AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Skrevet 15. august 2023 Hei, Er det vanlig å få ømme lymfeknuter rett etter man har hatt vond hals? Hadde vondt på høyre side av halsen når jeg svelget for 3 dager siden, og for 2 fikk jeg en hoven og øm lymfeknute (vet jeg har denne fra før av). Merker også den er øm når jeg beveger på hodet. Noen av de andre jeg har på halsen kjenner jeg litt bedre enn vanlig, men de virker ikke store og ømme. Den aktuelle det er snakk om kjennes ikke mye større ut enn en peanøtt når hodet er i ro, men dersom jeg strammer muskelen, virker den mye større. Den er bevegelig under huden og ikke helt hard. Noen som vet om det er vanlig at dette kommer etter vond hals er borte, og om det er normalt at de føles større dersom man strammer muskelen i området? Takker for svar, er stressa 😊Hilsen jente på 28. Anonymkode: c5ffd...25b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #2 Skrevet 15. august 2023 Jeg hadde det samme og var inne og tok ultralyd for sikkerhets skyld, men det var ikke noe galt. Det er visst helt vanlig at de vokser og krymper litt her og der. Anonymkode: 2f57e...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå