AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Hva tenkte og følte du når du skjønte hva som ville skje ? Hvor gammel var du? Er du mann eller kvinne ? Anonymkode: 0f7f1...6e8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Det skulle stå «ned» Anonymkode: 0f7f1...6e8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Husker jo ikke akkurat hva jeg tenkte. Det er mange år siden. Husker Knapt første gang jeg hadde sex. Men jeg fikk ingen ting ut av det i mange år, frem til jeg møtte han jeg bor sammen med i dag. Med han er første gang jeg fikk det minste glede ut av det. Nå vil jeg ikke være foruten. Anonymkode: bd66c...671 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Jeg var 14 og husker det veldig godt. Skjønte jo hva han skulle til med når han la meg på rygg og kysset meg nedover magen. Tok ikke lang tid før det gikk for meg. Anonymkode: ecd8e...24a 2
feliek54 Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenkte og følte du når du skjønte hva som ville skje ? Hvor gammel var du? Er du mann eller kvinne ? Anonymkode: 0f7f1...6e8 Er for lenge siden så kan ikke huske
Sphere Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 Første kjæresten min. Jeg var 18 og hun 16. Vi bestemte oss for å vente med å ha sex, men etterhvert ble det vanskeligere og vanskeligere. En dag vi var på rommet hennes og foreldrene hennes ikke var hjemme, kastet hun seg over meg og tok meg i munnen. Så jeg rakk ikke tenke i det hele tatt. Men godt var det jo. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 Tipper at jeg var 15-16 år. Var sammen med en gutt som var 3-4 år eldre. Han hadde ikke peiling, jeg kjedet meg, og ba ham slutte. Jeg var ikke moden nok til å ha sex med en eldre mann, og han var ikke særlig lydhør for mine signaler og behov. Dermed kunne han ikke lære noe heller. Blir kvalm når jeg ser ham igjen. I løpet av 40-årene har jeg hatt en håndfull partnere som har forvandlet synet mitt på oralsex, og tatt meg til nye høyder. Anonymkode: 1c317...087 2 2
Blåjojo Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Var 16 og hadde kjæreste som var 3 år eldre. Han hadde fått god opplæring hos en dame som var noen år eldre enn han, så han var helt amazing å ha sex med. Lærte og utforsket utrolig mye. Gikk for meg hver gang vi hadde sex, og det var ofte og over alt! Var veldig spent på hvordan det kom til å kjennes da jeg skjønte hva han skulle gjøre, og det var helt vanvittig deilig. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 Det kan jeg ikke huske. Det var nok ikke særlig minneverdig. Liker det ikke særlig godt den dag i dag. Det er liksom bare vått og kilete. Anonymkode: 37508...743 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Jeg var 19. Møtte ei dame på Tinder og hun kom på besøk hos meg for en helg (vi hadde pratet lenge først). Vi var knapt kommet inn på hybelen min før hun gikk ned på meg. Det var fantastisk og ga skikkelig mersmak. I løpet av helgen sugde hun meg en rekke ganger. Det ble aldri et langt forhold det der, men det lærte meg mottoet om at det var verdt det å være med kvinner som kunne suge. Absolutt det viktigste jeg ser etter rent seksuelt i ei dame. Anonymkode: e88c6...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg var 19. Møtte ei dame på Tinder og hun kom på besøk hos meg for en helg (vi hadde pratet lenge først). Vi var knapt kommet inn på hybelen min før hun gikk ned på meg. Det var fantastisk og ga skikkelig mersmak. I løpet av helgen sugde hun meg en rekke ganger. Det ble aldri et langt forhold det der, men det lærte meg mottoet om at det var verdt det å være med kvinner som kunne suge. Absolutt det viktigste jeg ser etter rent seksuelt i ei dame. Anonymkode: e88c6...cb2 Hoho. Kvinner: «jeg vil ha en mann som ser meg som en likeverdig partner, som bidrar i hjemmet, men som beskytter meg og er interessant og spennende». Menn: «det aller viktigste med en kvinne er at de er god å suge» Anonymkode: 37508...743 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 Var 18 år når eg møtte en 2-3 yngre jente igjennom bladet romantikk på midten av 70 talet. Avtalte etterhvert å møtes, og merket ved første treff at jenta var kåt, men blei ikkje noe sex. Noen uker etter første treff reiste vi en helg på hyttetur, og begynte med fingerpuling, men junioren ville ikkje opp, og blei ikkje noe samleie. Kanskje det beste ettersom vi ikkje hadde prevansjon, og ladningen hadde nok "gått av " umiddelbart utan tanke på at jenta kunne blittt gravid. 14 dager etter hytteturen kom det på nytt brev fra jenta som fortalde at hun hadde blitt ekstremt kåt på en fes, og hadde hatt sex med noen gutter, og da blei bekjentskapet avsluttet. Anonymkode: a8682...f17
