Gå til innhold

Vaske babyborn dukke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kjøpte en brukt babyborn, og vil gjerne vaske den før jeg gir den til frøkna! Men jeg er usikker på hvordan den kan vaskes? Kan jeg kaste den i oppvaskmaskinen eller legge den i en bøtte med vann? 
Takknemlig for svar :0) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på en brukt babyborn, Hvis den har blitt gitt "grøt" og vann så kan det være mugg inni den. Ville heller kjøpt en ny.

Anonymkode: 087bb...5c4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på en brukt babyborn, Hvis den har blitt gitt "grøt" og vann så kan det være mugg inni den. Ville heller kjøpt en ny.

Oi.. det har jeg ikke tenkt på engang 😕 takk for svar. Tar den vekk nå midlertidig! 

Skrevet

Vi solgte akkurat brukte Babyborn, og jeg vasket over med en klut med et nøytralt vaskemiddel på utsiden. Hvis du vil sjekke om alt står bra til på innsiden kan du jo la dukken «drikke» litt lunkent vann for å rense der? 

Anonymkode: 2ba46...57f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 11.11):

Det er jo bare å plukke den fra hverandre og vaske/tørke godt på innsiden.

Anonymkode: b882b...a3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er jo bare å plukke den fra hverandre og vaske/tørke godt på innsiden.

Anonymkode: b882b...a3a

Dette!

La den ligge «demontert» noen dager så den blir helt tørr inni 

Anonymkode: 5cef6...22d

• Liker 1
Skrevet

Hadde kastet den, de mugner inni 🤮 fordi man kan gi de pulver"grøt"

Anonymkode: 71f57...2c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi solgte akkurat brukte Babyborn, og jeg vasket over med en klut med et nøytralt vaskemiddel på utsiden. Hvis du vil sjekke om alt står bra til på innsiden kan du jo la dukken «drikke» litt lunkent vann for å rense der? 

Anonymkode: 2ba46...57f

Man blir ikke kvitt mugg med litt lunkent vann, ikke sikkert det vil vise på vannet som renner ut heller. 

Jeg hadde kjøpt en ny, eneste måten du kan være sikker på at det ikke er eller har vært mugg der.

Skrevet

Ææææh, har du tenkt å skremme vettet av ungen din? De dukkene er så skumle, ser ut som døde babyer 😱 ville heller kjøpt en søt kosebamse eller en ponni (my little pony, altså, ikke levende 😂)

Anonymkode: 91335...b73

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ææææh, har du tenkt å skremme vettet av ungen din? De dukkene er så skumle, ser ut som døde babyer 😱 ville heller kjøpt en søt kosebamse eller en ponni (my little pony, altså, ikke levende 😂)

Det er baby born dukker vi prater om ikke Reborn dukker. :ler: 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er baby born dukker vi prater om ikke Reborn dukker. :ler: 

Å :hoho: trodde det var det samme jeg, men vet jo når jeg tenker meg om at det ikke er det :flau: :skratte: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...