AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Jeg kommer ikke på en eneste en Anonymkode: 13946...80e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Skrevet 15. august 2023 Mener du kjent milliardærdame som er sammen med en boms, eller forhold der dama tjener mer enn mannen? Anonymkode: 410df...20c 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Skrevet 15. august 2023 Det finnes det nok ikke mange beviser for. Kvinner dater helst "oppover". Menn dater helst nedover eller på samme "nivå". Dette finnes det tall på. Det er bare å gå til et sykehus. Mange mannlige leger er sammen med kvinnelige sykepleiere. Jeg tror du skal slite med å finne en kvinnelig lege som er sammen med en mannlig sykepleier. Dette betyr ikke at damer nødvendigvis går bevisst etter slike menn, det det betyr er at kvinner tiltrekkes av menn med en viss status og makt. Dette kan forklares evolusjonært da det med unntak av de siste ti-årene har vært en stor fordel for kvinner å ha en mann som kan gi trygghet og beskyttelse til henne og barnet. Og det er en rik/sterk mann med status i større grad i stand til. Anonymkode: d6f17...770
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #5 Skrevet 15. august 2023 Vendela Kirsebom med Petter Pihlgård? Anonymkode: 942f8...2a3 20 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #6 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vendela Kirsebom med Petter Pihlgård? Anonymkode: 942f8...2a3 Tenkte også på dem da jeg leste TS. Petter mente jo selv også at Vendela var "way over his league". Anonymkode: 9814a...2ff 1
Gjest ufiltrert Skrevet 15. august 2023 #7 Skrevet 15. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vendela Kirsebom med Petter Pihlgård? Anonymkode: 942f8...2a3 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tenkte også på dem da jeg leste TS. Petter mente jo selv også at Vendela var "way over his league". Anonymkode: 9814a...2ff En paradise hotel søppel influenser og tv personlighet? Jada. Vendela passa på å skrape på bånn av tønna der, helt fantastiskt bra eksempel. (not)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 Men det er jo også litt forskjell på hva den vanlige kvinnen på gata går etter, og hva rike går etter... Jeg går ikke etter rike menn, men jeg er ikke rik selv heller... Anonymkode: 4c6be...081 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #9 Skrevet 15. august 2023 ufiltrert skrev (1 minutt siden): En paradise hotel søppel influenser og tv personlighet? Jada. Vendela passa på å skrape på bånn av tønna der, helt fantastiskt bra eksempel. (not) Du vet at Vendela Kirsebom har vært modell og er rik? 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: 942f8...2a3 13 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #10 Skrevet 15. august 2023 Britney Spears fikk jo to barn med en boms Anonymkode: ceb87...439 19
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #11 Skrevet 15. august 2023 2 minutter siden, ufiltrert said: En paradise hotel søppel influenser og tv personlighet? Jada. Vendela passa på å skrape på bånn av tønna der, helt fantastiskt bra eksempel. (not) Så du ber om eksempler, og når du får det, mener du at akkurat det eksemplet ikke er gyldig fordi du ikke liker personene det er snakk om? Anonymkode: 410df...20c 22 1 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg kommer ikke på en eneste en Anonymkode: 13946...80e De finnes. Men kvinner er såpass lure at de da hjelper han igang med å finne nyskapende og innstektsøkende ting han kan bygge seg opp med så han kan skilte med sitt eget. Rike menn derimot holder kona som trofé og syntes det er jobb nok at hun ser pen ut. Anonymkode: 4dd77...79f 13
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #13 Skrevet 15. august 2023 Sandra Bullock var sammen med en fotograf i mange år, frem til han døde av ALS nylig. Tina Turner, som giftet seg med seg med en helt vanlig fyr som var ansatt i plateselskapet hennes. Mannen til Oprah Winfrey var vel heller ingen storkar før han fikk henne... Anonymkode: d85e4...a34 16 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #14 Skrevet 15. august 2023 Maria Erken Høili, temmelig boms han der typen hennes. Anonymkode: 6dcc7...5bf 4