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #13 Skrevet 15. august 2023 Ingen positiv opplevelse. Jeg var 16 og ble overrumplet og overfalt av mann på antagelig rundt 50 år da vi var gjester i samme hus. Jeg var livredd og frøs helt til. Var egentlig forvirret da han stakk hodet mellom bena mine. Trodde han skulle voldta meg da han dro av meg buksa. Husker kun redselen, og hvordan hjernen jobbet på høygir for å finne en vei ut av situasjonen. Så påsto jeg at jeg måtte tisse, og han lot meg gå på toalettet. Istedenfor stakk jeg ut av huset og gjemte meg i skogen hele natta. Skulle gjerne byttet den første opplevelsen med dette med noe kjekkere. Anonymkode: 6ea4f...766 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #14 Skrevet 16. august 2023 Jeg var 12 og hun var søskenbarnet mitt. Veldig, veldig morsomt 🙂 Anonymkode: 8cf80...87f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #15 Skrevet 16. august 2023 Jeg var 16 han 17, med kjæresten min, vi hadde et godt forhold og god sex. Han kyssa seg nedover brystene mine, magen, innsiden av lårene, og gudene må vite hva han gjorde, men det var himmelsk og jeg kom hver gang. Har ikke opplevd det samme siden. Enda kjæresten jeg har i dag er 40+ og en herlig, erfaren og trygg elsker. Kanskje det løsner etterhvert. Anonymkode: bd7c2...32f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #16 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg var 14 og husker det veldig godt. Skjønte jo hva han skulle til med når han la meg på rygg og kysset meg nedover magen. Tok ikke lang tid før det gikk for meg. Anonymkode: ecd8e...24a 14 år du,- hvor gammel var han ? Holdt dere sammen etterpå? Anonymkode: 0f7f1...6e8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #17 Skrevet 16. august 2023 Var den første jenta jeg var sammen med. Hun kysset kroppen min, kjælte og slikket ballene og kuken. "Litt lenger opp", sa jeg. Da tok hun meg i munnen og sugde til jeg kom. Deilig. Hun hadde dessverre mensen, men to dager etterpå slikket jeg henne til orgasme. Anonymkode: 2456e...aa2
Påkrevd Skrevet 16. august 2023 #18 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hoho. Kvinner: «jeg vil ha en mann som ser meg som en likeverdig partner, som bidrar i hjemmet, men som beskytter meg og er interessant og spennende». Menn: «det aller viktigste med en kvinne er at de er god å suge» Anonymkode: 37508...743 Skjønner hva du mener, men til hans forsvar stod det at det for ham er den viktigste egenskapen seksuelt, ikke den viktigste egenskapen, punktum. Og nå handler jo tråden om oralsex, så man får nesten godta at ikke ting som husarbeid og barneoppdragelse kommer inn og ødelegger moroa😉 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #19 Skrevet 16. august 2023 On 8/15/2023 at 11:43 AM, AnonymBruker said: Hva tenkte og følte du når du skjønte hva som ville skje ? Hvor gammel var du? Er du mann eller kvinne ? Anonymkode: 0f7f1...6e8 Jeg syns det var gøy at det skulle skje, synd at han ikke var så god til det da... Jeg var 13-14 år gammel. Han var 15-16. Jeg er kvinne, 33 år nå. Anonymkode: 885da...28b
RockyRose Skrevet 16. august 2023 #20 Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hoho. Kvinner: «jeg vil ha en mann som ser meg som en likeverdig partner, som bidrar i hjemmet, men som beskytter meg og er interessant og spennende». Menn: «det aller viktigste med en kvinne er at de er god å suge» Anonymkode: 37508...743 Han skreiv heldigvis "seksuelt" 😉 Eg var 14. Han var ein eldre dust. Det var ikkje bra. Og kan eigentleg ikkje hugse at det har vore bra før eg traff mannen. Då klarte eg sikkert slappe av meir, og han gidd å ta seg tid til det. Kvinne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå