Våken Skrevet 18. januar 2006 #1 Skrevet 18. januar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/17/455091.html Jeg får helt vondt når jeg leser sånne historier. At det går ann! (til steforeldrene!!) Det er vel kanskje best at hun får dø
Far til 2 Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Jeg orker ikke lese... ← Ikke jeg heller. Klarte de 3-4 første setningene så måtte jeg kutte ut.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Leste også om denne saken for en tid tilbake. Synes nesten det verste her er at stefaren nekter å la sonden bli koblet fra for å unngå å bli dømt for drap Snakk om kynisk mann som bare undergraver sitt eget argument om at han har vært en "kjærlig og oppfostrende" far ved at han ikke lar den lidende jenten dø.
Gjest Bodillen Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Leste også om denne saken for en tid tilbake. Synes nesten det verste her er at stefaren nekter å la sonden bli koblet fra for å unngå å bli dømt for drap Snakk om kynisk mann som bare undergraver sitt eget argument om at han har vært en "kjærlig og oppfostrende" far ved at han ikke lar den lidende jenten dø. ← Denne furen har jo tydeligvis ikke evner til å tenke på andre enn sitt eget sorry ass...
Christiane Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Jeg håber virkelig den gemene slampen av en stefar blir satt bak lås og slå for en god del tiår, irrelevant av hvordan det går med den stakkars uskyldige piken. En mann som mishandler små barn med et balltre har, efter min mening, intet å gjøre ute i samfunnet.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Få den mannen tilbake inn i fengsel der han hører hjemme!
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 Fengsel? Dette er USA! Få han i stolen der han hører hjemme
Gjest christineemily Skrevet 18. januar 2006 #10 Skrevet 18. januar 2006 Jeg fikk vondt i hjertet når jeg leste om saken første gang, og jeg fikk ikke mindre vondt nå ! Finner ikke ord som beskriver graden av egoisme og kynisme som må bo i dette uhyret av et menneske som kan behandle små uskyldige barn på denne måten!!!
BygdeTrollet Skrevet 19. januar 2006 #11 Skrevet 19. januar 2006 Herregud! Merker jeg blir svært DÅRLIG av og lese dette. Kan da ikke bare koble vedkommende ut av denne sonden? Fy faen - så iskaldt! Hva om denne jenta faktisk har en sjangse til og overleve? Blir forbanna. Vet legene med sikkerhet at det ikke er håp? Itilfelle... HVORFOR DET?
strilen Skrevet 19. januar 2006 #12 Skrevet 19. januar 2006 Det vanlige i slike saker er det blir tatt hjerneskaninng får å se om det er aktivitet i hjernen. Vi må forutsette at der ikke er aktivitet når legene anbefaler å koble fra. Jeg har opplevd at min far lå slik, og etter en hjerneskaninng fikk vi beskjed om at der ikke var liv i hjernen. Vi ble anbefalt å koble ifra og sa ja til det. Han levde i 2 dager før alt kollapset, lever, nyrer og til slutt hjerte. Han sovnet stille inn, og familien hadde fred. Jeg tror det er gjort det som kan gjøres for den stakkars jenta, la henne få dø i verdighet. Det som er viktig i denne saken er at den skyldige blir straffet.
jordbær Skrevet 19. januar 2006 #13 Skrevet 19. januar 2006 Lest dette? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=300914
strilen Skrevet 19. januar 2006 #14 Skrevet 19. januar 2006 Så flott ! Tenk om hun kan bli frisk og få et nytt liv ? Supert ! Ingenting er bedre ! Men er det liv laga så merker en jo det om en kobler fra alle instrumentene...
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2006 #15 Skrevet 19. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=300914 Hun lever!
Gjest Rødtoppen Skrevet 19. januar 2006 #16 Skrevet 19. januar 2006 OI! Utvikling i saken jo! Men selv om denne stakkars lille jenta skulle våkne opp igjen (mot formodning), hva slags liv våkner hun da opp til egentlig...? Vanskelig å si, men en suveren hjerneskade er jo ikke til å se bort i fra da Skjønner ikke at folk klarer å gjøre noe sånt mot barn jeg (ikke voksne heller, for den saks skyld...)
Gjest 2324 Skrevet 19. januar 2006 #17 Skrevet 19. januar 2006 Stefaren er ute mot kausjon!! Synes det er forferdelig at det i det hele tatt ble gitt mulighet for kausjon i en slik sak. Bur han inne, og slipp han ikke ut igjen før han skal begraves!
Gjest christineemily Skrevet 20. januar 2006 #18 Skrevet 20. januar 2006 Kausjons-systemet i USA er ordentlig tragisk! Denne mannen feks, fortjener da ikke å ga fritt rundt ute i samfunnet selv om jenta overlever! Han er et monster, som er kapabel til å begå de værste grusomheter, og som samfunnet trenger å beskytte seg imot ! Bur ham inne, og la ham sitte der til han råtner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå