AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Del Skrevet 15. august 2023 Hei, jeg skal ha fryseforsøk straks og har tatt el tester i noen dager. Igår ettermiddag viste testen positiv (var hos gyn samme dagen hvor hun målte egget til å være 17 mm) Idag morges er testen negativ igjen. Når jeg sammenligner stiksene fra igår og idag, ser det ut som dem her helt like selvom gårdagens slo ut positiv på clearblue. Kan den ha vært falsk positiv? Igår var syklusdag 10 og tidligere har jeg ikke fått positiv før dag 12 eller 13 Anonymkode: 5a8b6...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. august 2023 #2 Del Skrevet 15. august 2023 Eggløsning tester vil jo bare eventuelt vise når du kan få eggløsning.. ikke når det vil skje. Men egget kan jo slippe 18-25 mm så det kan jo slippe om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Del Skrevet 15. august 2023 Enkelte sykluser får jeg bare utslag på strimmel, andre bare på digital, og noen ganger begge deler samtidig.. Sist syklus hadde jeg kun strimmel utslag, men eggløsning selv om digital ikke slo ut - sjekket med blodprøve og UL. Denne syklusen hadde jeg bare utslag på digital, EL bekreftet med UL og blodprøve denne gangen også. Noen får aldri utslag på EL tester, men har eggløsning likevel. Viktigste å huske er at uansett om det er strimmel eller digital så garanterer ikke utslag at eggløsning skjer, bare at man har økning i hormon, og kroppen forsøker å slippe egg. EL tester er i grunn kun en indikator. I ditt tilfelle hvis du er usikker, ville jeg fortsatt å teste for å se. Anonymkode: fde58...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå