AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 I tidligere forhold har menn sammenlignet meg med andre jenter og jeg har slitt med dårlig selvbilde pga det. Nå er jeg sammen med en mann som elsker meg, synst jeg er vakker og vil ha meg for resten av livet. Vi har vært sammen i to år. jeg har slitt veldig med jentevennene hans. Han hadde først en jentevenn som jeg ikke var komfortabel med pga mine problemer( som han vet om) han ville invitere henne hjem til seg for å se film bare de to. Da satte jeg ned foten. Senere inviterte han henne på kaffe og jeg satt hjemme og gråt( jeg bodde lang vekke). Etter det trakk han seg vekk fra henne og jeg jobbet med meg selv. Etter et halvt år såg jeg på telefonen hans at han fikk en snap fra en jente. Jeg spurte hvem det var og han ble kjempesint fordi jeg ikke stolte på han. Jeg kunne bare ønske han ville ha fortalt meg at han hadde snappet frem og tilbake i over 100 dager med denne personen. Et halvt år senere igjen ble jeg bare paranoid ut av det blå. Da så jeg at han likte bilder til en jente. Det var snakk om 6 bilder, der det ene var av henne i treningsbh. Vi snakker om alt, så jeg spurte hvem hun var bare for å trygge meg selv. Kanskje det var en jente fra vgs eller noe. Men han sa det var en random jente som hadde begynt å følge han, som han da følger tilbake og likte bilder til… han sa han likte naturen og likte vanligvis alle bilder på insta..jeg hadde det vanskelig i to uker der jeg gråt hver dag. En dag klikket jeg fullstendig og slo opp med han(ps: vi var i avstandsforhold hele denne tiden) og kjeftet på han og sa at kjærester bare skal velge en. Han innså da at det ikke var greit alt han har gjort, og har vært en perfekt kjæreste siden da. Ingenting rart på telefonen, han er nå enig ned meg at alt bare var tullete osv..( han var ikke enig før og sa at folk kunne ha venner av motsatt kjønn) og han sier han bare vil ha meg. Hvordan skal jeg få selvtillit igjen og slutte å ta dette opp igjen og igjen. Vi snakker om alt og legger ikke sjul på noe.. hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 28533...101 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I tidligere forhold har menn sammenlignet meg med andre jenter og jeg har slitt med dårlig selvbilde pga det. Nå er jeg sammen med en mann som elsker meg, synst jeg er vakker og vil ha meg for resten av livet. Vi har vært sammen i to år. jeg har slitt veldig med jentevennene hans. Han hadde først en jentevenn som jeg ikke var komfortabel med pga mine problemer( som han vet om) han ville invitere henne hjem til seg for å se film bare de to. Da satte jeg ned foten. Senere inviterte han henne på kaffe og jeg satt hjemme og gråt( jeg bodde lang vekke). Etter det trakk han seg vekk fra henne og jeg jobbet med meg selv. Etter et halvt år såg jeg på telefonen hans at han fikk en snap fra en jente. Jeg spurte hvem det var og han ble kjempesint fordi jeg ikke stolte på han. Jeg kunne bare ønske han ville ha fortalt meg at han hadde snappet frem og tilbake i over 100 dager med denne personen. Et halvt år senere igjen ble jeg bare paranoid ut av det blå. Da så jeg at han likte bilder til en jente. Det var snakk om 6 bilder, der det ene var av henne i treningsbh. Vi snakker om alt, så jeg spurte hvem hun var bare for å trygge meg selv. Kanskje det var en jente fra vgs eller noe. Men han sa det var en random jente som hadde begynt å følge han, som han da følger tilbake og likte bilder til… han sa han likte naturen og likte vanligvis alle bilder på insta..jeg hadde det vanskelig i to uker der jeg gråt hver dag. En dag klikket jeg fullstendig og slo opp med han(ps: vi var i avstandsforhold hele denne tiden) og kjeftet på han og sa at kjærester bare skal velge en. Han innså da at det ikke var greit alt han har gjort, og har vært en perfekt kjæreste siden da. Ingenting rart på telefonen, han er nå enig ned meg at alt bare var tullete osv..( han var ikke enig før og sa at folk kunne ha venner av motsatt kjønn) og han sier han bare vil ha meg. Hvordan skal jeg få selvtillit igjen og slutte å ta dette opp igjen og igjen. Vi snakker om alt og legger ikke sjul på noe.. hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 28533...101 Du burde egentlig jobbet med dette før du hoppet inn i et forhold. Selv om man er i et forhold, så må man jo få love å like ting. Spesielt få lov å ha venner på besøk uavhenging av kjønn. Selv om en mann har en jentevenn, betyr det ikke at han vil i buksene på henne. Det er ingenting du kan gjøre for å forhindre at din partner går og er utro. Om du ikke takler at en mann har jentevenner, kan det være greit og kanskje finne noen som har lite jentevenner å mere kompiser. Stoler han på deg med guttevenner? Anonymkode: ea4c8...810 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Lov å spørre hvor gamle dere er? Anonymkode: e5997...5af 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lov å spørre hvor gamle dere er? Anonymkode: e5997...5af 27 år Anonymkode: 28533...101 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå