AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Er Tinder virkelig helt udugelig? Jeg bor i en by med 50 000 innbyggere, men får ikke en match. Er kvinne, har bilder og tekst. Får bare opp de samme 20-30 mennene. Trodde at når jeg hadde trykket på krysset, så måtte jeg ikke ta stilling til samme personen igjen? Og samme med «liker», samme personen dukker opp igjen og igjen, selv om jeg har trykket liker på han. Jeg skjønner ikke dette opplegget. Anonymkode: 1f440...586 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Hvor mange likes får du da? Folk som ikke får matches, er enten upopulære og uattraktivte (typisk for menn), ekstremt kresne (typisk for kvinner) eller begge deler (typisk for KG). Anonymkode: 0f642...9ad
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Tinder er rar sånn. Kvinner jeg nettopp har trykket liker på kommer gjerne opp på nytt rett etterpå. (diskutert i en annen tråd) Har du sett på avstandsinnstillingene? Større radius gir større kortstokk. Hvis du klikker "liker" på veldig få menn, er du avhengig av at nettopp de liker deg tilbake for å få en match. Hvis du klikker "liker" på massevis vil du bli overdrysset av slibrige meldinger, dickpicks og sex-invitasjoner så mye du vil. Hvis du leter selektivt etter "The one" så håper jeg du skjønner at det tar tid. Tinder er ikke noe trylleverktøy som leverer drømmemannen som har ventet på nettopp deg like fort som Foodora leverer pizzaen din. 😉 Anonymkode: b8354...eb6 1
AnonymkvinneViken Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tinder er rar sånn. Kvinner jeg nettopp har trykket liker på kommer gjerne opp på nytt rett etterpå. (diskutert i en annen tråd) Har du sett på avstandsinnstillingene? Større radius gir større kortstokk. Hvis du klikker "liker" på veldig få menn, er du avhengig av at nettopp de liker deg tilbake for å få en match. Hvis du klikker "liker" på massevis vil du bli overdrysset av slibrige meldinger, dickpicks og sex-invitasjoner så mye du vil. Hvis du leter selektivt etter "The one" så håper jeg du skjønner at det tar tid. Tinder er ikke noe trylleverktøy som leverer drømmemannen som har ventet på nettopp deg like fort som Foodora leverer pizzaen din. 😉 Anonymkode: b8354...eb6 Den fella har jeg gått i 🙈 Trodde det var lett som en plett å få kjæreste fra Tinder og tenkte at jeg får meg vel kjæreste 6-12 måneder etter at jeg flyttet fra eksen. Vel, det skjedde ikke 🙈
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 Høres ut som meg Jeg slettet hele kontoen etter 2-3 måneder uten en eneste match, og etter å ha sveipet på de samme gjentatte ganger... Lagde ny konto, og da plutselig var det drøssevis av nye sveipe på, og det tok ikke lang tid før jeg fikk match. Anonymkode: 3b2fc...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå