AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 For et par uker siden skaffet jeg meg p-piller igjen (Loette), etter et par år uten prevensjon. Mensen var like rundt hjørnet, trodde jeg, så jeg tenkte å vente med å starte på de til den kom. Men så er mensen tydeligvis ganske så forsinket (ikke gravid, har sjekket det).. Også skal jeg på ferie til uka og ønsker virkelig ikke å ha mensen akkurat da hvis den plutselig bestemmer seg for å komme da! Tror dere at ved å starte på p-pillene nå, så vil mensen utebli helt til dem "pillefrie" uka? Vet at mellomblødninger er en bivirkning, så er såklart redd for det også.. Eller bør jeg vente med pillene til mensen kommer av seg selv? 🤷🏼♀️ Spør sikkert dumt men 😂 Anonymkode: 305da...d94
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Har vært av og på Loette (og Micrgynon) flere ganger. Har alltid blitt tull med blødning når jeg har startet andre dager enn dag 1. Starter jeg dag 1 så blør jeg i pillefri uke eller ikke i det hele tatt, og starter jeg dag 2 eller senere blir det bare tull og ikke noe system på når blødningene kommer. Anonymkode: 49417...355
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært av og på Loette (og Micrgynon) flere ganger. Har alltid blitt tull med blødning når jeg har startet andre dager enn dag 1. Starter jeg dag 1 så blør jeg i pillefri uke eller ikke i det hele tatt, og starter jeg dag 2 eller senere blir det bare tull og ikke noe system på når blødningene kommer. Anonymkode: 49417...355 Har også vært av og på noen ganger.. Har kun prøvd Loette tidligere og aldri startet på dag 1 av menstruasjonen.. Og det har alltid gått fint, men sist gang jeg startet på det så hadde jeg blødninger i 1 måned i strekk. Da tok jeg riktig nok noe som jeg tror heter Almina, som jeg fikk forslag om å kjøpe istedenfor Loette.. Billigere men med samme virkestoff. Så kan ha vært derfor det blei kluss sist, men litt kjedelig å ta sjansen på det igjen... Ts Anonymkode: 305da...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå