske, kledd i en catsuit med åpning i skrittet, av en frisør på 5 sek, ville nok veldig mange gjort det. Så pent, sexy og fristende er det.

Anonymkode: 5e11a...c32

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har en over klitoris, i klitoris-hetten. Heter vel VCH. Jeg gjor det for jeg syns det ser pent ut, og jeg var ikke helt fornøyd med utseende på underlivet mitt, å følte at piercing gjor den finere. 

Sexuelt gir den meg ingenting. Forøvrig den minst vonde piercingen jeg har tatt, også kort grotid på den. Ingen smerter eller problemer i etterkant.

Anonymkode: 6b436...281

Skrevet

Min X pircet meg i "hetta" ved klitoris. Hadde en kulering med playboy. Seksuelt herlig,digg....anbefalles

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...