Gå til innhold

Male sorte Kvik-fronter kjøkken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her malt et slik kjøkken? Budsjettet til vårt drømmekjøkken ble blåst av huskjøpet. Men kanskje disse Kvik-frontene kan pusses, grunnes og males? Sette på knotter og? Hvordan ville du gjort det med skrog og mellomplater så ikke det sorte skinner gjennom? Male rubbel og bit av alle flater?

I og for seg er det et veldig greit kjøkken, men jeg har hatt akkurat dette kjøkkenet tidligere, over veldig mange år, og jeg ønsker nå et litt lysere kjøkken.

IMG_2492.jpeg

Anonymkode: 63ae6...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjøken jeg kjøpte leilighet av hadde malt kjøkkenet og gjort en fryktelig dårlig jobb. 
Det var en drittjobb å prøve å rette på det. 

Gå for folie eller få noen til å lakkere. 

Anonymkode: 44823...e40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis planen på sikt er å skifte ut hele kjøkkenet, gå for maling. Puss, grunn og mal med ønsket farge. Bare husk å velge maling som tåler vann. 

Anonymkode: 39e18...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke malt. Ser ut som det er litt tekstur i materialet? Vet ikke hvordan det blir med eventuell folie? Kanskje noen kan svare på det…

Jeg hadde nok heller da vurdert å skifte benkeplate til noe lyst. Med mindre den er lys fra før. Kanskje skiftet ut eventuelle kjøkkenplater til lysere om det er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 20.43):

Gjøken jeg kjøpte leilighet av hadde malt kjøkkenet og gjort en fryktelig dårlig jobb. 
Det var en drittjobb å prøve å rette på det. 

Gå for folie eller få noen til å lakkere. 

Anonymkode: 44823...e40

Jeg har enda til gode å se noen som har greid å male kjøkken bra. Stort sett er det gjennomført dårlig jobb, feil produkter, og flasser. Oftest rundt steder med høy belastning, som håndtak og steder med mye berøring. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...