Gå til innhold

Til dere som lever et hektisk småbarns/familieliv; Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 10.02):

Dette innlegget går hovedsaklig til dere som lever et familieliv (Eller har gjort det og husker):

Vi har sex 3 ganger i mnd, hvor ofte har dere sex?

Da jeg har slik app som registrerer syklus, noterer jeg meg også alltid når vi har sex. Derfor vet jeg dette. Tenkte da jeg registrerte noe der i dag, at jeg av ren nysgjerrighet skulle gå inn å sjekke hvor ofte vi faktisk har hatt sex, og der kom tallet opp, 3 altså.

Vi har 4 barn, hvor de minste er 1 og 2 år. Fulltidsjobber og hektiske liv.

Jeg skjønner jo også at ingen andre kan fortelle meg hva som er normalt for oss og ikke, men hadde vært interessant å høre fra dere som står i lignende situasjoner.

Jeg er ikke misfornøyd, jeg bare var interessert i å høre hvordan andre har det :)

Hilsen småbarnsmor som gjør sitt beste, og forøvrig ikke avviser mannen sin seksuelt (bare for å få den brannen slukket før den ev oppstår her inne).

Anonymkode: 082d8...1c7

Har flere barn, to i småskolen. Hyppigheten er minst 1 gang daglig, med mindre en eller begge er syke eller totalt utslitt etter noe ekstraordinært. Har vært gift i flere år. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna er tenåring og snart tenåring.

2-3 ggr i året.

Anonymkode: 9d508...c77

Skrevet

Vi har to barn, en på 4 og en på 3.  Hvor ofte vi har sex avhenger veldig på syklusen min egentlig.  Så i uke rundt eggløsning har vi kanskje sex 5 ganger.  Uken før og etter mens ca 3 og mens uken gir jeg bj ca 2 ganger.

Mannen min stresser mye og hode er alltid på jobb (lederstilling), mens jeg jobber som renholder.  Så det er 9 av 10 ganger jeg som tar initiativ, men det skal ikke mye til for å gjøre han klar 😅

Anonymkode: 79391...f32

Skrevet

Bør vel legge til at vi ikke prøver på flere ⬆️

Anonymkode: 79391...f32

Skrevet

1 gang i mnd eller hver andre, kanskje. 

Hilsen småbarnsmor som gledelig avviser mannen sin seksuelt fordi han selvfølgelig skal respektere at et finnes en tid og sted for alt og det er ikke nå. Skjønner ikke hvorfor du skriver som om du må unnskylde valg og lyst i en krevende livssituasjon 🤷🏼‍♀️ Lyst kommer med overskudd så lenge samlivet fortsetter å være nært. Vi stresser ikke med det overhodet, og jeg unnskylder det heller ikke.

Anonymkode: 02785...359

Skrevet

Det har variert veldig, alt fra mange ganger i uka til noen få ganger i mnd, selv før vi fikk barn. 
Perioden etter vi fikk vårt første barn har vel vært den beste (dvs etter jeg var klar for sex etter fødsel - det tok lang tid). Nå er jeg gravid og konstant kvalm, så det har knapt vært noe sex de siste mnd. Jeg håper vi kommer litt i gang igjen snart, for erfaringsmessig så fikser ikke mannen sex lenger ut i svangerskapet. Men vi er også flinke med annen nærhet enn sex, og forholdet vårt tåler helt fint perioder med lite sex :)❤️ 

Anonymkode: 00e14...01f

Skrevet
Rosalilje84 skrev (36 minutter siden):

Har flere barn, to i småskolen. Hyppigheten er minst 1 gang daglig, med mindre en eller begge er syke eller totalt utslitt etter noe ekstraordinært. Har vært gift i flere år. 

Har du høy sexlyst? Blir fort kåt?

Anonymkode: ca49f...5ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du høy sexlyst? Blir fort kåt?

Anonymkode: ca49f...5ff

I forhold, ja. Som singel kan jeg klare meg lenge uten. Vi prioriterer nærhet foran TV, gaming, surfing på nett og lignende.

Skrevet

1-2 ggr i mnd vanligvis :) 

Anonymkode: 17de4...51e

Skrevet

Ca tre ganger i uken. Vært i lag 20 år, tre barn, ungdomsskole, barneskole og Bhg. 
Bedre enn noen gang 🤩

Anonymkode: 9f300...b2a

Skrevet

Har ikke hatt sex siden minstemann ble født. Tør ikke fortelle hvor gammel han er nå... Har rett og slett ikke lyst lenger. Mannen tar heller aldri initiativ, heldigvis. Det å gå og legge seg om kvelden og bare få sove er dagens høydepunkt for meg.

Anonymkode: d80ff...bf5

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt sex én gang siden minsten ble født ... for over ett år siden. Men det er egentlig først nå at jeg begynner å få lyst igjen. Vi har hatt, og har, et krevende barn som sover lite og våkner flere ganger om natta, og jeg har rett og slett ikke hatt overskudd tidligere. Vi hadde ikke mye sex før barn heller, og det er hovedsakelig mannen som ikke vil. Men jeg håper det tar seg opp. 

Anonymkode: 8721f...098

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 10.53):

Vi har alltid hatt sex 5-6ganger pr uke. Også når barna (nå 20 og 22) var små. Er aldri så trett at vi ikke orker å vedlikeholde limet i ekteskapet. Er nå 45 og 46, gift i 24 år, sammen i 25 år. Så trist å høre om folk som nesten aldri har sex…

Anonymkode: 28b1b...776

Godt å høre at det går godt.

Som noen som ikke har hatt riktige følelser eller vært tent på en partner før, så høres det umulig ut så mye som dere har. Klarte ikke å like sex med mine tidligere partnere.

Så de som har lite trenger ikke være triste for mangelen, det kan være en lettelse å slippe. Forholdene er avsluttet. 

Anonymkode: 0545f...031

Skrevet

Hadde sex en gang i mnd når barna var små. Forskjellige årsaker, jeg hadde lite lyst, tvillinger som krevde sitt, forskjellig døgnrytme. Ble etterhvert skilt. Fått ny kjæreste, har sex daglig og nyter. 

Anonymkode: 2b2bf...5d0

Skrevet

Vi har 5 barn på 4,5,6,6 og 7 år og jeg er gravid i siste trimester. Til vanlig har vi hver dag / av og til annenhver dag. Nå i ferien har vi hatt morgen og kveld stortsett hver dag 😅 Vi er glade i sex begge to og finne ofte på noe nytt 😋 

Anonymkode: 9f333...746

Skrevet
snurk skrev (På 15.8.2023 den 11.56):

Men ikke like trist som at sex er limet i forholdet og at limet er såpass dårlig at man må ha sex 5-6 ganger i uken for at det skal vedlikeholdes 😉

Faen så skuffa jeg ble av at du hadde skrevet AKKURAT det samme som jeg tenkte 😂

Ekteskapet vårt er heldigvis så solid bygget at det også er plass til forskjellige livsfaser 🥰 Det er noe nydelig i det å se og respektere hverandre fullt og helt, uavhengig av egne behov.

Anonymkode: 02785...359

• Liker 1
Skrevet

Sist var vel når jeg var 3 måneder på vei 😅

Anonymkode: e098a...eb2

Skrevet

Barn på 15 og 18. gift i 20 år. Sex 1 gang i uken:)

Anonymkode: c0a0d...1ef

Skrevet
Fremmed fugl skrev (På 15.8.2023 den 13.30):

Vi har alltid hatt sex 5-6ganger pr uke. Også når barna (nå 20 og 22) var små. Er aldri så trett at vi ikke orker å vedlikeholde limet i ekteskapet. Er nå 45 og 46, gift i 24 år, sammen i 25 år. Så trist å høre om folk som nesten aldri har sex…

Mer trist å tvangspøke omtrent hver bidige dag i 25 år for å holde ekteskapet gående 🤣

Anonymkode: 0326f...f90

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Mer trist å tvangspøke omtrent hver bidige dag i 25 år for å holde ekteskapet gående 🤣

Anonymkode: 0326f...f90

Tror du bommet litt i din sitering...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...