prepp Skrevet 15. august 2023 #15 Skrevet 15. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det finnes det nok ikke mange beviser for. Kvinner dater helst "oppover". Menn dater helst nedover eller på samme "nivå". Dette finnes det tall på. Det er bare å gå til et sykehus. Mange mannlige leger er sammen med kvinnelige sykepleiere. Jeg tror du skal slite med å finne en kvinnelig lege som er sammen med en mannlig sykepleier. Dette betyr ikke at damer nødvendigvis går bevisst etter slike menn, det det betyr er at kvinner tiltrekkes av menn med en viss status og makt. Dette kan forklares evolusjonært da det med unntak av de siste ti-årene har vært en stor fordel for kvinner å ha en mann som kan gi trygghet og beskyttelse til henne og barnet. Og det er en rik/sterk mann med status i større grad i stand til. Anonymkode: d6f17...770 Tidligere var det flere menn som ble leger nå er det flere kvinner som fullfører utdanningen. Så det er ikke unaturlig at en lege får relasjon med en sykepleier når de jobber så tett sammen. Jeg har venner, jenter i denne sammenheng med doktorgrad innenfor ulike yrker. De har menn som har normale jobber. Det finnes helt sikkert damer som tiltrekkes av makt og penger, men slik er det ikke fra mitt ståsted. En stødig, trygg og snill ektemann er det de har valgt. Jeg også forsåvidt.😊 Status er ikke nødvendigvis en rik mann eller kvinne. God kommunikasjon, omtenksom og en snill ektemann har vært det som er viktig for meg.🥰 Edit: man kan være rik på andre måter Endret 15. august 2023 av prepp 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #16 Skrevet 15. august 2023 Det finnes mange innen kunsten,musikken og filmens verden . Samt politikken. For ikke å snakke om legestanden. Det vanligste er jevnbyrdighet. Like barn osv..hvertfall i min verden. Folk gjør valg utifra egne premisser. De går i egne sko. Hvorfor er du opphengt i dette TS ? Innlegget ditt virker umodent. Anonymkode: a533e...25e 8
Sannhetsøkende Skrevet 15. august 2023 #17 Skrevet 15. august 2023 Du vet vel at menn liker å ha en de kan bosse over? Derfor dater de "nedover" ikke for at de er snille, men liker å føle seg ovenpå. 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #18 Skrevet 15. august 2023 Ikke ultra rik, men rik nok Hadde eget hus, hytte, bil og noen mål tomt og ca 5m på konto når jeg traff min mann. Han trodde jeg var fattig og at jeg leide han fant ikke ut hva jeg var verdt før etter vi ble gift. Anonymkode: f571a...775 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #19 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det finnes det nok ikke mange beviser for. Kvinner dater helst "oppover". Menn dater helst nedover eller på samme "nivå". Dette finnes det tall på. Det er bare å gå til et sykehus. Mange mannlige leger er sammen med kvinnelige sykepleiere. Jeg tror du skal slite med å finne en kvinnelig lege som er sammen med en mannlig sykepleier. Dette betyr ikke at damer nødvendigvis går bevisst etter slike menn, det det betyr er at kvinner tiltrekkes av menn med en viss status og makt. Dette kan forklares evolusjonært da det med unntak av de siste ti-årene har vært en stor fordel for kvinner å ha en mann som kan gi trygghet og beskyttelse til henne og barnet. Og det er en rik/sterk mann med status i større grad i stand til. Anonymkode: d6f17...770 Har to slike par i familien, kvinnelig lege gift med mann som er sykepleier, så ikke helt uvanlig lengre. Anonymkode: a8b8b...f0e 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #20 Skrevet 15. august 2023 Først må man finne en rik kvinne, og dem er det dessverre ganske få av. Er bare å sjekke i skattelistene det hvor mange kvinner man finner på inntektstoppen i forhold til menn. Det samme med å sjekke formuestoppen. Så hypotesen din er mangelfull allerede der. Nå vet ikke jeg hva andre kvinner gjør. Men jeg "går" ikke og har aldri "gått" etter en mann for pengene hans. Det er faktisk greit at han har en personlighet man kan leve sammen med. Det er altså personligheten jeg "går etter". Anonymkode: 5974b...dd6 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå