Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er 8 måneder og hyler som om dødsangsten tar henne før flasken er klar. Blander med varmt og kaldt vann eller har ferdige flasker i kjøleskapet slik at det i utgangspunktet går ganske raskt, men den hylingen setter meg helt ut.. Hun kan vise tegn til sult og hyle hysterisk omtrent på neste innpust. Hva skal jeg gjøre med dette? Synes helt ærlig at en såpass gammel baby bør lære seg å vente.

Hun spiser selvsagt en god del fast føde, men det er mer en sosial greie for henne og det virker fremdeles som at det er melk som stiller sulten for henne. Burde ikke dette ha snudd nå? 

Anonymkode: f7a48...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes helt ærlig at en såpass gammel baby bør lære seg å vente.

Du har noen lange år foran deg hvis dette er forventningen din. 

Anonymkode: 1a003...b4d

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Min er 1,5 og hyler fremdeles iblant om hun ser at mat tilberedes men den ikke allerede er i hånda hennes. Tror ikke du kan forvente at en 8 mnd gammel baby har lært seg å vente...

Anonymkode: 7cd35...084

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Baby er 8 måneder og hyler som om dødsangsten tar henne før flasken er klar. Blander med varmt og kaldt vann eller har ferdige flasker i kjøleskapet slik at det i utgangspunktet går ganske raskt, men den hylingen setter meg helt ut.. Hun kan vise tegn til sult og hyle hysterisk omtrent på neste innpust. Hva skal jeg gjøre med dette? Synes helt ærlig at en såpass gammel baby bør lære seg å vente.

Hun spiser selvsagt en god del fast føde, men det er mer en sosial greie for henne og det virker fremdeles som at det er melk som stiller sulten for henne. Burde ikke dette ha snudd nå? 

Eh, hva er det du sier?

Det er en baby, det er lenge til den har lært seg å vente!

Anonymkode: 7eb54...a25

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Barnet vårt er 10 mnd og kan begynne å gråte når han hører maten lages. Han venter ikke. Han vet ikke hva det betyr å vente enda. Jeg syns du har litt vel høye forventninger til henne.

Anonymkode: 64fbf...20f

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde to slike på en gang da jeg sluttet med å amme og gikk over til flaske (tvillinger 😅).
Skal trøste deg med det at det går over.. jeg hadde helt glemt hvordan det var å ha baby. Det var travelt og slitsomt, men fin tid. Nå har dem flyttet ut og vi har heldigvis hatt en fin ungdomstid selv om babytiden var utrolig travel 💕

Anonymkode: 42851...ffd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har noen lange år foran deg hvis dette er forventningen din. 

Anonymkode: 1a003...b4d

Hehehe, jepp😅 Min 2-åring har ikke veldig mye bedre tålmodighet, selv om vi øver og øver.

Anonymkode: 9e3d6...d19

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette hører med det å ha barn - ærlig talt, du vet hvorfor baby hyler, du klarer å takle det.

Skrevet
Mezzosoprena skrev (3 timer siden):

Dette hører med det å ha barn - ærlig talt, du vet hvorfor baby hyler, du klarer å takle det.

Spar deg a!

Anonymkode: cfb88...619

• Liker 1
Skrevet

Baby, snart 1 år: han HYLER når han ser matskåla si. Non stop. Hjelper ikke med smokk, leke, distraksjon. 

Anonymkode: 9b182...fbc

Skrevet

Vår er 6 måneder og han skriker og stønner hver gang det er måltid. Slitsomt og til å bli småsprø av. Jeg må virkelig bite meg i leppa for ikke å klikke. 

Pleier nå å lage klart og bare la det stå på benken kokvarmt 1-2 timer i forkant av når han er sulten. Da er flaska lunken med smokken på når han skal ha mat. Spiser alltid med 2,5 til 3 timers mellomrom

Anonymkode: cfb88...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...