Gå til innhold

Til dere som lever et hektisk småbarns/familieliv; Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så trist å høre om folk som nesten aldri har sex…

Anonymkode: 28b1b...776

Dette er en logisk brist mange gjør, fordi man legger egne ønsker og behov til grunn for hvordan andre «burde» ha det.

Vi har nesten aldri sex (2-3 ganger i året). Men det er av eget valg. Vi ønsker ikke oftere 😊. Hadde en eller begge ønsker oftere, uten at det lot seg gjennomføre, så hadde det vært trist. Men det er ikke sånn at alle ønsker ofte sex 😊

Anonymkode: 6f6b4...809

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

. Mannen er misfornøyd og har slengt en del sure bemerkninger. 

Anonymkode: bb7ec...415

Aaaaah. Den sutrete mannebabyen. Så deilig og attraktivt…..🙄

Anonymkode: 6f6b4...809

• Liker 2
Skrevet

Med 4 unger+fulltidsjobber vil jeg si det er normalt, og sikkert over snittet 🤷‍♀️

• Hjerte 1
Skrevet

Har 4 barn under 10 år, hvor 1 er baby. Har sex 1-3 ganger i uka😊

Anonymkode: 6087a...230

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvor ofte man har sex trenger ikke å definere hvor bra et forhold er. Den beste tiden vi hadde i forholdet (sett bort fra nyforelskelsen) var når vi har 14 mnd uten samleie😊

• Nyttig 3
Skrevet

Vi har barn som er 10 måneder, 2 og 13 år, så vi har sex hver gang sjansen byr seg i forhold til at alle sover og/eller største er ute av huset😅 Minste sover på vårt rom og sover dårlig, så vaskerommet er ofte løsninga vår😅 I snitt er det vel 2 ganger i uka, skulle gjerne hatt mer. Men vet det kommer en tid senere🥰

Anonymkode: df0c1...8a0

• Liker 2
Skrevet

TS her. Så fint å se så mange varierte svar🙏🏻 

Anonymkode: 5659e...3c5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har ikke hatt sex siden vi lagde minsten, som er 3 mnd nå. Før det noen ganger i året. Vi er slitne og mangler alt av overskudd. Skal sies vi aldri har hatt sex flere ganger i uka som normalen. På ferie, kanskje…

Anonymkode: 7f134...9e7

• Hjerte 2
Skrevet

Nå er jeg høygravid så har vært litt varierende i det siste men normalt sett flere ganger i uka 

Anonymkode: a04d7...962

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

TS her. Så fint å se så mange varierte svar🙏🏻 

Så fint at du synes det er fint! ❤️ Er så mange som helst bare vil høre at folk er enige med dem, og like, men selvfølgelig er vi ulike og prioriterer ulikt. 

Har egentlig utrolig lite å si hvor ofte et par har sex, bare det fungerer fint for paret, og at de to kommuniserer godt om det. 

Anonymkode: a45cb...f10

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Så fint at du synes det er fint! ❤️ Er så mange som helst bare vil høre at folk er enige med dem, og like, men selvfølgelig er vi ulike og prioriterer ulikt. 

Har egentlig utrolig lite å si hvor ofte et par har sex, bare det fungerer fint for paret, og at de to kommuniserer godt om det. 

Anonymkode: a45cb...f10

TS her.

takk for det😊 vi kan ikke alle være like. Som feks meg, jeg hadde ikke orket eller rettere sagt; har ikke behov for sex 5-6 dager i uken🙈 da har jeg mer behov for en god armkrok og noen fine ord.

Også er kanskje et annet par her inne flinkere på hyppigheten av sex, der vi eller andre par er flinkere på samtaler, eller eller. Uten å si noe feil, det jeg mener er bare at alle mennesker har sine styrker og svakheter. Sjeldent på de samme områdene😊 også er det jo det å finne sin egen balanse, sin partners balanse og forholdets balanse.

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

3 barn her. Livet er travelt og dagene suser. Opp veldig tidlig om morgenen, så her prioriteres søvn faktisk. 
har sex ca annenhver mnd. 
Har ikke lyst oftere, så vi har det fint med det. 
Er «imponert» over dere som orker sex flere ganger i uken🫣😅

Anonymkode: 7b47d...62f

• Nyttig 2
Skrevet

Etter vi fikk yngste som nettopp fylte to år har det vært ca. en gang i halvåret.... Det er lite, men vi har ikke orket mer. Før var det en gang i uken eller litt sjeldnere.

Har tre barn på tretten, ti og to.

Anonymkode: b64ca...dba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, jeg har faktisk mest sexlyst når jeg kan bli gravid. Naturlig nok da man som kvinne da er høyst fertil, og kroppen agerer deretter. Dette er en app som følger med menstruasjonssyklus, så det er ingen app for å unngå/eller for å bli gravid.

Hvorfor lurer du?

Bare synes det er rart at folk har sex på de sikre dagene. Det blir jo litt pliktsex på en måte.

Anonymkode: ca49f...5ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor ofte man har sex trenger ikke å definere hvor bra et forhold er. Den beste tiden vi hadde i forholdet (sett bort fra nyforelskelsen) var når vi har 14 mnd uten samleie😊

Hva gjorde dere istedenfor å ha samleie?

Skrevet

Tja 1-2 ganger i uka. Hver dag i ferier. Vi har vært sammen siden tidlig tenårene og er i midten an førtiårene nå. Etter over 30 år sammen så er jeg fornøyd (ikke mannen) Når vi var yngre var det hver dag i timesvis 😁

Anonymkode: 6590b...1ba

Skrevet

Vi har sex 1-2 ganger i mnd. Selv det krever en prioritering. Vi er heeeelt utslitte!

Anonymkode: a80ba...04f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva gjorde dere istedenfor å ha samleie?

Vi koste mye med hverandre, kyssa, var nær på andre måter. Hadde medisinske årsaker til at penetrering av alle slag utgikk. Har også gått 8mnd og 10 mnd uten sex etter fødsel, 0 stress. Vi har samme oppfatning angånde sex og hyppighet. For oss er det bonus, ikke limet i forholdet. Det er alt annet fra tillit, kommunikasjon, nærheten uten sex og slikt. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vi koste mye med hverandre, kyssa, var nær på andre måter. Hadde medisinske årsaker til at penetrering av alle slag utgikk. Har også gått 8mnd og 10 mnd uten sex etter fødsel, 0 stress. Vi har samme oppfatning angånde sex og hyppighet. For oss er det bonus, ikke limet i forholdet. Det er alt annet fra tillit, kommunikasjon, nærheten uten sex og slikt. 

Høres ut som et sunt og godt forhold 

Anonymkode: 85369...27a

• Hjerte 1
Skrevet

1 gang i uka i snitt tenker jeg. Mannen synes det er for lite. Jeg føler egentlig null lyst og kunne levd i sølibat. Er kjempe glad hver gang jeg har mensen for da vet jeg at sex ikke er aktuelt 🙈

Var ikke sånn før, men med to barn i barnehagealder er jeg mye sliten. Savner alenetid og bare ligge på sofaen. Når det gjelder samliv så savner jeg mer dater, opplevelser sammen og gode samtaler. Når det uteblir så forsvinner også sexlysten. Føler jo det er enkelte uker vi nesten ikke ser hverandre da vi løper fra vi står opp til vi legger oss. 

Anonymkode: 8108a...b8c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...