AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Del Skrevet 15. august 2023 Althea Rosea Flower Extract, Amorphophallus Konjac Root Extract, Aqua, Boswellia Carterii Resin Extract, C13-14 Isoparaffin, Citronellol, Cl 14720, fucoreverse, hyaluronsyre, Ethylhexylglycerin, Geraniol, Glycerin, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Laureth-7, Oleyl Erucate, Panthenol, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Linaria Vulgaris, Troxerutin, Propylene Glycol, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Rosa Damascena Oil, Royal Jelly Extract, Squalane, Tocopheryl Acetate, Viola Tricolor Extract Jeg har tørr hud og ønsker anti-aging.😊 Anonymkode: 6ac2e...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 15. august 2023 #2 Del Skrevet 15. august 2023 Ja, men nå er det vel bare retinol som er bevist at fungerer som anti-aging? Legge til retinol serum + denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Del Skrevet 15. august 2023 Millinea skrev (1 time siden): Ja, men nå er det vel bare retinol som er bevist at fungerer som anti-aging? Legge til retinol serum + denne? Tusen takk for svar😊 Den var så god på huden min, men litt dyr. Så da må jeg undersøke litt før jeg bestemmer meg 😊 Jeg bruker retinol hver kveld 😊👍 Anonymkode: 6ac2e...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Del Skrevet 15. august 2023 Duftoljene kan gi irritasjon, i verste fall utbrudd av kontakteksem ved hyppig eksponering Anonymkode: 53749...fc0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå