AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Del Skrevet 15. august 2023 Har noen her malt et slik kjøkken? Budsjettet til vårt drømmekjøkken ble blåst av huskjøpet. Men kanskje disse Kvik-frontene kan pusses, grunnes og males? Sette på knotter og? Hvordan ville du gjort det med skrog og mellomplater så ikke det sorte skinner gjennom? Male rubbel og bit av alle flater? I og for seg er det et veldig greit kjøkken, men jeg har hatt akkurat dette kjøkkenet tidligere, over veldig mange år, og jeg ønsker nå et litt lysere kjøkken. Anonymkode: 63ae6...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. august 2023 #2 Del Skrevet 15. august 2023 Sjekk mulighetene for å foliere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #3 Del Skrevet 15. august 2023 Gjøken jeg kjøpte leilighet av hadde malt kjøkkenet og gjort en fryktelig dårlig jobb. Det var en drittjobb å prøve å rette på det. Gå for folie eller få noen til å lakkere. Anonymkode: 44823...e40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4 Del Skrevet 15. august 2023 Hvis planen på sikt er å skifte ut hele kjøkkenet, gå for maling. Puss, grunn og mal med ønsket farge. Bare husk å velge maling som tåler vann. Anonymkode: 39e18...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 16. august 2023 #5 Del Skrevet 16. august 2023 Billakkerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 16. august 2023 #6 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg hadde nok ikke malt. Ser ut som det er litt tekstur i materialet? Vet ikke hvordan det blir med eventuell folie? Kanskje noen kan svare på det… Jeg hadde nok heller da vurdert å skifte benkeplate til noe lyst. Med mindre den er lys fra før. Kanskje skiftet ut eventuelle kjøkkenplater til lysere om det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 19. august 2023 #7 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 20.43): Gjøken jeg kjøpte leilighet av hadde malt kjøkkenet og gjort en fryktelig dårlig jobb. Det var en drittjobb å prøve å rette på det. Gå for folie eller få noen til å lakkere. Anonymkode: 44823...e40 Jeg har enda til gode å se noen som har greid å male kjøkken bra. Stort sett er det gjennomført dårlig jobb, feil produkter, og flasser. Oftest rundt steder med høy belastning, som håndtak og steder med mye berøring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå