AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #21 Skrevet 15. august 2023 To barn, 1,5 og 3 år. Kanskje annenhver måned?🤷🏻♀️ Jeg har høyere lyst enn mannen, men vi er begge preget av lite søvn, høyt arbeidspress, salg av hus og kjøp av nytt og alt stress som følger med det, etc. Samtidig er vi flinke på hverdagsromantikken. Vi flørter mye, kysser og klemmer hver dag. I tillegg prater vi om sex i den forstand at vi begge er åpne om utfordringene med å ha energi til å få til en runde på sofaen i ny og ne 😅 Anonymkode: ead79...84a 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #22 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men er det andre ting dere kan gjøre, bare ligge inntil hverandre nakne, kysse, stryke på armen osv? Anonymkode: 911ca...328 DET gjør vi Hver kveld faktisk. Når vi legger oss legger vi oss mot hverandre, ingen telefontitting etc, før vi har hatt nærhet. Snakker litt, stryker litt, koser litt, et par kyss og så etter alt fra 5-30 min (varierer stort), så sier vi natta, elsker deg til hverandre og legger oss. Så den biten er godt på plass ❤️ glad for det Anonymkode: 5659e...3c5 4
snurk Skrevet 15. august 2023 #23 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har alltid hatt sex 5-6ganger pr uke. Også når barna (nå 20 og 22) var små. Er aldri så trett at vi ikke orker å vedlikeholde limet i ekteskapet. Er nå 45 og 46, gift i 24 år, sammen i 25 år. Så trist å høre om folk som nesten aldri har sex… Anonymkode: 28b1b...776 Men ikke like trist som at sex er limet i forholdet og at limet er såpass dårlig at man må ha sex 5-6 ganger i uken for at det skal vedlikeholdes 😉 15 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #24 Skrevet 15. august 2023 Har en 1 åring og av og til kan det gå et par måneder mellom hver gang vi har sex. Maks 1 gang pr måned. Mannen er misfornøyd og har slengt en del sure bemerkninger. Er liksom ikke så turn on heller å føle at han bare vil ha meg for sex, lite kjærlighet i hverdagen. Jeg ammer barnet og sørger for det sover natten gjennom. Vi har aldri barnevakt heller så føler vi må passe på hele tiden. All kred til dere som orker 3 ganger i uka. Anonymkode: bb7ec...415 1 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #25 Skrevet 15. august 2023 Har en på 1,5 år. Han jobber fulltid og jeg studerer fulltid. Varierer i perioder, men alt fra 2 ganger i uka til 2 ganger i måneden tipper jeg. Mannen synes det er altfor sjeldent, mens jeg fint kunne ha levd i sølibat. 😆 Anonymkode: 527ca...7e0 2 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #26 Skrevet 15. august 2023 Er høygravid nå og har hatt gjennomsnittlig 5 ganger i mnd i svangerskapet, skal sies at mannen jobber offshore 2 uker/4 av så det blir vel ca. 2x/uka egentlig. Litt mer før graviditet, men med småbarn kan det være lite energi og få muligheter. Så prøver å prioritere det. Anonymkode: 1a429...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #27 Skrevet 15. august 2023 En på 4 og en på 11mnd, kanskje en gang i uka maks, ekstremt dårlig soving på minste… Vi powernapper heller sammen 🫠 Anonymkode: d45c6...f71 1
Fremmed fugl Skrevet 15. august 2023 #28 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har alltid hatt sex 5-6ganger pr uke. Også når barna (nå 20 og 22) var små. Er aldri så trett at vi ikke orker å vedlikeholde limet i ekteskapet. Er nå 45 og 46, gift i 24 år, sammen i 25 år. Så trist å høre om folk som nesten aldri har sex… Anonymkode: 28b1b...776 Hvorfor er det trist for deg å høre om folk som ikke har som dere? Er trist hvis folk har lav livskvalitet og det dårlig i livet. Ikke hvis dem har mindre sex en hva du har. 10 1 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. august 2023 #29 Skrevet 15. august 2023 Vi har sex ca. 1-2 ganger i uka, har tenåringsbarn. Hadde faktisk oftere sex da barna var små og la seg tidlig. Nå er det mer utfordrende å finne tid og sted som passer, ettersom ungene er våkne like mye som oss. Må hive oss rundt når alle er ute av huset (som sjelden er samtidig ).
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #30 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): DET gjør vi Hver kveld faktisk. Når vi legger oss legger vi oss mot hverandre, ingen telefontitting etc, før vi har hatt nærhet. Snakker litt, stryker litt, koser litt, et par kyss og så etter alt fra 5-30 min (varierer stort), så sier vi natta, elsker deg til hverandre og legger oss. Så den biten er godt på plass ❤️ glad for det Anonymkode: 5659e...3c5 det er veldig bra:) Anonymkode: 911ca...328 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #31 Skrevet 15. august 2023 Har ingen barn, bare mange dyr og stall/fjøs hehe. Sex 1 gang i uken ca, noen ganger annenhver - fornøyd med det. Vært gift med fruen i 31 år. Anonymkode: d9a83...97a 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #32 Skrevet 15. august 2023 Blir fort 3 ganger i måneden her også. Får ikke alltid til en gang i uken, selv om vi planlegger.. To barn, 2 og 5, med litt adferdsproblemer hos ene ungen. Lite søvn, mye bekymringer, mye stress, lite lade-og-hviletid. Ikke tid til sex om morgenen, og om kvelden er vi dautrøtt, og vil som regel makse sovetiden mens vi kan. Jeg har absolutt null sexlyst, fullstendig tørke, pga jeg er så sliten og har så mye å tenke på hele tiden. Anonymkode: 10ef4...d9b 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #33 Skrevet 15. august 2023 Har fire barn, litt spredt i alder fra 3-15. Vi har vanligvis sex 2-3 ganger i uka, noen ganger mer og noen ganger mindre. Vi har to ivrige bestemødre som bor i nærheten, så vi har også ofte mulighet til å reise på hytta etc alene, da går mye av helga med til sex🥳 Anonymkode: e5d46...607 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #34 Skrevet 15. august 2023 Ca to ganger i uka etter barn. Var litt oftere før barn. Anonymkode: 9a40f...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #35 Skrevet 15. august 2023 For oss har det vært naturlig å ha sex 2-5 ganger i uka, uansett livssituasjon. Vi har ganske likt grunnbehov for sex, så minimum 2-3 ganger i uka er noe vi trenger begge to. Over er en bonus, under gjør oss begge småfrustrert, selv om ingen av oss heldigvis reagerer med furting og sinne dersom det ikke er mulig i situasjonen. Det blir bare litt urolig søvn. Det har vært 3-4 livssituasjon der min lyst har falt litt ned fra dette, men det har vi fikset med innsats fra meg og god kommunikasjon. Småbarn i seg selv medførte egentlig ikke at lysten dalte, men vi var i en ganske tøff situasjonen ellers en periode da barna var små, og det påvirket meg mye. Heldigvis har jeg partner som er klok og god, så slikt har vi altså løst, og bortsett fra slikt har vårt sexliv vært jevnt. 2-5 ganger i uka. Å ha småbarn synes jeg var mye mindre krevende angående sexlivet enn å ha tenåringer. Alenetid finnes nå ikke hjemme. De er våkne like lenge og lengre enn oss. Tiden vi hadde alene da de var små og la seg tidligere er borte. Alenetid hjemme er tiden vi har i senga, og da med lange ører på rom i nærheten. Det er mer krevende og begrensende, og sexlivet er i perioder redusert til stille, veldig stille, sex i senga. Å ha fått store barn medfører imidlertid at vi også kan dra fra dem litt, så vi "overlever" litt på det, i forhold til å holde sexlivet spennende nok til å ikke resignere i at det er blitt så redusert i hverdagen. Ikke i hyppighet, men i praksis, fordi vi må være så stille. Anonymkode: a45cb...f10 1 1
Heln Skrevet 15. august 2023 #36 Skrevet 15. august 2023 Max x1 i uka, gjerne sjeldnere. Og så oftere når barna har gode søvnperioder. Vi mangler timer i døgnet rett og slett. Ferdig å legge barn kl 21, de står opp flere ganger før dagen starter 04, så det begrenser seg av seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #37 Skrevet 15. august 2023 En gang i uke kanskje. Har veldig god sex, men er sliten på kveldene og i helgene blir vi sittende oppe alt for lenge så sliten da også har tre barn, minste er akkurat fylt to år. Anonymkode: 7f5a1...93b 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #38 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har alltid hatt sex 5-6ganger pr uke. Også når barna (nå 20 og 22) var små. Er aldri så trett at vi ikke orker å vedlikeholde limet i ekteskapet. Er nå 45 og 46, gift i 24 år, sammen i 25 år. Så trist å høre om folk som nesten aldri har sex… Anonymkode: 28b1b...776 Vi har masse annet lim i ekteskapet. Så synd at det kun handler om sex for dere. Det høres ut som et skjørt ekteskap Anonymkode: a436b...30b 6 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #39 Skrevet 15. august 2023 2-5 ganger i uken. 3 barn fra 9-15 år 😊 Anonymkode: 72744...d06
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #40 Skrevet 15. august 2023 To barn i begynnelsen av barneskolealder og har sex 1-2 ganger i uka. Jeg tror vi begge er fornøyd med det. For noen år siden da barna var yngre lå vi nok på 1-2 ganger i måneden, da var vi rimelig slitne begge to, og det var det vi hadde overskudd til. Anonymkode: edbaf...4f1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå